Yamaha XT 700 Tenere

To se čeka, T7 je super, ali T3 sa 30kg i 30 000kn manje po istom receptu bio bi kralj klase.. Svojevremeno su rekli da prate rezultate drugih (KTM 390 Adv, CRF Rally) pa ako je popularno biti će T3, i ništa, nitko ne vidi taj slobodni prostor između Rally 300 i 390 Adv u koji bi mogao uletit T3 sa terenskim sposobnostima između ova 2, bliže Rallyu, a sa twinom.
Bolje bi bilo na bazi wr450 da naprave teneru tipa da stave masku i malo tank povecaju i samo da produze servisni interval nek bude sve na 4000 km odma bi proda svoju t7 i to uzea. ali nista 2 cilindra 1 cilindar sa 6 brzina nesto kao exc 500 sa rally kitom.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power
 
Kupujem T7.
Trenutno je par komada crveno bijelih iz Splita na oglasnicima.
Tko koga gdje za koliko....bilo kakva info dobro došla, fala!
 
  • Like
Reactions: stane
Bio danas u ovoj novoj yamahi u Rijeci...imali mt 07 i mt 09, al nekako me najvise odusevio taj xtz 690 👍👍
 
Bio danas u ovoj novoj yamahi u Rijeci...imali mt 07 i mt 09, al nekako me najvise odusevio taj xtz 690 👍👍
Di je nova Yamaha u Rijeci?
 
Za Teneru 700 prodajem:
Rukohvat/nosač kofera Givi
Nosač kofera Givi
Kofer Kappa 56 L
Naslonjač kofera
Svo novo, namontirano i nekorišteno, meni nije potrebno.
Može zamjena za drugu opremu za Tenerku (crashbar, skid plate.....)
 

Attachments

  • IMG_20220729_134355.jpg
    IMG_20220729_134355.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • IMG_20220729_134816.jpg
    IMG_20220729_134816.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Elias
I kod mene je prelazak na offroad bio katastrofa, nisam puštao prednju kočnicu, padao ko kruška, bojao se kamenčića većeg od šake... ma užas, maneken s R-a i odličan materijal za kameru. :mrgreen:Sreća jedino što sam krenuo sa hard endurom koji je relativno lagan i napravljen za padanje pa dozvoli da naučiš puno toga. Sa Tenere kreneš kao i sa svakim motorom dok ga ne upoznaš, lagano pa onda postepeno sve jače. Točno kužiš kako ga počneš sasvim pristojno navijati uzbrdo, jer stražnji kraj se da kontrolirati, ali prema dole već puno opreznije jer sad je tu teški prednji kraj, cestovna guma i opet, velika ukupna težina. Šteta što sam bio sam jer možda sam išao sasvim pristojno za takav motor a nemam osjećaja gdje sam.
Za učenje bi savjetovao neki hard enduro ili barem stariji motor jer padanje je neminovno, ali kod ovog je fora što odeš cestom na drugi dio HR i onda tamo blatariš. Čak i ako ne blatariš, sasvim je ugodan za vožnju a na cesti nećeš zaostajati za nikim. Baš sam jučer o tome razmišljao, s kojim god motorom se vozim brzina mi je ista samo se ponekad mijenjaju gasiranja na ravnom, veća ili manja sigurnost na tom motoru i vrijeme do početka umora.:mrgreen: Ako se odlučiš na tu klasu nećeš sigurno pogriješiti sa Tenerkom, ne govorim samo u svoje ime nego slušam i ljude oko sebe koji imaju puno više iskustva.
Načelno bi bilo ok da možeš probati iako je po meni i ta proba na sat vremena za takav motor zakurac kad realno ne vidiš ništa. Vrijedi ono staro pravilo, ako ti ga nema najbolji frend onda odriješiš kesu i riskiraš.:p

Samo dvije godine nakon...

4A5QiA8.jpg


:D :D :D
 
Last edited: