MIvv pod rep topi žmigavac.Kaze da ne pase da triba tail tidy
Jako lako se kod ovakvih "padova" zakrene u trokutima.View attachment 769714View attachment 769715
Crash bar na testiranju.Kazu nakon nekog vrimena ne primjecujes nove frizeve. Svaki dan sve draža
690 je svemir za sve drugo navedeno.Niti malo. Dobar je to motor ali ti teško izvuče onaj glupi osmjeh u kacigi... obzirom da se motorom vozim samo po terenu nemam potrebu za nečim boljim-udobnijim-elastičnijim od 690, bar ne narednih 10 god dok dica ne narastu, zbog toga san i proda Afriku...
Pogledaj možeš li svog složiti ko Mivv Dakar model ...Ako je netko zainteresiran za Acerbis tank stavim link sutra ujutro jer je jos sutra akcia na 312 eura. Gledan i Axp skid plate. Thorov je najlipsi ali i najskuplji. Nisam siguran da se isplati toliko uloziti...
Auspuh je Mivv i to cu najvierovatnie minjati za "vislji" Black widow. Rally seat kad uleti i zastite dekla. Barkbuster po obicaju skup. Acerbis je dosta jeftiniji ali se ekipa na stranim forumima dosta zali na njih. A puno su lipsi. I na kraju je plan narucit neke grafike. Amortizacia neka ceka proljece.
Ništa novog, na skoro svakom novom ili starom enduro motoru trebaš hrpu stvari posložiti da bi bilo to-to. Nema savršenog motornaletio na ovo. poprilično se slažem s frajerom.
naletio na ovo. poprilično se slažem s frajerom.
Zato ne vjerujem da je i tuareg manje top heavy.