Moja nekad zvoni nekad ne.Možda ipak bolje nosit Jeticu...onda ti zrah frlji,pišti,klepeče..pa nečuješ košaru odnosno federe😂😂
Zanimljivo..nekima se čuje jako a nekim niš,moja je ona prva prva serija..first edition..i nečuje se to sranje od košare niš,radi ko honda😂
Moja je 2011. To se ćuje više manje svima (kod starijih modela) kod paljenja prvih 5-6 sekundi, dok ne digne tlak ulja. Poslje nestane. Meni je na 50000 već lagano počeo šuškti i u vožnji (dok sam u Jetici ćujem, dok sa Schubertom ništa ne ćujem). Pitao u servisu i rekli da je to sve normalno. Mogu zamjeniti natezač, ali i novi može prošuškati nakon par tisuća, pa nema smisla.Ma lažem .... čuje mi se lanac kod paljenja..jer imam još onaj prvi prvcati španer lanca..
Razmišljam da stavim manualni španer, jel ima ko da ga je stavljal?Na Manualni španer lanca ,mislim😂
Mislin da su isto…….Koliko kg ima Tenerka a koliko BMW?🤔
Tribalo bi bit suprotno, GS lakši za vozit' radi boxera i nižeg težišta.ma ok tu su blizu ali nekako mi je gs bio jako težak za hendlanje. Tenere mi je okretnija,lakše se mijenjaju pravci i tako. Meni je to bitna stavka pošto je tenere i dosta niža pa time i lakša za vožnju.
Sve ovisi kako se gleda. Meni je ST okretniji i "lakši". A GSA bolje leži pri večim brzinama u bogenu. Nekako bolje zaljepi, dok ST tu nekako nije tako utegnuta. Barem meni prema mom stilu vožnje. GSA je za mene prema STu kao tenk. A opet su tu ista klasa i kilaža više manje. ST u World trevel opciji skoro pa nemaš čime kitit, dok na GSA katalog dodatne opreme ko telefonski imenik.Tribalo bi bit suprotno, GS lakši za vozit' radi boxera i nižeg težišta.
Ili sam u krivu?
Potpisuem. Na Africi sam sve ludi zbog lanca...Sve ovisi kako se gleda. Meni je ST okretniji i "lakši". A GSA bolje leži pri večim brzinama u bogenu. Nekako bolje zaljepi, dok ST tu nekako nije tako utegnuta. Barem meni prema mom stilu vožnje. GSA je za mene prema STu kao tenk. A opet su tu ista klasa i kilaža više manje. ST u World trevel opciji skoro pa nemaš čime kitit, dok na GSA katalog dodatne opreme ko telefonski imenik.
Nikad nebi rekao ništa protiv GSA (osim što svi volimo prcati njihove vlasnike), ali meni je draža ST. U ovoj konkurenciji mi je najnapetiji KTM. E on je tek okretan i "lagan". Ali zbog lanca je otpao iz opcije kupovine. Dodjalo mi je više cijeli život mazat i mjenjat lance i zupčanike.
I da, provjereno, BMW kardan ne puca od pouzdanosti, dok kod STa neznam baš da je neko imo problema s njime.
svaki cigo svog konja hvali. s10 197Kkm i vozi dalje. na 200Kkm podnosim prijavak.Potpisuem. Na Africi sam sve ludi zbog lanca...
Strasan motor.Zamalo ga uzea…..
Zasto druga
Sta je bilo sa prvon
Po meni S10 je jedan od najkvalitetnijih motora ikad….btw zaboravih napisati, plava je na nekih 60-65 k km koliko se sječam, novi vlasnik je prezadovoljan
problema i kvarova nije bilo, motor je i dalje u puli pa se sretnemo povremeno
Mene jedino ubija cirkulacija zraka iz kilera. Jednostavno S10 moram vozit u gorotexu. U rebama i šorcu mi koljeno izgori. OK je po gradu na kratke relacije dok ventilator ne upali. Na otvorenoj cesti jednostavno vruči zrak mota prema unutra na koljeno. Moram bit u full opremi. Prika ima Varadero sa bočnim kilerom i u njega se ama baš ništa ne osjeti.
Mislin da su njemu bile obje poslin 2014 god….Kolika ti je razlika stara-nova Tenerka, s obzirom da si prešo sa obje nešto kilometara?