Yamaha XV950/R

Author said:
dodatnu opremu i njene cijene možeš  (y)

...puno je ima, u svakom slučaju ovdje na slici su oslonci nogu i ručke upravljača sa bakrenim umetcima, svaki set po cca 900 kn, vjetrobran sa quick on/off sustavom neke 4000 kn i povišeni upravljač za 1100 kn sa pripadajučim dužim sajlama i crijevom kočnice za 600-800 kn, ali sada sa završnim izgledom u nehrđajučem čeliku.
 
Ne pratim baš ovu temu, ali spletom okolnosti opisanih OVDJE probao sam vozilo iz naslova. Radilo se o vožnji od otprilike pola sata, a mjesto radnje je Verona (grad ne poznam baš dobro, ali tip prometnica je bio otprilike centar i pokoja glavna prometnica okolice, znači pretežno grad i nešto otvorenoga).

Napomenuo bih za početak da nisam nikada do sada vozio motocikl tog tipa (custom, chopper, kako god želite), te ne mogu dati nekakav sud dali je motocikl dobar ili ne u okvirima klase, te dali je bolji od ovoga ili onoga.

Mogu pak napisati dojam iz perspektive nekoga tko vozi više ili manje sportske motore (trenutno R1, prije FZ1, XT660X, itd.). Imajte na umu da sam sa navedenim motorima (sve zajedno) do sada skupio gotovo 100.000 km. Također, od raznih testnih vozila koje sam probao, izdvojio bih Ducati Hypermotard 796, Yamahu T Max 500, itd., čisto šire slike radi.

No da se vratimo na vozilo iz naslova - ukratko, prvo što mi je upalo u oko je težina, te "nezgrapnost" u mjestu. Motor ima nisko težište, ali baš mi ne djeluje tako. Također, tu je i 950 ccm, ali i samo 50ak KS i moram priznati da me "straight line" performanse baš i nisu oduševile. Na motoru sam bio ja sa svojih 80ak kg, te bolja polovica sa 50ak kg. Ali dobro, za tu klasu to i nije toliko bitno. Ono što me je ipak najviše smetalo su kočnice. Bila je jedna ravnica, nizbrdica nakon nekakvog mosta, na kraju koje je bio semafor. Imali smo dobrih 300 metara do istoga, i nikoga na putu osim frenda na drugoj XV i vodića na MT-09. U nekom trenutku, još prilično udaljen od semafora, stisnuo sam kočnicu i ubrzo se zapitao "jbt, tko zna dali cemo uspjeti stati" :LOL: a brzina je bila ono, neznam, 80-90 km/h. :mrgreen:

Zjb na stranu, motorić djeluje jako dobro složen. Moji prigovori na račun performansi su vjerovatno razumljivi, jer se ovo i R-1000 nikako ne mogu uspoređivati. Opet napominjem, ovo je moj prvi susret sa motociklima te klase. Probao sam ju, jer volim probati sve, a uostalom tko bi odbio besplatno razgledavanje Verone sa motociklom (ni benz nije trebalo platiti :mrgreen: ).

Što se te "čoper-filozofije" tiče, mislim da bi motorić sa kakvim otvorenim auspuhom postao jako dobro vozilo za opuštena krstarenja otvorenim cestama.

Sve u svemu djeluje dobro, ali za mene opčenito ta klasa nije nikako. (y)


 
Da bi sudio o npr. XV950, trebaš obavezno prije probati nešto iz klase XVS, dakako najbolje 950, blizanca po agregatu, kut vilice radi ogromnu razliku, u slučaju XV-a pozitivnu u odnosu na klasični custom motor.
 
joke said:
Naravno da je tako, evo ti usporedba jednog klasičnog, baby custom i XV950 koji bi trebao biti gradski custom

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/compareresults.aspx?products=539446,552222,497551&pmc=xvs950cu

Ono što se u vožnji osjeti je ta "udaljenost" prednjeg kotača, a vjerovatno na ukupni dojam utječe i sam položaj sjedenja te položaj samog sica. Dijametralno suprotni položaj nego na R-motoru. Tako da je meni osobno trebalo malo da se priviknem, a i frend je imao slične dojmove, možda samo nešto manje izražene (vozi Yamahu FZ6N iz '07., 1.vl, znači navikao je sjediti uspravno i sa ravnim volanom).

Da ne odlazim u širinu - motocikl zaista djeluje dobro složen, detalji su me se dojmili, pogotovo kada je crne ili one "maskirne" boje (tamo su bile izložene sve boje pa sam sve proučio uživo). Sve u svemu koga ta klasa zanima, preporučio bih mu da ga proba, jer po cijeni kojoj se nudi vjerovatno je dosta konkurentan u klasi.

Moj osvrt je bio više vezan uz činjenicu da ljudi često znaju pitati kako je sa xy klase motora sjesti na neku totalno suprotnu, pa eto ukratko sam naveo moja zapažanja, mada bih još jednom napomenuo da motocikli apsolutno nisu za usporedbu.

(y)
 
biker4life said:
Ono što se u vožnji osjeti je ta "udaljenost" prednjeg kotača, a vjerovatno na ukupni dojam utječe i sam položaj sjedenja te položaj samog sica. Dijametralno suprotni položaj nego na R-motoru. Tako da je meni osobno trebalo malo da se priviknem, a i frend je imao slične dojmove, možda samo nešto manje izražene (vozi Yamahu FZ6N iz '07., 1.vl, znači navikao je sjediti uspravno i sa ravnim volanom).

Da ne odlazim u širinu - motocikl zaista djeluje dobro složen, detalji su me se dojmili, pogotovo kada je crne ili one "maskirne" boje (tamo su bile izložene sve boje pa sam sve proučio uživo). Sve u svemu koga ta klasa zanima, preporučio bih mu da ga proba, jer po cijeni kojoj se nudi vjerovatno je dosta konkurentan u klasi.

Moj osvrt je bio više vezan uz činjenicu da ljudi često znaju pitati kako je sa xy klase motora sjesti na neku totalno suprotnu, pa eto ukratko sam naveo moja zapažanja, mada bih još jednom napomenuo da motocikli apsolutno nisu za usporedbu.

(y)

..u biti njemu kotač u odnosu na klasični custom nije ni udaljen,  nego je čak bliži, što možeš vidjeti u onoj usporedbi pod trail (udaljenost kotaća) i caster angle(kut upravljača)

EDIT, sad gledam, greška je kod ovog prvog, 175 mu je trail, nisu dobro konvertirali mjere(usa model)
 
biker4life said:
Ono što se u vožnji osjeti je ta "udaljenost" prednjeg kotača, a vjerovatno na ukupni dojam utječe i sam položaj sjedenja te položaj samog sica. Dijametralno suprotni položaj nego na R-motoru. Tako da je meni osobno trebalo malo da se priviknem, a i frend je imao slične dojmove, možda samo nešto manje izražene (vozi Yamahu FZ6N iz '07., 1.vl, znači navikao je sjediti uspravno i sa ravnim volanom).

Da ne odlazim u širinu - motocikl zaista djeluje dobro složen, detalji su me se dojmili, pogotovo kada je crne ili one "maskirne" boje (tamo su bile izložene sve boje pa sam sve proučio uživo). Sve u svemu koga ta klasa zanima, preporučio bih mu da ga proba, jer po cijeni kojoj se nudi vjerovatno je dosta konkurentan u klasi.

Moj osvrt je bio više vezan uz činjenicu da ljudi često znaju pitati kako je sa xy klase motora sjesti na neku totalno suprotnu, pa eto ukratko sam naveo moja zapažanja, mada bih još jednom napomenuo da motocikli apsolutno nisu za usporedbu.

(y)

Uspješno si zavaran :mrgreen:, to nisu boje običnog, nego R modela, kojem je ABS u seriji i imaju piggyback amortizere zlatno obojane i presvalu sjedala od brušene kože, te dvobojni design.

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-heritage/xv950r.aspx?view=media&mode=colours#http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/XVS950CUASP/2014-Yamaha-XV950R-EU-Camo-Green-Studio-002.jpg?width=910&quality=75|ymeGallery1|Camo Green||nulltext
 
joke said:
Uspješno si zavaran :mrgreen:, to nisu boje običnog, nego R modela, kojem je ABS u seriji i imaju piggyback amortizere zlatno obojane i presvalu sjedala od brušene kože, te dvobojni design.

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-heritage/xv950r.aspx?view=media&mode=colours#http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/XVS950CUASP/2014-Yamaha-XV950R-EU-Camo-Green-Studio-002.jpg?width=910&quality=75|ymeGallery1|Camo Green||nulltext

Frend je vozio taj "R" model (tamno sivi), a oba su imala ABS (ja sam vozio bijeloga). Neznam dali je i moj bio "R", nisam išao za time. Ako naletim na kakvu sliku sa test vožnje, pogledati cu. (y)
 
biker4life said:
Frend je vozio taj "R" model (tamno sivi), a oba su imala ABS (ja sam vozio bijeloga). Neznam dali je i moj bio "R", nisam išao za time. Ako naletim na kakvu sliku sa test vožnje, pogledati cu. (y)

Kod bijelog se ABS može nadoplatiti, samo je kod mat crnog i mat zelenog u seriji. Osjeća se mala razlika u udobnosti između R i običnog modela, ovaj kojeg si ti vozio je nijansu tvrđi, odnosno slabije upija nepravilnosti na cesti.
 
Evo par usputnih slika iz Verone, sa test vožnje koju sam spominjao ranije.

YyZfjb4.jpg


GVI1qv9.jpg


UAyHmGk.jpg


Mo7LIUTl.jpg


Prve dvije su moje, treću je bolja polovica slikala u vožnji, a na četvrtoj smo ja i bolja polovica, slikala nas je od frenda žena. (y)
 
Zbilja lijep motor, i grad  :mrgreen: mislim da bi mu puno bolje stajalo da ima analogne "cajgere" umjesto ovog digitalnog
 
bebeli said:
mislim da bi mu puno bolje stajalo da ima analogne "cajgere" umjesto ovog digitalnog

+1 motor mi je prilicno napet al kad vidim na uvjetno receno klasicnom motoru digitalne brojkice oladim se kao na neobrijane zenske noge :mrgreen:
 
Certina said:
+1 motor mi je prilicno napet al kad vidim na uvjetno receno klasicnom motoru digitalne brojkice oladim se kao na neobrijane zenske noge :mrgreen:
  :LOL: agreed
 
Stigo' top  (y)

Kompleksan je iznutra dobro, nije klasika cijev, več ima na 1/2 puta nekakav razbijač i uobičajeni db killer na završetku.

1959958_638298146238272_1760578192_n.jpg
 
Kakva je cijena takvom topu?
Može kakav snimak zvuka sa novim topom?
 
enygma said:
Kakva je cijena takvom topu?
Može kakav snimak zvuka sa novim topom?

Nismo ga još ugradili, a kako vidim(2 db killera) bit će u razini originala bez skidanja bar jednog killera. 5100 kn zapada.