Yamaha X-Max 400

Nakon godinu i pol korištenja te pređenih 8000 km da malo napišem šta me smeta i ne smeta.
Najviše me još uvijek smeta lelujanje po cesti kad pređeš preko neke grbe,rupe ili slično. Mat plastika je jako loše kvalitete i po meni servis preskup za 400 ccm.
Sjedalo da je malo udobnije bilo bi super. Jednom tjedno radim ture od 260 km, nešto po autocesti nešto po otvorenoj. Potrošnja ispod 4 van grada,u gradu 4.5.
Najljepše za voziti na cca 100-110 km, nema lupanja vjetra u kacigu i dovoljno snage za prestići.
Sviđa mi se što je dovoljno jak i prostran za dvije osobe te sam izgled motora.
Da mi je sjedalo niže 2 cm i da je sam lakši nekih 20 kg bio bi mi super ergonomičan.
Da li bih ga ponovo kupio, vjerojatno da jer u toj klasi baš nema neke direktne novije konkurencije.
Ako bih htio nešto slabije onda bih uzeo 300, a za jače T-maxa.
 
Ok, višlji sam koji cenat i po tvojoj recenziji bi mi lego, jbg što stariji sve više me muči ta visina na motorima/skuterima :)
 
Pozdrav,
Brat mi je imao xmax 400 prije nekoliko godina... Odlican motor i nikad nije imao nikakvih problema... Prodao ga na 15 000 km jer mu je falilo novca za auto...
Sad oboje imamo xmax 300... Usporedba sa 400 je da je laksi, okretniji, vozljiviji u gradu... Otvorena cesta je 400 bolji, ali 300 drzi putnu brzinu na nekih 110 bez problema i ugodan je jako za voznju...
Moja preporuka je xmax 300
 
Pozdrav svim Maxovcima!

Nakon 10 god stanke da rjesim nasljednike, (ex nexus 500 user) evo me nazad u maxi skuter kategoriji sa x maxom 400, uzeo ga polovnog 3 god starog sa malo km i u mint stanju. Full je standard, ništa akrap ili malossi.

Ono što me zanima, mogu li iz serijskog broja vozila vidjet godinu ili zemlju proizvodnje, pošto mi je to kod prijepisa bila nepoznanica a na svim naljepnicama po motoru ili knjigama nema te informacije.

Ono što mi je bzvz na njemu je čep za gorivo, kud s njim nakon vađenja, na nexiju si ga kljucem otvorio ali je bio na zglob i ostao je na mjestu, nisi mogao otić bez njega s benge. Dugo svjetlo je
mali far pa makar i led, on samo popuni rupu u kratkom svjetlu, nikako ne dolazi do izražaja, mislim da je to definitivno problem fizički uskih farova…ali da izgledaju vrh, izgledaju.

Odličan je i dobro vuče za svoju konjažu i moment ,ovo što drugi korisnici kažu da je 300 vozljiviji po gradu to je stvar osobnog preferensa.Meni stokilašu je njegova težina ok i za grad i za otvoreno jer kod mjenjanja smjera po zavojima lijepo prati. Ne ide 180 ko nexi ali ide 170 u full totalu s orginal vizirom. Nisam probavao kočiti da aktiviram abs, ali je prednja kočnica bomba.

Čekam da kiša prestane pa da ga raspalim na neku dužu kilometražu da vidim prednosti ili mane.

LP
Djadjo