Yamaha XTZ750 Super Tenere

Lijepo si se počastio !!


Kako god okrenem on mi je ispa kao logično riješenje.

YSS ne grade po parametrima, wilbers samo pinku jeftiniji od ovog.
Ne kupujem svaki dan ovjes za motor.
Pozzz
 
  • Like
Reactions: Nero
Vidim, ovdje se vrti nekolicina primjeraka i priča se o nekadašnjoj masovnosti ovog modela.
Možemo li doći do nekog okvirnog broja koliko ih je danas "živih" u Hr?

Ja prijavljujem 1.
 

Attachments

  • IMG_20171025_104433.jpg
    IMG_20171025_104433.jpg
    284.8 KB · Views: 92
Srećan nek je Božić i nastupajući blagdani!
 

Attachments

  • Bozicna-cestitka.jpg
    Bozicna-cestitka.jpg
    411.2 KB · Views: 39
cca 7 L je i moja trošila meni top motor. u Splitu je bila popularna, a koristila se ka rr motor :LOL:, tako da je bilo svega, al jedan od najpopularnijih motora u to vrijeme u Splitu.

ovo kočnice kad kažete, malo slabije, nisu bile slabije, nego su danas puno bolje. :LOL: (y)

točno kao RR motor, voli okretaje ka splićani Hajduka :p
Frendovi su mi rekli da sam se brže i oštrije vozio sa ST nego sada na VFR-u. Jako sam volio Supertenere, od položaja sjedenja, dizajna, održavanja...ali morala je otići zbog kupovine kuće. Veeeeeliki potrošač-na jedvite jade 6,4L najniže.
Moja bivša se sada nalazi u Trogiru, crna sa preradom zadnjeg kraja. I zanimljivo: ekipa iz ST i okolice bi me uvijek pozdravila po susretima zbog čuvene Supertenere-baš je ekipa dolje ljubitelj togo modela!
 
Ja nisam, ali znam puno njih sa njemačkog foruma koji su to radili. Kod njih je to easy to do, urade atest na TÜV.
Motor sa 3VD paše bez većih prepravki, sa 4TX ili 4UN- trx850 treba struju malo prilagoditi zbog 270* zaokreta.

Može i sa Tdm900, tada je izazov dovesti lančanike u liniju pošto je blok od Tdm900 širi zbog 6. brzine.
 
Blok je širi zbog šeste brzine, ali ni to nije nemoguća misija.

Postoji mogućnost u XTZ Blok ubacit radilicu, klipnjače, klipove i kuplung i na to cilindre od Tdm900 sa prilagođenim karburatorima, strujom i cdi.

Može čak i glava motora ostat od Xtz baš zbog karbova.
 
Blok je širi zbog šeste brzine, ali ni to nije nemoguća misija.

Postoji mogućnost u XTZ Blok ubacit radilicu, klipnjače, klipove i kuplung i na to cilindre od Tdm900 sa prilagođenim karburatorima, strujom i cdi.

Može čak i glava motora ostat od Xtz baš zbog karbova.
 

Attachments

  • D239150B-BF2B-4318-8045-81ABBB52A2B4.jpeg
    D239150B-BF2B-4318-8045-81ABBB52A2B4.jpeg
    5.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Spori and e39
Prova dašta san, bija san na vjetropark Voštane, na Vrdovu, Peruči i još nekoliko lokacija u okolici.
Sve dok je put tvrd je ok, teže je po krupnijem rastresitog kamenju. Moram priznati svidilo mi se, baš san gušta.
 
Plavuša i Mil’ca
 

Attachments

  • 905C77BD-3984-4453-B0A0-425D37605499.jpeg
    905C77BD-3984-4453-B0A0-425D37605499.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • Love
Reactions: Nero