Yamaha XT 700 Tenere

Nova ruha za 2022

 

Attachments

  • 373E50D7-25AD-40F3-A91D-4CEE12BA99EF.jpeg
    373E50D7-25AD-40F3-A91D-4CEE12BA99EF.jpeg
    596.6 KB · Views: 0
  • 7A75F482-BF87-4756-9306-55E5E0E61D2A.jpeg
    7A75F482-BF87-4756-9306-55E5E0E61D2A.jpeg
    322.9 KB · Views: 0
  • 903CB20D-64EC-4312-990F-57FDFBDA90D7.jpeg
    903CB20D-64EC-4312-990F-57FDFBDA90D7.jpeg
    380.9 KB · Views: 0
  • 5FF08FB4-C7F8-4427-8780-6034E358677D.jpeg
    5FF08FB4-C7F8-4427-8780-6034E358677D.jpeg
    408.2 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: diesel power
nije mi jasno, 4 tanka, 4 cepa, zar se ne moze tocit na jedan cep u sva 4.
ili se nadaju ostecenja, pa ako se jedan probusi, ostali zadrzavaju gorivo, a mozda planiraju ih prodavati kao opremu.
 
C/P Auto klub;
Yamaha Ténéré 700 Raid !! Yamaha je predstavila prototip Ténéré 700 za ljubitelje ekstremnog off-roada, u čijem su razvoju sudjelovali Alessandro Botturi i Pol Tarrés, iskusni off-road motociklisti s relija Dakar, a motocikl je testiran u pustinjama Maroka. Detalji? Ispušni sustav od titana (Akrapovič), nova elektronika (Yamaha Racing), već filtar zraka i hladnjak, novi hladnjak ulja, veći lančanik (48 umjesto 46 zubaca)... Prednji i stražnji ovjes sad su duljeg hoda (270 i 260 mm), a kočnice su s natjecateljskih motocikala (300 i 267 mm)...
 

Attachments

  • Screenshot_20211126-071132_Facebook.jpg
    Screenshot_20211126-071132_Facebook.jpg
    926.9 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: dalja46
C/P Auto klub;
Yamaha Ténéré 700 Raid !! Yamaha je predstavila prototip Ténéré 700 za ljubitelje ekstremnog off-roada, u čijem su razvoju sudjelovali Alessandro Botturi i Pol Tarrés, iskusni off-road motociklisti s relija Dakar, a motocikl je testiran u pustinjama Maroka. Detalji? Ispušni sustav od titana (Akrapovič), nova elektronika (Yamaha Racing), već filtar zraka i hladnjak, novi hladnjak ulja, veći lančanik (48 umjesto 46 zubaca)... Prednji i stražnji ovjes sad su duljeg hoda (270 i 260 mm), a kočnice su s natjecateljskih motocikala (300 i 267 mm)...

Moj prijatelj Makazica 🥰 (Enduro Lab) je odma reka za hod amortizera i jos par stvari.
 
Kad ce mt03 agregat tenere 300?
To se čeka, T7 je super, ali T3 sa 30kg i 30 000kn manje po istom receptu bio bi kralj klase.. Svojevremeno su rekli da prate rezultate drugih (KTM 390 Adv, CRF Rally) pa ako je popularno biti će T3, i ništa, nitko ne vidi taj slobodni prostor između Rally 300 i 390 Adv u koji bi mogao uletit T3 sa terenskim sposobnostima između ova 2, bliže Rallyu, a sa twinom.
 
  • Like
Reactions: diesel power