Yamaha XMax300 2017

joke

Active member
2017-Yamaha-X-MAX-300A-EU-Quasar-Bronze-Static-004.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=iWulPEhFdJA

https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/sport/xmax300.aspx#gallery=image|image=https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2017/XMAX300/950-75/2017-Yamaha-X-MAX-300A-EU-Quasar-Bronze-Action-004.jpg
 
Prednja vilica motociklističkog tipa(2 trokuta), kontrola proklizavanja, 28 KS, Smart ključ, Varijabilni sustav razvod(ventila) ....
 
Bez obzira na opremu, ista cijena nema smisla.. 250 se vozio odlično i bez duplih mostova i sličnih fora.
Za istu cijenu svakako 400.
Mislio sam možda izbacuju 250 pa će 300 bit taj cjenovni rang. To bi bilo idealno.
 
dovla said:
Bez obzira na opremu, ista cijena nema smisla.. 250 se vozio odlično i bez duplih mostova i sličnih fora.
Za istu cijenu svakako 400.
Mislio sam možda izbacuju 250 pa će 300 bit taj cjenovni rang. To bi bilo idealno.

Mislim da izbacuju 250, ali ne vidim smisao 400-ice kraj njega
 
meni inače nije jasan xmax 400  :palacdolje:
ajde valjda kao nema više majestya ali nije mi jasno na koje kupce cilja na te od majestya ili od xmaxa (y)
ako su ciljali na kupce maj,to onda nisu niti približno isti skuteri ko ni kupci  :palacdoljec
 
crni konjanik said:
dobra novost, e da sam to znao prije par dana....

Slabo si pratio...odavno smo teaser stavili, ima i 3 tjedna

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,138627.4075.html
 
Ovaj ce sjebati Kymca kalasha, tako da dzaba kmici što ce Tmaxa ugasiti na tržištu, kupujem ako bude ispod 37 iljada

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
ovo mi djeluje jako konkretno i suvremeno
napokon je 250 otišao u ropotarnicu povijesti, zasluženo, jako fin stroj, za 250 vrlo možan s visokom krajnjom brzinom, no danas je njegov agregat ipak prevaziđen (i po pitanju snage i po pitanju kratkog servisnog intervala)

uglavnom vamaha ima GT skuter s 28 ks i 300 ccm - to je odlično
meni se čini isto da xmax400 pored ovog 300 gubi smisao
 
... točno to, ovo je mašina koja je yamahi falila koliko god se joke trudio opravdat to sa jeftinijom registracijom... sad će morat opet opravdavat cijenu, šta se već ionako ispraksira sa tmaxom, vidiš da već priprema teren... :mrgreen:
... yamaha više definitivno ne prati hrvatske tablice kubikaža, prvo tmax, sa sad i xmax...
 
Boxer_st said:
... točno to, ovo je mašina koja je yamahi falila koliko god se joke trudio opravdat to sa jeftinijom registracijom... sad će morat opet opravdavat cijenu, šta se već ionako ispraksira sa tmaxom, vidiš da već priprema teren... :mrgreen:
... yamaha više definitivno ne prati hrvatske tablice kubikaža, prvo tmax, sa sad i xmax...
:mrgreen: (y) slažem se u potpunosti

ali stvarno mi se xmax 300 čini taman (više taman od 250, a 400 mi djeluje nekako trom, širok, malo zadnje kolo)
zbog svega onog zbog čega bi mi između bev 350 i max 250 prevagnuo bev (iako su različitih koncepcija), sada bi mi prevagnuo max 300 (y)....ali bojim se da će cijena biti 45.000 kn pa mi je to nekako neprihvatljivo puno za 28 ks :?

nije tema, svi mi se skuteri nekako daju međusobno usporediti, ali i dalje mi tmax prilično odskače u pozitivnom smislu (izgled, kvaliteta, servisna podrška, brand, image itd.)
 
Sa 36 kila više po meni 400 nema budućnosti u ponudi. Ali kao i do sada, treba uzet u obzir vrijeme koje je potrebno da dođe (4/2017) i činjenicu da još ima neprodanih vozila.
250 je jučer navečer uklonjen sa sitea, vjerovatno je rasprodan njegov lager.

Cijena bi po opremi trebala bit i viša nego od 400, tako da u tom kontekstu 45 i ne zvuči puno(njegova cijena je 54000), jer interesa za njega je bilo koliko hoćeš.
Ako pak povućemo paralelu sa XMax250 abs tu imamo samo par tisuća kuna višu cijenu(44000).
Model Iron250 se još i najbolje prodavao, a bio je dodatno skuplji 2000 kn(46000)
Ovo sve je samo temelj dosadašnjeg predstavnika klase, a da zaboravimo na tcs, 2. trokut, vjetrobran promjenjive visine, keyless sustav, full led rasvjetu i više snage
 
da....45.000 kn bi bila fantastična cijena, kad razmislim malo bolje, to bi vjerovatno bila akcijska cijena (jesenska) - realnije je očekivati cca 49.000 kn (prognoziranje ništa ne košta pa dobronamjerno lupam)

btw. lijepo bi bilo znati kako će mu izgledati instrument tabla
auspuh je napokon zaista lijepo dizajniran tj. nekako je plosnat pa se lijepo uklapa
na xmax 250 je auspuh bio ok, na 400 je ipak nekako previše izvan gabarita vozila (jer je 400 plastikama uži od majestya pa se više ističe)

a možda se stvara prostor za neki novi model između xmaxa i tmaxa ako tmaxu poraste kubikaža?
nagađanja, ali zanimljivo....od svih Yamahinih noviteta ove godine najviše me oduševio ovaj xmax300 (y)...budimo realni, radi se o jako uspješnom modelu koji ima tradiciju od već cca 10 godina  :)

 
Lijen si kliknut link u prvom postu :misli:  Glede cijene, kao što uvijek i napominjem, i forum se čita, pa bi sugerirao da ne spominjete prihvačanje visokih cijena :mrgreen: 45-6 je sasvim dovoljno po meni.

2017-Yamaha-X-MAX-300A-EU-Quasar-Bronze-Detail-008.jpg
 
lijen nisam, više sam se orijentirao na filmić, nema potrebe za takvim tonom :?
sviđa mi se instrument taba, ljepša mi je ovakva kombinacija analogno/digitalno, kazaljke kreću od dolje - super. tabla je bogata, nije načičkana, ova krilca pored vjetrobrana daju lijepu oštrinu

još uvijek me osvaja koncepcijom GT skutera koji nije preglomazan (užasavaju me skuteri preširoke prednje maske), na kojem nećeš odlomiti ništa bitno ako ga polegneš s bočne nogare .  čvrstoća šasije, stabilnost na pravcu i kočnice (bez obzira na 1 disk naprijed) su i prije bile vrlina, tako da vjerujem da to može biti samo bolje