Yamaha Tmax 560

Razbahatila se gamad… da se razumimo, skuter je bomba i to san skuzia tek kad san djir napravia i nakon toga odma odusta od Honde… ali muka mi je bila izbrojat tu lovu za njega i jedva san se pomiria s tim… ali bogami 20 000kn vise nebi platia pa da je sad od zlata jer ne vridi tu lovu nikako. A sta se XADV tice kad se stavi original kufer + nosaci i jos neke sitnice dodje ona li la kao Tech Max… Sago mi je za Xadv trazia 104 000kn plus original kufer i nosaci cca 8-9000kn…
Znam, ali sad bi radje dao 104 za XADV nego za bazni Tmax.
Izgleda da cu prije sezone ici na Hondu, dok se jos za Tmaxa moze izvuci dobra lova...
 
Znam, ali sad bi radje dao 104 za XADV nego za bazni Tmax.
Izgleda da cu prije sezone ici na Hondu, dok se jos za Tmaxa moze izvuci dobra lova...
Moj savjet je da prvo provozas XAdv pa odlucis, ja sam odusta od nje i Forze nakon djira…. A ka mislia san da cu s njom dobit neki hybrid izmedju soft endura i skutera, ali po meni niti je jedno niti drugo… na kraju sam uzea Tech Maxa u Camo boji. Odlican je…. A za oko mi je zapela Tenera 700 pa ako se odvazim onda san miran 10g😎😉😁
 
... probaj ga obavezno prije kupnje... malo je neobično sjesti na dct nakon variomata, nekom nikad ne legne, neki su oduševljeni s njim... ali meni bi x-advu presudila njegova težina puno prije nego dct...
 
kad čujem nekoga da je odusta od honde s dctom nakon probe sve mi je jasno...
pljucanje po nečemu što trebaš nešto i znat vozit je bzvze a i ...
drugi je način reč da ti ne odgovara i da ti se više sviđa glatkoća vožnje po gradu ne razmišljajući o ničemu, iako ni ja ne razmišljam o mjenjanu brzina sami prsti to rade kad treba :)
u italiji majki tržišta motora u prošloj godini xadva se prodalo 5454 a tmaxa 4382, naša priča u hr je relativno nebitna
 
... probaj ga obavezno prije kupnje... malo je neobično sjesti na dct nakon variomata, nekom nikad ne legne, neki su oduševljeni s njim... ali meni bi x-advu presudila njegova težina puno prije nego dct...
Sjeo sam na njega bas neki dan, imali mod 2021 u Puli ali nije bio testni pa ga nisu palili.
Pozicija sjedenja mi je mrak ali se osjetila ta tezina na mjestu, kao da je Tmax bolje balansiran. Mozda je to samo neki osjecaj iz prve ali tamo mi je izgledalo.
 
... pozicija sjedenja na xadv-u mi je odlična, puno bolja nego na integri ili forzi... samo jebe ga ta težina od 240 kila koju ne možeš ne osjetit tako da ne očekuj agilnost kao kod tmaxa...
 
kad čujem nekoga da je odusta od honde s dctom nakon probe sve mi je jasno...
pljucanje po nečemu što trebaš nešto i znat vozit je bzvze a i ...
drugi je način reč da ti ne odgovara i da ti se više sviđa glatkoća vožnje po gradu ne razmišljajući o ničemu, iako ni ja ne razmišljam o mjenjanu brzina sami prsti to rade kad treba :)
u italiji majki tržišta motora u prošloj godini xadva se prodalo 5454 a tmaxa 4382, naša priča u hr je relativno nebitna
Tmax je star 22 g. A xadv 4-5 g. I virujen da ga vecina kupuje jer im je t max dopizdija. A i masu ih se odma vrati na t max
 
... pozicija sjedenja na xadv-u mi je odlična, puno bolja nego na integri ili forzi... samo jebe ga ta težina od 240 kila koju ne možeš ne osjetit tako da ne očekuj agilnost kao kod tmaxa...
Kolika je tezina novog Tmaxa
Kontan 215-220…….
 
Kolika je tezina novog Tmaxa
Kontan 215-220…….
... 213kg je bio moj SX, mokar ... lightweight baby... :mrgreen:
Tmax je star 22 g. A xadv 4-5 g. I virujen da ga vecina kupuje jer im je t max dopizdija. A i masu ih se odma vrati na t max
... istina, i ja sam ga išao vidjet u milano na eicmu 2016. jer sam mislio probat nešto novo, nešto divlje, crveni x-adv je bio u djiru...:mrgreen: ali na kraju me ipak tamna strana odvukla nazad... ali svejedno mislim da je xadv za razliku od integre 100% pogođen koncept, to se već i tada moglo vidjeti jer je bio ogroman interes za njega, a i kasnije je prodaja to i potvrdila...
... evo uspia sam nac i sliku...
 

Attachments

  • IMG_4321_Original.jpg
    IMG_4321_Original.jpg
    694.3 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Nike11
Istina, i ja bih promjenio cisto iz radoznalosti jer stvarno nemam nista za reci protiv Tmaxa osim te njihove politike oko cijene.
Nikad niti jedan problem osim Vodafone centraline koja je bila globalno problematicna ali nakon 10 godina Tmaxa valja probati i konkurenciju a da je obavezno Japanac...
 
... pozicija sjedenja na xadv-u mi je odlična, puno bolja nego na integri ili forzi... samo jebe ga ta težina od 240 kila koju ne možeš ne osjetit tako da ne očekuj agilnost kao kod tmaxa...
Tako teski x-adv i Tmax? Covjece, ja htio prodati Burgmana 400 i onda gledati kupiti T-max jer sam mislio da je Burgman tezak :D
X-Adv mi je gadan i nezanimljiv bez obzira na tezinu.
 
... burgman 400 je tu negdje tezinom kao i tmax sx bio ako se ne varam...
 
X-adv je teži malo al mala razlika u vožnji naspram maxa jedino kad se vrti u mistu se vidi razlika, pa mi smo narod od 100 kila šta znači 15 kila više od tmaxa. Šta se tiče agilnosti to je druga priča jer su potpuno dva različita motora.