Yamaha XJ6n 2010 pregrijavanje

Jožkec

New member
Pozdrav bikeri, jedno pitanje. Znam da mogu pitat i servis ali izabra ovo mjesto. Kupio novi XJ6n, dok sam ga vozao od teh. do murije pa tako nazad do teh. i poslije nešto po gradu, temperatura motora nakon desetak min. prelazi 100 te se počne paliti ventilator hladnjaka, padne na 95 pa opet za par min. 100 itd. Znam da je vani preko 30 i još gradska vožnja, ali pošto sam laik ne znam da li to treba tako brzo da se grije.  :misli:
 
Jožkec said:
Pozdrav bikeri, jedno pitanje. Znam da mogu pitat i servis ali izabra ovo mjesto. Kupio novi XJ6n, dok sam ga vozao od teh. do murije pa tako nazad do teh. i poslije nešto po gradu, temperatura motora nakon desetak min. prelazi 100 te se počne paliti ventilator hladnjaka, padne na 95 pa opet za par min. 100 itd. Znam da je vani preko 30 i još gradska vožnja, ali pošto sam laik ne znam da li to treba tako brzo da se grije.  :misli:

tako je to u gradu,pogotovo kad su ovakve vrućine
stalno si prva,druga,treća pa po kočnici
ne stigne se ohladiti kako treba
ništa ne brini,samo gasss
 
Jožkec said:
Pozdrav bikeri, jedno pitanje. Znam da mogu pitat i servis ali izabra ovo mjesto. Kupio novi XJ6n, dok sam ga vozao od teh. do murije pa tako nazad do teh. i poslije nešto po gradu, temperatura motora nakon desetak min. prelazi 100 te se počne paliti ventilator hladnjaka, padne na 95 pa opet za par min. 100 itd. Znam da je vani preko 30 i još gradska vožnja, ali pošto sam laik ne znam da li to treba tako brzo da se grije.  :misli:

Samo dođe do 100 i već te frka  :misli:, nesekiraj se dižu đamahe i 115 :wink:

Recimo R1 od pajde kad na semaforu vidi tri auta u koloni odmah temperatura skače na 120  :LOL:
 
Jožkec said: