YAMAHA XT600 U SUPERMOTO

DD750

Member
Imam pouzdanu XT600 koju bih htio na zimu kad uhvatim malo više vremena obnoviti čisto dobro servisirati pa usput mi pala ideja da malo više vremena truda i novaca potrošim u nešto sličnije supermotu.Rijetko silazim sa asfalta i ne trebaju mi orginalni točkovi,e sad bih još htio ubaciti neku USD vilicu jer bez tvrđeg ovijesa nema ništa od upravljivosti.Dakle ako je netko imao sličnih pokušaja molio bih da podijelimo ideje.Tražio sam na forumu uglavnom su to samo alu felge i skraćeni blatobran,znam da je to star,težak i "neisplativ"motor za ulaganje u takvo nešto no meni je to dobra pouzdana  XTejka sasvim dovoljno za projekt.Nešto slično  ovome mi se sviđa.
 
Bit ce tu barem 1000 eur dijelova, tako da...prodaj xt-a nadodaj 1000 eur i kupi xtx. Ili ktm sm640.

Racunaj da i kad slozis sve, motor koji dobijes ce biti upitan. I tezak za prodati dalje.

Ako ces ici u projekt, mislim da ti je najlakse kupit cijeli xtx ili sm bez papira i preslozit sebi sve.
 
Ako kupim XTX ništa nisam dobio,čak naprotiv,a ova druga ideja o kupovini nekog motora za dijelove je OK samo koje vilice je najlakše prepraviti na ramu od XT.Što se tiče isplativosti nije me briga potrošiti i 2000€ dijelova ako ću to voziti slijedećih 10ak godina.Kupiš novi motor i za 5 god ćeš izgubiti cijenu,to je hobi i gušt,samo ne smiš imati puno hobija onda si bankrotira..
 
čovjek koji ima viziju, želju i novce, na forumu će pitati samo za ideje oko tehničkih rješenja i pomoć pri realizaciji ... ;)

a čovjek koji na forumu mora pitati šta da napravi od svog motora, neka ne radi ništa i vozi se na tome šta ima ..  (y)
 
ošo ja u kurac, opet se sa strašilom slažem. Il je on progledao? :misli:

@DD750
USD vilica i prednji kotač od KTM-a nađeš za 200-300 eur,  trebaš širu felgu prešpajlat na zadnji kotač, i to je to od ciklistike. Jaču prednju kočnicu trebaš još, mašinu nemoj dirat
 
bit će da si ti otišo ...  :jesus:

koliko zadnja vilica na toj kanti dozvoljava širu felgu i gumu ? stane bar 160 ili ?
 
Tako je trebam tehnička riješenja  ako je tko nešto stavljao slično vilica negdje oko 950mm,e da li je moguće upakirait u trokute postojeće sa nekom doradom ili i njih mijenjati????
Mašinu nemam namjeru mijenjati dovoljno je to snage za lokalno vozikanje.
Znači samo ideje sa nekim mogućim riješenjima a te ideje prodaj pa kupi nešto drugo to valjda svak napose može smisliti i izračunati takvu vrustu pomoći ne trebam.
Znači ideja je KTM vilice
 
DD750 said:
Tako je trebam tehnička riješenja  ako je tko nešto stavljao slično vilica negdje oko 950mm,e da li je moguće upakirait u trokute postojeće sa nekom doradom ili i njih mijenjati????

U postojeće trokute ne možeš ništa USD upakirat, najbolje bi bilo prema vilicama
i trokutima od bolje opcije preradit trn.
A da ubaciš neke tvrđe progresivne opruge? Za cestu?
Mislim da bi to bilo puno bolje.
 
Ne vjerujem da će progresivne opruge bitno kvalitet ovjesa a i još sa novijim tipovim vilica bolji izbor prihvata kvalitetniji kočnica jer su ove prastare (vrlo loše koče).Mišljenja sam da se bolje malo potrudit oko ovih USD vilica (sigurno više novaca) pa dobit na kvaliteti ovjesa.Svakako ovo ne počimam prije 10 mjeseca pa sam mislio skupiti ideje od članova koji su se igrali sa ovakvim stvarima,svakako AnteK ideja za razmisliti... (y)
 
onda jednostavno kupiš kompletan prednji kraj od motora kakvog želiš i to je to ...

recimo stari model KTM super đuke ... ima i USD i jebene kočnice s obje strane... i svašta nešto ...  :wink:

samo si nemoj zaboraviti voditi pisanu evidenciju od čega si šta stavljao da ne dođeš kupiti disk pločice, a neznaš koje trebaš ...  :LOL: :jesus: ... i računaj da su ti recimo pločice za tvoju kantu sad oko 150-200 kuna, a za govno od KTM-a blizu 1000 ...  :LOL:
 
A kako to registrirati ?

Na tehničkom rade problem ako si stavio zadnju gumu 180 a u papirima je 160 .
 
Strašilo ko o čemu ti stalno o novcu,novac nije problem..nema ga  :021:
Daj neku konkretnu ideju a ne samo kupiš prednji kraj još fali samo zavariš i to je to.
Neću forsirati zadnju gumu može stati komotno 140 a možda max 160 nisam siguran da neće češati od lanac.A na tehničkom napraviš atest za gume  a vilice i onako neznaju koje su orginal.Švicu i Njemačku svakako ne mislim posjećivati sa Yamahom to je i onako za zabavu lokalnog karaktera imam drugi motor za dalje ture..
 
Onda za početak skini čepove s vrha vilica, izvuci originalne piksne za sabijanje opruga i ubaci par cm duže.
Na taj način ćeš postojeće opruge dodatno sabit. To ti je najjeftinija solucija, s kojom možeš prilično prominit karakter vilice.
Testiraj ponašanje motora s različitim dužinama piksni (da ne pretjeraš).
Ako ni tako ne budeš zadovoljan, kupi tvrđe opruge (savjetuju se linearne, a ne progresivne).

(y)
 
pa sve se vrti oko novaca .... ;)

a to ti ne pričam napamet već s razlogom .. jer sam u radioni xy puta imao kojekakve prerade gdje se nije pojma imalo od kojih je motora stavljano, pa kad uz muke isusove pronađem dijelove, onda se ljudi čude ko pura dreku zašto neke sitnice koštaju više nego što su platili cijelu kantu ..  :jesus:

a zašto je bolje uzeti cijeli prednji kraj od nekog motora... e pa jednostavno ... imaš za prilagoditi SAMO ležaje guvernala ... ;)

a ako su ti trokuti od jednog motora, a štapovi od drugog, računaj na probleme ... pa onda staviš felgu od trećeg motora, pa imaš nekoliko sati zajebavanja samog sebe dok prilagodiš osovinu koja paše na vilicu i felgu, pa onda korak drugi je tokarenje distancera za koje neznaš dimenzije već ih moraš izmišljati na licu mjesta ... pa kad to napraviš skužiš da ti kočione čeljusti koje imaš ne pašu na prihvat vilice ... pa onda nađeš čeljusti koje ti pašu na prihvat, platiš ih suhim zlatom jer moraju biti baš takve, a onda skužiš da im je offset krivi i da ti diskovi ne prolaze kroz zadane osi  ... pa onda ajmo opet na glodalicu i tokarski kako bi se dobili diskovi u osi ... onda ideš staviti guvernal, pa vidiš da ti debljina guvernala i konjića nije ista, pa kreneš to rješavati, pa onda skužiš da ti dužina kočionih crijeva ne odgovara novim vilicama, a lako moguće i kablovina od prekidača... kad sve to na kraju uspiješ dobiti, skužiš da bi volio i da to sve estetski koliko toliko izgleda OK, ali su nosači za blatobran za 21" kotače, a ti sad imaš 17", pa se ajmo malo i oko toga zajebavati ...

ako ovo pročitaš s razumjevanjem, vidjet ćeš da sam ti ponudio jako puno rješenja, samo ih treba znati napraviti ..  :wink:
 
hm
supermoto
toliko širok pojam  :mrgreen:

moje iskustvo govori , a i poklapa se sa jednim gore , da ja tu ne bi puno išao u preradu ... jer taj moto nikad neće biti supermoto ma koiko ti u njega uložio ... čak što više , što ćeš više ulagati , on će tražiti više ...i tu nema kraja

zato predlažem samo da se fokusiraš u uređenje postojećih vilica na SM setup ... i prednju kočnicu ...
takav motor će ti sigurno biti dosadan nakon godinu dana , pa će jednostavnije ga biti vratiti u prvobitno stanje i zamijeniti nekim konkretnim motorom takvog tipa

pozz  :mrgreen:
 
Sve pet,digao sam ovu temu zbog toga ako netko ima kakvih tehničkih riješenja koje je probao u praksi na tom modelu ili nešto slično a Strasilo je u pravu jeftinije je uzeti prvi kraj u komadu (u to nisam ni sumjao).Radio sam dosta preinaka na automobilima a na motorima se nisam toliko trudio oko tih stvari ,većinom bi uzimao gotove proizvode.(sa svojim prednostima ali i manama).Sad mi se ne riješava ova XT pod stari otpad pa se spremam na remont.Izgleda da smo došli do zaključka da je najjednostavnije ubacit komplet prednji dio od nekog KTM 600 ako netko od KTMovaca ima nešto slično nek se javi ovdije ili na PP. Treba sve to dobro izmjeriti pa te onda rezati..
hvala @markookram na savjetu
 
i nakon što uložiš i vrijeme i trud ( i novac) kad budeš išao prodavati svi će ti rušiti cijenu jer nije u originalu i jer si ga vjerovatno razbio i sklepao za prodaju .. ;)

svaka roba ima kupca, ali po kojoj cijeni .. ;)
 
ma dobro to
pa koliko uopće vrijedi takav motor ... sitniš neki ... pa stoga nije loše za kao osniva za preradu po tom pitanju ...

ali meni je najviše do toga što ne bude na kraju to što bi on možda želio da bude ... ali to opet zavisi od njega i njegovih očekivanja , a i potreba ... (vozačke sposobnosti te priroda cesta na kojim se vozi ... )

ako želiš cestovni SM onda uzmi KTM 690 SMC ... i od toga nemaš bolje ... i nemaš na njemu šta dirati  :D
 
markookram said:
ma dobro to
pa koliko uopće vrijedi takav motor ... sitniš neki ... pa stoga nije loše za kao osniva za preradu po tom pitanju ...

ali meni je najviše do toga što ne bude na kraju to što bi on možda želio da bude ... ali to opet zavisi od njega i njegovih očekivanja , a i potreba ... (vozačke sposobnosti te priroda cesta na kojim se vozi ... )

ako želiš cestovni SM onda uzmi KTM 690 SMC ... i od toga nemaš bolje ... i nemaš na njemu šta dirati  :D

ovo boldano je ustvari jedino važno u priči ...  (y)

@DD750 ... kreni od nečega, pa kad dođeš do problema, viči, netko će uskočiti ...  (y)

do tad je sve mlaćenje prazne slame ...  :mrgreen:
 
Evo moje na pola dovrsene supermoto
U planu je jos prednje usd vilice i zadnju alu,jaci amortizer nazad i jos neke sitnice oko estetike  :D