Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Ma lažem .... čuje mi se lanac kod paljenja..jer imam još onaj prvi prvcati španer lanca..
Razmišljam da stavim manualni španer, jel ima ko da ga je stavljal?Na Manualni španer lanca ,mislim😂
 
Možda ipak bolje nosit Jeticu...onda ti zrah frlji,pišti,klepeče..pa nečuješ košaru odnosno federe😂😂
Zanimljivo..nekima se čuje jako a nekim niš,moja je ona prva prva serija..first edition..i nečuje se to sranje od košare niš,radi ko honda😂
Moja nekad zvoni nekad ne.
Ma lažem .... čuje mi se lanac kod paljenja..jer imam još onaj prvi prvcati španer lanca..
Razmišljam da stavim manualni španer, jel ima ko da ga je stavljal?Na Manualni španer lanca ,mislim😂
Moja je 2011. To se ćuje više manje svima (kod starijih modela) kod paljenja prvih 5-6 sekundi, dok ne digne tlak ulja. Poslje nestane. Meni je na 50000 već lagano počeo šuškti i u vožnji (dok sam u Jetici ćujem, dok sa Schubertom ništa ne ćujem:mrgreen:). Pitao u servisu i rekli da je to sve normalno. Mogu zamjeniti natezač, ali i novi može prošuškati nakon par tisuća, pa nema smisla.
Neki su koliko znam samo skidali stari natezač, očistili i vračali nazad. Rezultati različiti. Od slučaja do slučaja.
Za košaru koliko znam nema beda to što zvoncka. Navodno može model košare od novije Tenerke na našu staru, ali nije baš jeftina priča.
 
Samo da vas sve pozdravim u ovoj grupi pošto sam prije 10tak dana postao vlasnik tenerke... Stariji je model sa 52000km...2000soma sam natukao u tih 10dana pe eto mojih utisaka nakon tih sitno km...
Tenerka je prilično tiha što se tiće zvukova. Dok ne navuče ulje prema gore zna se desiti da lupka kod paljenja ali eventualno 1-2sekunde. Nije vrijedno spomena. I to isključivo kad ju ostavim na bočnoj nogari preko noći. Kad je na centralnom nogaru zvukova nema kod paljenja. Vibracije su također prisutne na oko 3000rpm(očito ti federi na košari)ako se drastično ne pojačaju te vibracije neću ništa dirati ...ma sve u svemu predivan i odoban motor. Eto za sada toliko.E da i imao sam i taj famozni BMW GSA 2007 a i vozio sam prošlu sezonu GSA 2016 i nema nikakve šanse poslije tenerke da se vratim na tu tešku kravu. Prezadovoljan sam Yamahom.
 
ma ok tu su blizu ali nekako mi je gs bio jako težak za hendlanje. Tenere mi je okretnija,lakše se mijenjaju pravci i tako. Meni je to bitna stavka pošto je tenere i dosta niža pa time i lakša za vožnju.
 
ma ok tu su blizu ali nekako mi je gs bio jako težak za hendlanje. Tenere mi je okretnija,lakše se mijenjaju pravci i tako. Meni je to bitna stavka pošto je tenere i dosta niža pa time i lakša za vožnju.
Tribalo bi bit suprotno, GS lakši za vozit' radi boxera i nižeg težišta.
Ili sam u krivu?
 
Motor je 2016 godina a prijatelj u servisu kaže da je prema šasiji novi tip kvačila.
Kad se motor jako ugrije manje se čuje, a kad je hladan dosta se čuje, najviše kad ga se popusti kad nije opterećen a da se vrti iznad 3000 okretaja.
 
Tribalo bi bit suprotno, GS lakši za vozit' radi boxera i nižeg težišta.
Ili sam u krivu?
Sve ovisi kako se gleda. Meni je ST okretniji i "lakši". A GSA bolje leži pri večim brzinama u bogenu. Nekako bolje zaljepi, dok ST tu nekako nije tako utegnuta. Barem meni prema mom stilu vožnje. GSA je za mene prema STu kao tenk. A opet su tu ista klasa i kilaža više manje. ST u World trevel opciji skoro pa nemaš čime kitit, dok na GSA katalog dodatne opreme ko telefonski imenik.
Nikad nebi rekao ništa protiv GSA (osim što svi volimo prcati njihove vlasnike), ali meni je draža ST. U ovoj konkurenciji mi je najnapetiji KTM. E on je tek okretan i "lagan". Ali zbog lanca je otpao iz opcije kupovine. Dodjalo mi je više cijeli život mazat i mjenjat lance i zupčanike.
I da, provjereno, BMW kardan ne puca od pouzdanosti, dok kod STa neznam baš da je neko imo problema s njime.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06
Sve ovisi kako se gleda. Meni je ST okretniji i "lakši". A GSA bolje leži pri večim brzinama u bogenu. Nekako bolje zaljepi, dok ST tu nekako nije tako utegnuta. Barem meni prema mom stilu vožnje. GSA je za mene prema STu kao tenk. A opet su tu ista klasa i kilaža više manje. ST u World trevel opciji skoro pa nemaš čime kitit, dok na GSA katalog dodatne opreme ko telefonski imenik.
Nikad nebi rekao ništa protiv GSA (osim što svi volimo prcati njihove vlasnike), ali meni je draža ST. U ovoj konkurenciji mi je najnapetiji KTM. E on je tek okretan i "lagan". Ali zbog lanca je otpao iz opcije kupovine. Dodjalo mi je više cijeli život mazat i mjenjat lance i zupčanike.
I da, provjereno, BMW kardan ne puca od pouzdanosti, dok kod STa neznam baš da je neko imo problema s njime.
Potpisuem. Na Africi sam sve ludi zbog lanca...
 
Potpisuem. Na Africi sam sve ludi zbog lanca...
svaki cigo svog konja hvali. s10 197Kkm i vozi dalje. na 200Kkm podnosim prijavak.
usput bit će na prodaju kada dohvati 200000km. s10 je prekodobro složen motor.
original akumulator dogurao do devete godine i izdahnuo. stavljen lipo.
ima uljni zatezač lanca, pri paljenu cvrkne dok ne postigne tlak ulja.
s10, prva, druga i treća brzina skoro neupotrebljive, isto tako i ispod 2000 okretaja.
klepetanje na modelima do 2014 može biti od korpe kvačila, skup sport za mijenjati.
kupio sam korpu kvačila od 2014 ali nikako promijeniti, ide i ovako dobro.
kupljen manualni zatezač razvodnog lanca, eno i njega u garaži.
sretno svima sa tenerkama, možemo održati moto susret na dva parkirna mjesta.
ivan
 
Da malo dignem temu. Evo moja druga SuperTenere neki dan okrenula 20.000 km. Ukupno sa prvom sad sam na nekih sitno ispod 60k km na tim motorima, i dalje mi nisu dosadile.

Mogli bi neki susret dogovoriti i zajedničku vožnju...

2XydFCD.jpg


MtvfXyq.jpg


ZJ1V5j3.jpg
 
btw zaboravih napisati, plava je na nekih 60-65 k km koliko se sječam, novi vlasnik je prezadovoljan

problema i kvarova nije bilo, motor je i dalje u puli pa se sretnemo povremeno
Po meni S10 je jedan od najkvalitetnijih motora ikad….
Ono pomislis da je Honda😂😂😂
Cudo od motora…..
Ima mi ga prika…first Edition 2012 god
Vozimo se skupa redovito…..motor bomba
 
Mene jedino ubija cirkulacija zraka iz kilera. Jednostavno S10 moram vozit u gorotexu. U rebama i šorcu mi koljeno izgori. OK je po gradu na kratke relacije dok ventilator ne upali. Na otvorenoj cesti jednostavno vruči zrak mota prema unutra na koljeno. Moram bit u full opremi. Prika ima Varadero sa bočnim kilerom i u njega se ama baš ništa ne osjeti.
 
Mene jedino ubija cirkulacija zraka iz kilera. Jednostavno S10 moram vozit u gorotexu. U rebama i šorcu mi koljeno izgori. OK je po gradu na kratke relacije dok ventilator ne upali. Na otvorenoj cesti jednostavno vruči zrak mota prema unutra na koljeno. Moram bit u full opremi. Prika ima Varadero sa bočnim kilerom i u njega se ama baš ništa ne osjeti.

Po zimi dobro dođe. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: seki22