Yamaha XMax300 2017

massa.st said:
A sta je ovo doslo skutercici od 300 ccm koštaju 50000 kn i od jedan put je to normalno. I onda mi se pravda cijena kao led svitla, kontrola proklizavanja, dva dista, smart key i ko zna jos koja sranja. Skini mi to sve jer mi na skuteru i ne treba i daj mi ga za 30000 kn sta mu je mozda realna cijena.

potpis,
po meni realna cijena tih prometala nebi ribala biti veća od 5OOOe  ovo je presmišno di odoše ove cijene  (y)
 
Sreća pa će mu za 5 godina cijena pasti na 48 tisuća pa ćemo si ga moći priuštiti. Isto kao i kod Beverly-a
 
Šta se babi tilo, to se babi snilo.

using  tapatapa

 
Yamaha je dokazala da zna napraviti jači model od prethodnog i da može iz 50 ccm izvuči dodatnih 8 KS, jedini je problem što svaku dodatnu KS zaračunava otprilike i dodatnih 1000 kuna, pa veselju brzo dođe kraj. Naravno ako im ovo uspije kod T max-a ( mislim iz 50 ccm izvuči dodatnih 8 KS) to će naravno naplatiti barem 2 tisuće kuna po dodatnoj KS, ipak je on kralj skutera. :mrgreen:
 
izgleda puno bolje nego prethodnik (y)
konačno su sredili auspuh, više ne strši i izgleda kako treba (y)
i dalje mi se ne sviđa kosina podnice prema naprid i spoj iste sa kosinom...premal razmak od podnice do vrha sica tako da višin judima kolina dođu u razinu volana :palacdolje:
 
Ovo im je pun pogodak...netreba se razmetati s ABS/ASR -om i ostalim glupostima jer to ionako dolazi obavezno(ABS) na svim novim modelima 2017.Ako uspiju cijenu zadržat do 45.000,00 kn bit če zadnji čavao u lijes i Piaggiu i Kymcu....Downtown 350i je savršeni skuter ali đabe kad ga nigdje nema i teško doćo do njega....cijena mu je sad na popustu 43.000,00 kn (jači je nekih 4 KS) od ove Yamahe...frka........samo sad se glupo osječaju svi oni koji su poplačali one XMax-ove 250/400...
 
Angghal said:
Poštovanje joke.

Mislio sam reći da je Piaggio grupa prije 5-6 godina sa svojim mašinama od 300cm3 napravila iskorak iz klase 250.

Angghal

To sam i pretpostavio....ali griješiš, začetnik klase 300 je upravo Yamaha, od 2002. https://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/about-bikes/scooters/index.aspx?view=article&id=441581
 
aprilliaaa said:
izgleda puno bolje nego prethodnik (y)
konačno su sredili auspuh, više ne strši i izgleda kako treba (y)
i dalje mi se ne sviđa kosina podnice prema naprid i spoj iste sa kosinom...premal razmak od podnice do vrha sica tako da višin judima kolina dođu u razinu volana :palacdolje:

Bilo bi interesantno saznati koliko je visok ovaj model na fotki....
Vec su njemu koljena pod bradom a pretpostavljam da nema vise od 180...

A o tome da i dalje stavljaju te "feder iz kemijske" amortizere skroz na straznji kraj da ne govorim. Kaj su sljepi ili je to zaista takva usteda da ne mogu nekak ljepse smjestiti te amortizere ili nedajbozecuda, cak smisliti mono amortizer...

Ali za povratak kazaljki umjesto one odvratne digitalne ploce na 250  (y) (y) (y)
 
retriver said:
Ovo im je pun pogodak...netreba se razmetati s ABS/ASR -om i ostalim glupostima jer to ionako dolazi obavezno(ABS) na svim novim modelima 2017.Ako uspiju cijenu zadržat do 45.000,00 kn bit če zadnji čavao u lijes i Piaggiu i Kymcu....Downtown 350i je savršeni skuter ali đabe kad ga nigdje nema i teško doćo do njega....cijena mu je sad na popustu 43.000,00 kn (jači je nekih 4 KS) od ove Yamahe...frka........samo sad se glupo osječaju svi oni koji su poplačali one XMax-ove 250/400...

Gledajući zadnjih tjedana na Njuškalu cijene X max 250/400 nisam mogao vjerovati kako su neki prodavači istih "ludi". Traže za rabljenog nekad više nego što dođe novi u dućanu, neki su tu negdje ili mrvicu ispod. Zar ljudi ne shvaćaju onu staru izreku... čim si ga izgurao iz dućana -20%, u prve dvije godine pad cijene ukoliko nije -35-40% ne isplati se kupiti rabljenog kojeg moraš najčešće u kešu platiti, nego uzmeš novog, prvi si vlasnik i imaš kombinacije za plaćanje. Čovjek tražio za skuter 33.000 kn ja mu nudim 30.000 odmah i neće, a neće ga prodati narednih godinu dana ( Kawasaki 300), baš ga pratim na njuškalu... :mrgreen:
 
crni konjanik said:
Gledajući zadnjih tjedana na Njuškalu cijene X max 250/400 nisam mogao vjerovati kako su neki prodavači istih "ludi". Traže za rabljenog nekad više nego što dođe novi u dućanu, neki su tu negdje ili mrvicu ispod. Zar ljudi ne shvaćaju onu staru izreku... čim si ga izgurao iz dućana -20%, u prve dvije godine pad cijene ukoliko nije -35-40% ne isplati se kupiti rabljenog kojeg moraš najčešće u kešu platiti, nego uzmeš novog, prvi si vlasnik i imaš kombinacije za plaćanje. Čovjek tražio za skuter 33.000 kn ja mu nudim 30.000 odmah i neće, a neće ga prodati narednih godinu dana ( Kawasaki 300), baš ga pratim na njuškalu... :mrgreen:

Doćim je kupio kmicu po skupljoj cijeni sa drugačijim sjedalom i naljepnicama kawasaki mora da je neki poseban lik
 
Gledajući zadnjih tjedana na Njuškalu cijene X max 250/400 nisam mogao vjerovati kako su neki prodavači istih "ludi". Traže za rabljenog nekad više nego što dođe novi u dućanu, neki su tu negdje ili mrvicu ispod. Zar ljudi ne shvaćaju onu staru izreku... čim si ga izgurao iz dućana -20%, u prve dvije godine pad cijene ukoliko nije -35-40% ne isplati se kupiti rabljenog kojeg moraš najčešće u kešu platiti, nego uzmeš novog, prvi si vlasnik i imaš kombinacije za plaćanje. Čovjek tražio za skuter 33.000 kn ja mu nudim 30.000 odmah i neće, a neće ga prodati narednih godinu dana ( Kawasaki 300), baš ga pratim na njuškalu...
Slažem se  upotpunosti , kad još dodaš prijenos,neki mali servis i ostalo...skuplji nego novi, i još igra samo keš....
 
Angghal said:
Poštovanje joke.

Mislio sam reći da je Piaggio grupa prije 5-6 godina sa svojim mašinama od 300cm3 napravila iskorak iz klase 250.

Angghal

... bacia si mamac na koji si se sam uvatia... samo sam čeka joku sa versitijem... :mrgreen:
 
retriver said:
Gledajući zadnjih tjedana na Njuškalu cijene X max 250/400 nisam mogao vjerovati kako su neki prodavači istih "ludi". Traže za rabljenog nekad više nego što dođe novi u dućanu, neki su tu negdje ili mrvicu ispod. Zar ljudi ne shvaćaju onu staru izreku... čim si ga izgurao iz dućana -20%, u prve dvije godine pad cijene ukoliko nije -35-40% ne isplati se kupiti rabljenog kojeg moraš najčešće u kešu platiti, nego uzmeš novog, prvi si vlasnik i imaš kombinacije za plaćanje. Čovjek tražio za skuter 33.000 kn ja mu nudim 30.000 odmah i neće, a neće ga prodati narednih godinu dana ( Kawasaki 300), baš ga pratim na njuškalu...

Slažem se  upotpunosti , kad još dodaš prijenos,neki mali servis i ostalo...skuplji nego novi, i još igra samo keš....

Evo da malo odvojim ovi dio koji nisi stavio kao citat...puno ih neće razumjeti.

I da pojasnim malo ovo oko njuškala....HR smetlišta kako ga ja zovem...na kojem po meni nije mjesto novim vozilima. Dakle upravo ta nova vozila, i rabljena vozila koja prodaju moto-kuće, a sadrže u cijeni uračunat porez na prijenos vlasništva su vodilja privatnim prodavačima pri određivanju cijena. Nažalost, oni ne čitaju oglase, već samo gledaju godište i cijenu, i većinom zato stavljaju visoke cijene. Paradoks je da ih velika većina i uspije prodati(konkretno pratim XMax i TMax), ali sam siguran da ni ovi što kupuju ne čitaju oglase i detalje o cijeni.
 
Boxer_st said:
... bacia si mamac na koji si se sam uvatia... samo sam čeka joku sa versitijem... :mrgreen:

Uvik san govoria, ne bockaj zmaja ako ti je problem bit ispečen  :mrgreen:
 
joke said:
alo ljudi, kmica donji grad je 44000 kn.

DT 300 , 37000 kn na akciji 34000 a DT 350 44000 na akciji 42500 , tako molim bez dezinformacija .
 
54 said:
DT 300 , 37000 kn na akciji 34000 a DT 350 44000 na akciji 42500 , tako molim bez dezinformacija .

To 44 mi se urezalo u pamćenje....mislim na sezonu, sad je nebitni dio godine, raspravljamo o cijeni za 4/2017