pa sve se vrti oko novaca ....
a to ti ne pričam napamet već s razlogom .. jer sam u radioni xy puta imao kojekakve prerade gdje se nije pojma imalo od kojih je motora stavljano, pa kad uz muke isusove pronađem dijelove, onda se ljudi čude ko pura dreku zašto neke sitnice koštaju više nego što su platili cijelu kantu .. :jesus:
a zašto je bolje uzeti cijeli prednji kraj od nekog motora... e pa jednostavno ... imaš za prilagoditi SAMO ležaje guvernala ...
a ako su ti trokuti od jednog motora, a štapovi od drugog, računaj na probleme ... pa onda staviš felgu od trećeg motora, pa imaš nekoliko sati zajebavanja samog sebe dok prilagodiš osovinu koja paše na vilicu i felgu, pa onda korak drugi je tokarenje distancera za koje neznaš dimenzije već ih moraš izmišljati na licu mjesta ... pa kad to napraviš skužiš da ti kočione čeljusti koje imaš ne pašu na prihvat vilice ... pa onda nađeš čeljusti koje ti pašu na prihvat, platiš ih suhim zlatom jer moraju biti baš takve, a onda skužiš da im je offset krivi i da ti diskovi ne prolaze kroz zadane osi ... pa onda ajmo opet na glodalicu i tokarski kako bi se dobili diskovi u osi ... onda ideš staviti guvernal, pa vidiš da ti debljina guvernala i konjića nije ista, pa kreneš to rješavati, pa onda skužiš da ti dužina kočionih crijeva ne odgovara novim vilicama, a lako moguće i kablovina od prekidača... kad sve to na kraju uspiješ dobiti, skužiš da bi volio i da to sve estetski koliko toliko izgleda OK, ali su nosači za blatobran za 21" kotače, a ti sad imaš 17", pa se ajmo malo i oko toga zajebavati ...
ako ovo pročitaš s razumjevanjem, vidjet ćeš da sam ti ponudio jako puno rješenja, samo ih treba znati napraviti .. :wink: