Yamaha Tmax 560

Lo Juventino

Active member
Sep 27, 2012
256
30
28
37
Rovinj
Razbahatila se gamad… da se razumimo, skuter je bomba i to san skuzia tek kad san djir napravia i nakon toga odma odusta od Honde… ali muka mi je bila izbrojat tu lovu za njega i jedva san se pomiria s tim… ali bogami 20 000kn vise nebi platia pa da je sad od zlata jer ne vridi tu lovu nikako. A sta se XADV tice kad se stavi original kufer + nosaci i jos neke sitnice dodje ona li la kao Tech Max… Sago mi je za Xadv trazia 104 000kn plus original kufer i nosaci cca 8-9000kn…
Znam, ali sad bi radje dao 104 za XADV nego za bazni Tmax.
Izgleda da cu prije sezone ici na Hondu, dok se jos za Tmaxa moze izvuci dobra lova...
 

Kadet

Member
Jan 21, 2022
59
17
8
Znam, ali sad bi radje dao 104 za XADV nego za bazni Tmax.
Izgleda da cu prije sezone ici na Hondu, dok se jos za Tmaxa moze izvuci dobra lova...
Moj savjet je da prvo provozas XAdv pa odlucis, ja sam odusta od nje i Forze nakon djira…. A ka mislia san da cu s njom dobit neki hybrid izmedju soft endura i skutera, ali po meni niti je jedno niti drugo… na kraju sam uzea Tech Maxa u Camo boji. Odlican je…. A za oko mi je zapela Tenera 700 pa ako se odvazim onda san miran 10g😎😉😁
 

Boxer_st

Active member
May 8, 2012
638
78
28
ST
... probaj ga obavezno prije kupnje... malo je neobično sjesti na dct nakon variomata, nekom nikad ne legne, neki su oduševljeni s njim... ali meni bi x-advu presudila njegova težina puno prije nego dct...
 

aprilliaaa

Well-known member
Mar 15, 2007
5,147
71
48
split
kad čujem nekoga da je odusta od honde s dctom nakon probe sve mi je jasno...
pljucanje po nečemu što trebaš nešto i znat vozit je bzvze a i ...
drugi je način reč da ti ne odgovara i da ti se više sviđa glatkoća vožnje po gradu ne razmišljajući o ničemu, iako ni ja ne razmišljam o mjenjanu brzina sami prsti to rade kad treba :)
u italiji majki tržišta motora u prošloj godini xadva se prodalo 5454 a tmaxa 4382, naša priča u hr je relativno nebitna
 

Lo Juventino

Active member
Sep 27, 2012
256
30
28
37
Rovinj
... probaj ga obavezno prije kupnje... malo je neobično sjesti na dct nakon variomata, nekom nikad ne legne, neki su oduševljeni s njim... ali meni bi x-advu presudila njegova težina puno prije nego dct...
Sjeo sam na njega bas neki dan, imali mod 2021 u Puli ali nije bio testni pa ga nisu palili.
Pozicija sjedenja mi je mrak ali se osjetila ta tezina na mjestu, kao da je Tmax bolje balansiran. Mozda je to samo neki osjecaj iz prve ali tamo mi je izgledalo.
 

Boxer_st

Active member
May 8, 2012
638
78
28
ST
... pozicija sjedenja na xadv-u mi je odlična, puno bolja nego na integri ili forzi... samo jebe ga ta težina od 240 kila koju ne možeš ne osjetit tako da ne očekuj agilnost kao kod tmaxa...
 

Nike11

Active member
Nov 26, 2019
823
206
43
kad čujem nekoga da je odusta od honde s dctom nakon probe sve mi je jasno...
pljucanje po nečemu što trebaš nešto i znat vozit je bzvze a i ...
drugi je način reč da ti ne odgovara i da ti se više sviđa glatkoća vožnje po gradu ne razmišljajući o ničemu, iako ni ja ne razmišljam o mjenjanu brzina sami prsti to rade kad treba :)
u italiji majki tržišta motora u prošloj godini xadva se prodalo 5454 a tmaxa 4382, naša priča u hr je relativno nebitna
Tmax je star 22 g. A xadv 4-5 g. I virujen da ga vecina kupuje jer im je t max dopizdija. A i masu ih se odma vrati na t max
 

Boxer_st

Active member
May 8, 2012
638
78
28
ST
Kolika je tezina novog Tmaxa
Kontan 215-220…….
... 213kg je bio moj SX, mokar ... lightweight baby... :mrgreen:
Tmax je star 22 g. A xadv 4-5 g. I virujen da ga vecina kupuje jer im je t max dopizdija. A i masu ih se odma vrati na t max
... istina, i ja sam ga išao vidjet u milano na eicmu 2016. jer sam mislio probat nešto novo, nešto divlje, crveni x-adv je bio u djiru...:mrgreen: ali na kraju me ipak tamna strana odvukla nazad... ali svejedno mislim da je xadv za razliku od integre 100% pogođen koncept, to se već i tada moglo vidjeti jer je bio ogroman interes za njega, a i kasnije je prodaja to i potvrdila...
... evo uspia sam nac i sliku...
 

Attachments

  • IMG_4321_Original.jpg
    IMG_4321_Original.jpg
    694.3 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Nike11

Lo Juventino

Active member
Sep 27, 2012
256
30
28
37
Rovinj
Istina, i ja bih promjenio cisto iz radoznalosti jer stvarno nemam nista za reci protiv Tmaxa osim te njihove politike oko cijene.
Nikad niti jedan problem osim Vodafone centraline koja je bila globalno problematicna ali nakon 10 godina Tmaxa valja probati i konkurenciju a da je obavezno Japanac...
 

WraGG

Well-known member
Jun 12, 2005
820
618
93
42
Schwabenland
... pozicija sjedenja na xadv-u mi je odlična, puno bolja nego na integri ili forzi... samo jebe ga ta težina od 240 kila koju ne možeš ne osjetit tako da ne očekuj agilnost kao kod tmaxa...
Tako teski x-adv i Tmax? Covjece, ja htio prodati Burgmana 400 i onda gledati kupiti T-max jer sam mislio da je Burgman tezak :D
X-Adv mi je gadan i nezanimljiv bez obzira na tezinu.
 

Boxer_st

Active member
May 8, 2012
638
78
28
ST
... burgman 400 je tu negdje tezinom kao i tmax sx bio ako se ne varam...
 

Bruno1

Member
Dec 18, 2012
464
15
18
Split
X-adv je teži malo al mala razlika u vožnji naspram maxa jedino kad se vrti u mistu se vidi razlika, pa mi smo narod od 100 kila šta znači 15 kila više od tmaxa. Šta se tiče agilnosti to je druga priča jer su potpuno dva različita motora.