- Yamaha XT - General Topic -

biker4life

Motorator
Evo ljudi, do sad nas je bilo svugdje, i u glavnom forumu, i u tehnickim pitanjima (2-3 teme) i u raspravama o dijelovima... Uglavnom, teme razbacane, trazenu informaciju tesko naci, a i svako toliko netko otvori novu temu u vezi XT-a, rasprava krene, pa stane i onda ispocetka.

Uglavnom, posto se, bar po meni, radi o dosta popularnom modelu (prosle godine 3. po broju prodanih u RH, racunajuci i X i R modele), odlucih (a i jos nekoliko clanova se slozilo) otvoriti jedan topic u vezi ovog Yamahinog modela, pa da i mi imamo svoj kutak na forumu. Nadam se da se administratori/moderatori slazu.

Znaci, raspravljati ce se (ako se slazete) generalno u vezi XT-a, bilo 660, bilo 125, bilo starih modela (ipak je od njih sve pocelo  8) ), samo molim bez nepotrebnih off-ova, vrijeđanja i sl. Znaci konstruktivne rasprave o masini, dodatnoj opremi, performansama, pouzdanosti, potrosnji, eventualnim kvarovima, tuningu itd.

Inace, posto je vec bilo relativno uspjesnih tema o ovom motoru i/ili necemu u vezi njega, evo par linkova, da nebi doslo do ponovnog diskutiranja o necemu sto je vec receno:

- ponesto o R modelu:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,49440.0.html

- ponesto o X modelu i gasenju:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101769.0.html

- ponesto o kupnji X modela:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,106126.0.html

- ponesto o opremi za R/X:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,104995.0.html

Kao sto i sami vidite, tema na pretek, ni jedna aktivna, pa se stalno otvaraju nove. Znaci, sva svoja pitanja, dvojbe, zapazanja i dozivljaje s navedenim modelom mozete napisati ovdje. Ujedno molim nove clanove da prije postavljanja pitanja prolistaju topic pa pitaju tek ukoliko ne nađu odgovor, te da ne otvaraju vise nove teme vezane uz ovaj model. Sad imamo svoj prostor i nije potrebno uporno otvarati nove teme.

Nadam se da se admini i moderatori, a i ostali clanovi slazu, pa da odsad mozemo tipkati ovdje.

Hvala.
 
Budite precizniji pa temu nazovite točnim modelom XT660R/X jer
Yamahi XT imaš jako puno vrsta starih modela  (y)
 
AnteK said:
Budite precizniji pa temu nazovite točnim modelom XT660R/X jer
Yamahi XT imaš jako puno vrsta starih modela  (y)

Ante neka to ipak bude za sve XT, zašto bi ostali bili zapostavljeni jer ih se još dosta voza po cestama i gudurama :mrgreen: (y)

evo fanova XT koje sam sreo u Grčkoj (y)
 
Napokon možete svoje slike od xt-ova stavit tamo gdje trebaju bit!!A napokon ta i tema o xt-ovima!! :cbanana:
Dal ima netko iz Slavonskog Broda ili okolice xt660x/r ??
 
JuTube said:
Napokon možete svoje slike od xt-ova stavit tamo gdje trebaju bit!!A napokon ta i tema o xt-ovima!! :cbanana:
Dal ima netko iz Slavonskog Broda ili okolice xt660x/r ??

ako dakovo racunas pod okolicu, imam ja jedan primjerak  :mrgreen:
 
KAMENI DJ said:
Ante neka to ipak bude za sve XT, zašto bi ostali bili zapostavljeni jer ih se još dosta voza po cestama i gudurama :mrgreen: (y)

Može i tako, meni još bolje  (y)
 
Inace, evo, kako nam tema nebi odmah otisla u off, pa da pocmemo s necim. Zanima me par stvari koje nisam htio pitati u tuđim temama gdje se raspravljalo o necem drugom, ipak, nije kulturno otici u off  8) , sad sve to mozemo ovdje.

1. Sto se tice guma koje se original montiraju (Pirelli Dragon) na X modele, zanimaju me vasi dojmovi i iskustva. Ja sam dosta zadovoljan. Drze odlicno... Međutim, jedna stvar me malo  :misli: a to je: U Motorrad-ovom testu na 50000 km (kojeg uploadam cim nađem zrtvu da to skenira  8) ) zamijenili su nevjerovatnih 11 zadnjih i 8 prednjih guma  :shock: . Ja trenutno imam 5500 km, prednja je kao nova, dok je zadnja ostala bez jednog sloja, ali tek se razladila... Ima jos puno za ponuditi. Ja kazem, nije ganjanjo i bokovano, ali opet... sumnjam da su i oni bokovali na putu kroz Alpe. Vasa iskustva: ...

2. Slazete se li da na duza putovanja 6. brzina jednostavno fali? Neznam, ali za drzati putnih 110 km/h na otvorenoj cesti, a bez vibracija, mislim da bi 6. brzina bila taman.

3. U srijedu obavljam 2. servis (6000km) pa cete o cijeni i zamijenjenim dijelovima biti izvjesceni.

4. Kroz narednih cca. 14 dana dolazi mi tzv. "skid plate", odnosno stitnik masine. Obavijestim vas o tocnoj cijeni, prednosti i manama i bacim koju sliku nakon montaze.

5. Od dodatne opreme sam negdje u trecem mjesecu montirao "Handguards", i mogu vam reci da su super (osim sto estetski podignu motor) za hladnije i kisne dane. Zaista je manje hladno na ruke. Preporucam svakome. Oriđiđi su 900Kn, a zamjenski cca 250Kn.

6. Koja vam je bila najveca potrosnja na 100 km. Znaci bilo sportska voznja, ili voznja pod opterecenjem, zanima me do koliko max. popije. Inace, moj trosi između 4.9 i 5.3l/100km.

- Evo, tu ima dosta tema, koje sigurno dosta nas zanimaju (ukljucujuci i mene), pa da pocmemo s raspravom. Nadam se da tema nece otici u off...
 
ja sam tu orginal dragon poderao (zadnju) za 3500 km , sa time da ga prvih 1000-1500 km nisam ganjao (period razrade) , prednja je izdurala cca 6000 km
a najvise mi se dopao MPP , guma sjajno sjeda na 4,25 felgu . zadnja izdrzala 6000km , prednja 9000 

sto se tice 6. brzine , dodavanje na 5-tu nema smisla jer bi bila preduga i motor bi se mucio na premalim okretajima ...
 
Drago mi je što ovo postoji...
Pozdrav svim Xt-jovcima...
Vjerovali ili ne što mi je tuča napravila mojoj 66o/r...ostalo sve je ok.
probila mi sjedalo na 10ak mjesta...kakav ko ima prjedlog?!
Pozdrav Anti iz Osijeka..zadnji put kad si bio u Vžd,
nisam mogao na piče....javi se sljedeči put kad budeš u Vžd
Pozdrav...SVIMA
 
1. Sto se tice guma nemam takve kao ti na X modelu, ali ove moje su jos kao nove a imaju 3800km i bit ce jos dugo nove, tak da mi nije jasno kak uspijete tako skurit gume  :misli:

2. A sta ja znam mislim da nije potrebna 6. brzina, iz razloga kako markookram kaze samo bi se patio motor a nebi nista specijalno time dobio

3. Ajd kad dobijes racun reci, bas me zanima  (y)

4. a taj skid plate mi se cini kao nepotreban jer nema teorije da se negdje zapne granama iako svi na prvi pogled misle da su grane jako nisko, jedino bi taj stitnik stavio zbog sminke  8)  ali ocekujemo naravno dojmove  :wink:

5. a sto se tice dodatne opreme ja sam na svoju 660-tku stavio kofer Givi V46 i zadovoljan sam u potpunosti, a i o stitnicima za ruke razmisljam  :D

6. sto se tice potrosnje moja pila pije od 4.7 - 5-9 litara sto je nateravanje  :mrgreen:


i naravno da ocekujem slike kad stavis skid plate  (y)
 
ma i ja kazem , tesko da ceš sa X-om postrugat grane
pa pogle novog duka , on ima ispod kompletan aupuh ...


a i btw. ruzno izleda sa tim plehom ispod



givi 46  (y)  mislim da je to najmanji kofer a da u njega idu dvije integralne kacige  (y)
 
hoss said:
Drago mi je što ovo postoji...
Pozdrav svim Xt-jovcima...
Vjerovali ili ne što mi je tuča napravila mojoj 66o/r...ostalo sve je ok.
probila mi sjedalo na 10ak mjesta...kakav ko ima prjedlog?!
Pozdrav Anti iz Osijeka..zadnji put kad si bio u Vžd,
nisam mogao na piče....javi se sljedeči put kad budeš u Vžd
Pozdrav...SVIMA

Hebate, pa ti si živ, živ_živ  (y) (y)
 
za ovu zaštitu auspuha sam baš razmišljao- s obzirom da aerodinamički sprečava hlađenje najnižeg djela motora odnosno posude s uljem- možda se ne hladi dovoljno ulje-
hlađenje je vodeno potpomognuto električnim ventom-taj dio je u redu- ulje isto ima funkciju hladioca uz to što podmazuje?
nekak mi se čini da skidplate može al treba metit extra hladnjak ulja?!
inače s xtr-om dosad nisam nigdje postrugnul auspuhe a prolazio sam stvarno posvuda
 
mrakan said:
1. Sto se tice guma nemam takve kao ti na X modelu, ali ove moje su jos kao nove a imaju 3800km i bit ce jos dugo nove, tak da mi nije jasno kak uspijete tako skurit gume  :misli:

Jednostavno, ljudi se voze malo žešće  (y) I još ako je malo grublji
asfalt, eto_ga... Na enduro 4T motoru od  600 ccm ili više, tko voli peglati,
nakon 5000 km svaka zadnja guma je u banani, ako izdrži i toliko. Po asfaltu
umjerenim tempom možeš izgurati možda i 15.000 km, a 1000 km makadama
nek je malo grublji ubije gumu dok trepneš.  (y)