Yamaha X-Max & X-City - General Topic

Bruno1 said:
Ja san otiša korak dalje sa lećama,gleda san dosta po francuskom forumu jer u njih je to normalno ugrađivanje leće ioako i tada ne dobiju atest al bar je moćnije za vidit,ne smeta drugima u prometu a osvjetljenje da ne govorim,samo je problem ta prekomplicirana ugradnja koja mi i nije baš extra uspila.

Htio sam leće,ali ne stanu u moj X-max..... Inače,ne bliješti prejako,ovo se ovako vidi jer je sumrak padao,slikano s mobom direkt gledajući,a i led pozicije koje sam stavio su jebeno jake,one svijetle skoro kao svjetlo prije.

I nisam sam ugrađivao,prešlampast sam ja za to
 
Vjerovatno je tvoj ova druga linija ali oni i najviše ugrađivaju :D ,interesantno je i kod prve linje da su svjetla slaba sa činjenicom da je jedan od rijetkih skutera koji ima dva izvora svijetlosti ili dva fara.Najbitnije da ne smeta drugome svijetlost za ostalo je lako.
 

Attachments

  • _mg_8824.jpg
    _mg_8824.jpg
    195.3 KB · Views: 199
Bruno1 said:
Vjerovatno je tvoj ova druga linija ali oni i najviše ugrađivaju :D ,interesantno je i kod prve linje da su svjetla slaba sa činjenicom da je jedan od rijetkih skutera koji ima dva izvora svijetlosti ili dva fara.Najbitnije da ne smeta drugome svijetlost za ostalo je lako.

Moj je zadnji model prije novog 300,pokušali smo staviti,ali nema mjesta u faru,jednostavno ne stane.Htio sam staviti sa led svjetlom,jebački bi izgledao.....Jbg,nije išlo u far
 
Tazman said:
Moj je zadnji model prije novog 300,pokušali smo staviti,ali nema mjesta u faru,jednostavno ne stane.Htio sam staviti sa led svjetlom,jebački bi izgledao.....Jbg,nije išlo u far
Šteta,ta linija baš ima bad look,vrhunski bi mu to došlo.
 
Ljudovi,

hoće li smetati ako ulijem ovo ulje desno? Oba su 10-40,samo je jedno skuter,(kao sa suhom spojkom)drugi motor......

Tenks
 

Attachments

  • 21930957_10212961454964069_2040018772_o.jpg
    21930957_10212961454964069_2040018772_o.jpg
    250.5 KB · Views: 188
Ja sam na bivšem skuteru iz ovog topica vozio na Elf Moto Road 10w40 ulju za motocikle i isti stavljao u getribu...uostalom i Yamalube koji stavljaju u ovlaštenom je također ulje za motocikle.
 
Geomaris said:
Ja sam na bivšem skuteru iz ovog topica vozio na Elf Moto Road 10w40 ulju za motocikle i isti stavljao u getribu...uostalom i Yamalube koji stavljaju u ovlaštenom je također ulje za motocikle.

Tenks. Ma ova mašina je i onako odlična,starog kova,može terat i na suncokretovo.
Kaže mi i kolega kvadista da je čak i bolje od onog za skutere lijevo,da i on stavlja u CanAma i da je odlično. To je stavljao i u ArtiCata tako da .... 10w40 je 10w40.....

I tako se mijenja na 3t,a tada je još svijetlo  :grin:
 
Pozdrav, ljudi, odnedavno sam vlasnik x maxa,250,2006, 60 000tkm, imam sitnijih problemćića, s njim, koje ću probat pomalo rješit, a trenutno me zanima, koliko glasno se mogu čut ležaji getribe, i daju li se isti zaminit ne razdvajajući dekla.
Čuju se onako kao kad ugasim malu brusilicu.
Dok se skuter ne zaustavi. Čuju se i kad guram skuter po dvorištu, nije skroz tih.
Jel to zabrinjavajuće, ili ne?
Ne radi mi ni ćok, išteka sam ga dok je bija uštekan motor je brljavija.
Sad držim mrvu gasa, po minute i netriba (još) ćok.
 
Dijagnosticirao sam definitivno loš zvuk pri okretanju zadnjeg kola ( nogom ga zavrtio, pa onda tako na drugom x maxu sličnog godišta, isto na nogari, čuje se razlika).
Čuje se neloše, (kako sam reka ka da vrtim šajbu od velike brusilice rukom).
U manualu sam naša sliku s nacrtane 3 osovine i ležajima.
Mislim da ima i piksni.
Nemora se mašina rasut, (radilica, i dio iza variomata), triba skinit kvačilo i ispod njega deklo, na 5-6 vida.
I kolo s druge strane, s ostatkom šta se s kolom skida.
Možda bude rokenrola za raspresat sve...
Neznam jel ko to već minja, moglo bi bit da budem i prvi u državi, normalno to skuterima ne ide ća, prije vrisne mašina.
Sad me malo i vuna, najčešće ga vozim novom ravnom magistralom s 4 trake, više od 100 na sat. Tako voze i auta.
Bi li mi neko zna reć bar otprilike procijeniti,o kojoj se tu lovi radi za prominit sve ležaje i piksne, i onu brtvu i seger koji se po manualu minjaju.
Koliko ruku a koliko djelova, i vrimena mogu računat?
Oće imat yamaha ili piccilo djelove, i u kojem roku?
Nekako bi to volija sredit šta prije, da ne bude "mlinac za kavu"..
E sad jel ovo za nesidat na motor, (to mi je prijevoz), ili neće yamaha tek tako blokat?
 
Pozdrav , imam problem s x maxom 250  javlja mi error 22 na displayu sto navedeno znaci?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 
Bruno1 said:
Google kaže ovo  22 = failure temperature sensor in the inlet
Jel to ovaj sensor za temperaturu na displayu? Mozda sam ga negdje iskljucio kod rastavljanja posto imam problema s paljenjem pa sam rasturio citav motor , alnaser nije kao ni reley isto provjereno sto drugo moze biti?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 
Kolko se ja sićan on je u kutiji filtera zraka,al stvarno se ne razumin pa ti nemogu ništa konkretno reć  :misli:
 
Jel tko mijenjao relej startera ? Sumnjam na njega ima li koja opcija zamijenskog dijela i gdje?

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 
Pozdrav,
Odnedavno sam ponosni vlasnik X-Citya 250, 2007. god. Skuter je prešao 18800km te mislim da je vrijeme za veliki servis. Izuzev ulja koje sam naručio, što bi sve trebalo mijenjati? Remen na 20000, molim preporuku, cijenu i gdje kupiti. Živim u Rijeci.
 
Filter zraka,variomata,svjećica,remen,kugle(rolice) i klizači,ulje u getribi(to ide ovo obično šta ide u mašinu),ležaj volana podmazat,eventualno prominit vodu u sistemu,ja kad san minja više je blata izašlo nego vode.Remen original on je oko 600 kuna,kugle i klizači biće oko 130kn,ulje uzmi obavezno 10W40 ili 30,filtere zamjenske.
 
Hvala na odgovoru, jel zamjenski remen ok? Jel imate koji za preporuku? Cijena, trgovina? Za promijeniti vodu u sistemu kolika količina treba? Jel može za ulje u getribi 10w40?
 
Dobio sam ovakvu ponudu od ovlaštenog servisa:
filter zraka 170,00 kn
filter prijenosa (variomata)  185,00 kn
remen 745,00 kn
uteg (roline-8 kom.) 270,00 kn
klizači (4 kom.) 80,00 kn
svijećica 45,00 kn
ulje u motoru 210,00 kn
ulje u prijenosu 60,00 kn
rashladna tekućina (antifriz) 60,00 kn
Promjena svega navedenog bila bi 500,00 kn.

Za podmazati ležaje volana,odnosno promijeniti ih potrebno je razmontirati sve,što zahtijeva nekoliko sati dodatnog posla i troška.
Imamo mogućnost podmazati izvana s posebnom masti ako bi to bilo dovoljno.

Molim Vaše komentare na cijene, i gdje se može proći jeftinije, zasad sam uzeo motulovo ulje 10w40 4l za 240kn na čemu ću uštediti, gdje još mogu?