Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

evo kako sam pokušao zakrpiti pa ce mo vidjeti u protivnom ide novi set od SW-motec-a

Probajte sa Epoxy dvokomponetnim ljepilom.
LIDL 15 kn (strong ili brzo), Interspar (Bison 45 kn).
Sretno u svakom slucaju! ;)

1605021099513.png 1605021120905.png 1605021147296.png 1605021167497.png 1605021198241.png
 
Jel menjao neko skoro ulje u vili i koja gradacija je stavljana? Znam da po manualu ide suspension oil type 01, ali teško ga je nabaviti, a i skuplje je nekoliko puta od bilo kod drugog ulja.
Prethodni put kada sam menjao stavio sam Hyper pro ulje 7,5w i vila je bila super. Sada pred zimski sam sam radio malo veći servis uključujući i vile i stavio neki Motul racing 7,5w ali vila je doosta čvršća pa će izgleda trebati malo štelovanja..
 
Jel menjao neko skoro ulje u vili i koja gradacija je stavljana? Znam da po manualu ide suspension oil type 01, ali teško ga je nabaviti, a i skuplje je nekoliko puta od bilo kod drugog ulja.
Prethodni put kada sam menjao stavio sam Hyper pro ulje 7,5w i vila je bila super. Sada pred zimski sam sam radio malo veći servis uključujući i vile i stavio neki Motul racing 7,5w ali vila je doosta čvršća pa će izgleda trebati malo štelovanja..
mijenjao ulje u vilicama:
pokušaj prvi) stavljeno motul fork oil 15w -> nije za vožnju ispadaju plombe ;)
pokušaj drugi) stavljen motul fork oil 10w -> prihvatljivo, odlazi ostatak plombi :)
manual kaže suspension oil 01, prevedeno 5w.
sada ponovo mijenjam ulje u vilicama i stavit ću motul fork oil 5W!
 
mijenjao ulje u vilicama:
pokušaj prvi) stavljeno motul fork oil 15w -> nije za vožnju ispadaju plombe ;)
pokušaj drugi) stavljen motul fork oil 10w -> prihvatljivo, odlazi ostatak plombi :)
manual kaže suspension oil 01, prevedeno 5w.
sada ponovo mijenjam ulje u vilicama i stavit ću motul fork oil 5W!
ja planiram to ove zime napraviti
znaci 5w ok ulje
 
Niksa donesi meni kufer da ti zakrpim, bit će gotov za sat vremena i nećeš nista vidit
 
Danas bio u Yamahe i dobio informaciju da su prestali sa proizvodnjom S10. Još će bit u ponudi do isteka lagera.:cry:
 
Pozdrav ekipi od novog ponosnog vlasnika tenerke. Odluka je pala između više motora, ispalo da je ovo "najpodcjenjeniji motor", po pitanju kvalitete je vrlo pouzdan, relativno jeftino održavanje, udoban... i eto mene tu. Prostudirao sve i svašta, pogledao milion reviewa, youtube filmova, foruma i svi uglavnom imaju samo pozitivna iskustva (osim nekih koji su imali problem s gasom, no problem je navodno lako riješiv). I tako sam u uvjerenju da sam kupio dobar motor. I sam serviser je potvrdio da je je motor sasvim u redu, usčuvan i da nema brige (servis je rađen na 40 tkm s koliko je motor i kupljen). I tako ja živio u uvjerenju kako je to super motor (i dalje sam) no jučer me jedan komentar malo zbunio. Pored svih pozitivnih komentara uleti ovaj pa citiram "...ne bih te htio razočarati, ali ti agregati nisu cvijeće. Jedan cilindar se više grije od drugog, pa kad primjetiš da je jedna ispušna grana drugačije boje od druge obavezno na mjerenje temperature ispušnih plinova da se usporedi. A onda nakon toga ako su razlike velike onda generalka koja košta 25000 do 30000 kn. Km nisu bitni samo prati stanje ispušnih cijevi od glave 30 cm."....na moj komentar o pouzdanosti i tome kako ljudi prolaze preko 200000 km bez problema komentar je bio "to što piše na satu nije mjerilo jer nitko ne želi priznati da je toliko platio ili da je stavio drugu mašinu. Pogledaj malo vani po oglasnicima nigdje nema te mašine za kupiti. Samo prati ispušne cijevi i reagiraj na vrijeme". Naravno, vrag mi nije dao mira pa sam malo pogledao neke po oglasnicima i vidio da ih ima dosta gdje je boja ispušne cijevi ipak različita, ustvari skoro pa svaka je takva gdje se boja grana razlikuje:). Kakva su vaša iskustva s time? Zašto bi dolazilo do toga i što bi bio uzrok potrebe za generalkom? Je li tko radio mapiranje i peglanje krivulja?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: shokac
Ništa ti ne brini. Kupio si pravi stroj. Samo deri i guštaj. To te prca nekakav BMW-jaš. To u njih ko na Jawi jedan cilindar radi, a drugi se hladi.
Ne znam nikoga da je ikad imo bilo kakavih problema sa mašinom. Ovdje na forumu u 10 godina piskaranja imaš dosta informacija, a ništa drugoga što ovdje nije rečeno, nisam našao ni na drugim forumima i internetu.
 
  • Like
Reactions: live-for-ride
Po meni S10 je skoro ka da je radila Honda
Neunistivo
Jako kvalitetan model.Izgled isto jako dobar
Ali trzisno neuspio model
Jednostavno nije imala sanse protiv GS-a a posli toga su dosli jos neki igraci i Yamaha nije tehnologijom mogla niti htjela parirat
A steta......meni je S10 jako drag motor.......
Sad nesto kao pokusavaju sa Tracerom GT ali nije to to.....
 
Ukinut je od ove godine i to nakon 10g proizvodnje, zbog euro normi a moguče da i zbog razvoja potpuno novog modela u segmentu velikih endura ..ko zna.
I nije baš da je neuspio model,istina Bog da ga nisu prodali toliko kao bmw GSova al nije ni nitko drugi.
Iskreni vlasnici GSova..priznavali su tenerejku ( pogotovo prvih 5g.proizvodnje) kao jedinu pravu konkurenciju...
 
Ukinut je od ove godine i to nakon 10g proizvodnje, zbog euro normi a moguče da i zbog razvoja potpuno novog modela u segmentu velikih endura ..ko zna.
I nije baš da je neuspio model,istina Bog da ga nisu prodali toliko kao bmw GSova al nije ni nitko drugi.
Iskreni vlasnici GSova..priznavali su tenerejku ( pogotovo prvih 5g.proizvodnje) kao jedinu pravu konkurenciju...
GS-u 1150