Yamaha yzf-r 125 ?

croivan001

New member
Ovako,

planiram na proljece polagati za A1 kategoriju, trenuitno imam 16 g, pa je to najveca kategorija...
Zanima me sto preporucate pri odabiru 1. motora?
Do sad mi je najvise za oko zapala Yamaha yzf-r 125, vrjedi li ona tih novaca, isplati li se uzimat, i jeli to pravi motor za pocetnika ?

Volio bih cuti vasa misljenja o tom motoru i o tom "ranom" polaganju i ulazenju u moto svijet (misljenje mojih roditelja). Hvala !
 
Zavisi na što se furaš.

Ako ti je bitna ekonomija i autonomija uz malo "jurnjave" R125 će te dobro poslužiti.

Ako si više zagrižen za male,okretne,brze motore lijepo će ti sjesti jedan dvotaktni motor(Konkretno RS)
No tu imaš jedan problem.

Sa A1 ne možeš voziti otvorenog RS-a,a zatvorenih ih je vrlo malo,jer se generalno u Hrv uvoze otvoreni,no dođe par primjeraka koji su zatvoreni.

Ako uzmeš YZF-a postoji dobra mogućnost da će ti brzo dosaditi,sa RS-om imaš mogućnost otvaranja motora(No to sve nije tako bezazleno i bezbolno,jer otvaranje motora ipak košta!)

YZF-R125

+ *toči-vozi
  *Troši kao upaljač (konkretno 3-3.5 litre)
  *Relativno nezahtjevan za održavat (Iako smo na 125cc forumu imali pritužbu na gutanje ulja,tako da pripazi malo na to dok se ne uvjeriš da je motor oke)
  *Autonomija(može dosta proči s jednim tankom)
  *Postoji malossi 180 kit ako se zaželiš malo snage

- *puno sporiji,te lošija ciklistika od dvotaktnih rivala
  *Na autoputu motor moraš stalno držati u crvenom

RS125

+ *Za svoju kubikažu ide kao đavo
  *Jednostavan za rastavit,možeš se učit kako popravljati vlastiti motor
  *Fenomenalna ciklistika
  *Veliki izbor polovnih motora
  *Jesam spomenuo miris spaljenog ulja?  :mrgreen:
  *Lako dobavljivi dijelovi(ne svi doduše)

- *Puno troši oko 5-6 litara serijala(ne full gas)
  *Troši ulje(kao i svaki dvotakt,no svejedno je trošak)
  *Zahtjeva određenu disciplinu i poštivanje motora(npr zagrijavanje prije vožnje,točenje kvalitetnog ulja)
  *Dijelovi iako nabavljivi,iznimno skupi,srećom postoje alternative,no za nekog tko se želi samo voziti pre komplicirano je
  *Cjena(koja ruku na srce ima svojih razloga)

Iako bih,bez sumnje uzeo RS-a,mislim da bi tebi ipak više odgovarao 4T,drugim riječima R125-

U klasi su ti još CBR125,Derbi GPR te ako se hoćeš strpiti RS4(Aprilijina verzija četverotakne 125ice koja izlazi 2011)
Nešto dalje od toga je YBR125,slabiji "sport" tourer

U klasi 4T125 nema velikih oscilacija

YZF i GPR se odlikuju nešto boljom ciklistikom naspram CBR-a i malo više sportski orjentiranim izgledom.

CBR doduše,kako je rečeno u recenziji je više prilagođen za svakodnevne vožnje.

Svi ti motori će te dobro služiti,malo trošiti i provesti puno  kilometara.


Što se ranog polaganja tiče,ja preporučujem,jer je motor sredstvo prijevoza za koju je potrebna određena doza prilagodbe i refleksa,a refleksi se najbolje usvajaju dok si mlad.

No pamet u glavu,mi smo kao biciklisti sa motorm,drugim riječima još ugroženija skupima,najniža stepenica cestovno hranidbenog lanca poslije pješaka.
 
Pošto vidim da si iz Broda, ima u Brodu jedan dečko koji je sa YZF-125 napravvio jako puno km i mislim da ti on može dati najviše informacija iz prve ruke  (y)
On ti je aktivan na www.yamaha-klub.hr
 
znaci da puno nerazmisljam, uzeti yamahicu yzf-r 125 iako vecina govori i nagovara me na apriliu rs 125 ? :misli:
osobno smatram da je aprilia poprilicno jaka za pocetnika (mene) ?
 
Za apriliju moraš imati dobre mehaničarske sposobnosti, bolji izbor su ti Yamaha, vrlo lijep je Derbi (moj favorit) pogotovo crveni  (y)
 
Iako imam 16 g, nije bas da se nerazumijem u mehaniku i nebi mi bila 1. masina koju bi rastavljao ... Jedna od veci radova mi je sa rodjakom generalka na Audi V6 motoru 180 ks, sve je proteklo uspjesno uz pomoc kataloga tog motora ....
 
ropee said:
Za apriliju moraš imati dobre mehaničarske sposobnosti, bolji izbor su ti Yamaha, vrlo lijep je Derbi (moj favorit) pogotovo crveni  (y)

:misli:
Jest da sam ja radio generalku(Zato što sam za jeftine pare dobio motor sa kRRš mašinom),ali nije istina da Aprilije baš vole crkavat.

Po već koji put uzimam za primjer kolegu kojem RS ima 50ak tkm uz jednu (preventivnu) promjenu termogrupe na 19tkm,a ta termogrupa je bila sa 0 riseva i još je dobrano imala sloj nikasila.

Uz pravilno zagrijavanje i dobro ulje(i preferirano mješanje u tank a ne mješalicu),izdrže one puno.

croivan001 said:
Iako imam 16 g, nije bas da se nerazumijem u mehaniku i nebi mi bila 1. masina koju bi rastavljao ... Jedna od veci radova mi je sa rodjakom generalka na Audi V6 motoru 180 ks, sve je proteklo uspjesno uz pomoc kataloga tog motora ....

Onda ti jedna jednocilindrična cvaja neće bit nikakav problem.

croivan001 said:
znaci da puno nerazmisljam, uzeti yamahicu yzf-r 125 iako vecina govori i nagovara me na apriliu rs 125 ? :misli:
osobno smatram da je aprilia poprilicno jaka za pocetnika (mene) ?

Problem ti je zbog dozvole.
Hipoteza je da uspiješ sve sredit,u tom slučaju.

P:Je li prejaka zatvorena verzija?
O:Ni blizu!

P:Je li prejaka otvorena verzija?
O:Ne,zabavna je,ali uz malo odgovornosti,neće te dovoditi u ozbiljne probleme.

Stvar je u tome da se sa svakim motorom možeš slupat dobrano,i sa R125,i sa RS50.
Svi ti motori će ić,samo je pitanje do koje brzine u koliko vremena,ali će bome navuči krajnju.
YZF-ovih 130 je već dovoljna brzina za ozbiljne ozlijede.

RS je motor koji te neće bacat divljački,neće ti čupat na zadnji bez kvačila.
Može te iznenadit ako si jako polegnut,ali kad već počneš bacat motor jako na bok,dovoljno ćeš se naviknuti na nj.

Plus,to je visokoturažna cvaja,bez šake gasa se neće ponašati kao jurilica koja ustvari i je.
Tek poslije 9 ona podivlja,a ti ju slobodno možeš,a i trebaš tijekom razrade vozit do ventila(7 tisuća okretaja)
 
za apriliju definitivno treba imati novaca...kod same kupnje, uz to češći servisi, skuplji dijelovi...itd. da ne nabrajam dalje, o tom se već 5675 puta raspravljalo... (y)
ali šta je je, aprilija ti neće brzo dosadit, meni recimo yamaha još nije dosadila, jbg. volio bi nešto jaće, al jednostavno nemam mogućnosti...zadovoljan sam s onim kaj imam i znam da ću ga voziti još koju godinu... :) (y)
 
A oko financija sam malo bolje razmisljao, imam u planu uzeti polovan prvi motor, jer znam da prvi kilometri nece proci bez padova, a zisigurno ce mi biti lakse kad polupam motor od 15 000 kn neg od 35 000 kn ...

Ako sam u krivu ispravi te me !
 
aprilia je skuplja samo što se tiče potrošnje i ulja za mješanicu... moze ona isto ili čak i više izdržat nek yzf 125..samo UVJEK motor zagrijati prije vožnje i voziti na full sintetičko ulje

evo primjer frenda...mislim da je angie za njega govorio..
50 000 km s jednom generalkom s tim da često vozi i na stazama
http://www.125cc-club.com/php/viewtopic.php?f=3&t=2732
http://www.125cc-club.com/php/viewtopic.php?f=3&t=3069
 
koki_3 said:
aprilia je skuplja samo što se tiče potrošnje i ulja za mješanicu... moze ona isto ili čak i više izdržat nek yzf 125..samo UVJEK motor zagrijati prije vožnje i voziti na full sintetičko ulje

evo primjer frenda...mislim da je angie za njega govorio..
50 000 km s jednom generalkom s tim da često vozi i na stazama
http://www.125cc-club.com/php/viewtopic.php?f=3&t=2732
http://www.125cc-club.com/php/viewtopic.php?f=3&t=3069

Jeste,za Marca sam pričao  :mrgreen:
Naš osobni dvotaktni Isus  :mrgreen:
 
Dobro, ajmo sad zaboravit prošlost i orjentirat se na sadašnjost i sam topic

http://www.facebook.com/yamahapb?v=photos#!/album.php?aid=20405&id=107926519275189
 
joke said:
Dobro, ajmo sad zaboravit prošlost i orjentirat se na sadašnjost i sam topic

http://www.facebook.com/yamahapb?v=photos#!/album.php?aid=20405&id=107926519275189

ne stoji mu ta bijela, nekako je čudan, puno je ljepši onaj plavi
 
Barabones said:
ne stoji mu ta bijela, nekako je čudan, puno je ljepši onaj plavi

Iskreno, ova bjela kombinacija nadaleko najjj najj bolje lezi,
1.malo ih je
2. plava je vec postala pomalo isfurana na njemu

Ako budem uzimao na proljece novog, zasigurno uzimam tu kombinaciu (bjela)...  :D :D
 
croivan001 said:
Iskreno, ova bjela kombinacija nadaleko najjj najj bolje lezi,
1.malo ih je
2. plava je vec postala pomalo isfurana na njemu

Ako budem uzimao na proljece novog, zasigurno uzimam tu kombinaciu (bjela)...   :D :D

ovako na slikama nije lijepa barem meni, trebam ju uživo vidjet pa onda komentirat  (y)
 
Barabones said:
ovako na slikama nije lijepa barem meni, trebam ju uživo vidjet pa onda komentirat  (y)

Da trebao bi  :wink:
Izgleda nekako vece-snaznije sa bjelom ( sve dok mu nevidis sirinu guma )  hehehehe :LOL: :LOL: :LOL:
 
Barabones said:
ovako na slikama nije lijepa barem meni, trebam ju uživo vidjet pa onda komentirat  (y)

Zanimljivo je da bijele nema na službenim slikama Yamahe, vjerovatno zato što ni približno dobro ne izgleda kroz objektiv :misli:
Evo upravo smo primili naruđbu i za crvenu verziju, koja je u biti bijela s malo crvene.
Slike uskoro.


 
joke said:
Zanimljivo je da bijele nema na službenim slikama Yamahe, vjerovatno zato što ni približno dobro ne izgleda kroz objektiv :misli:
Evo upravo smo primili naruđbu i za crvenu verziju, koja je u biti bijela s malo crvene.
Slike uskoro.

pa i meni je bila čudna, nisam ni ja vidio na netu, ali pošto si ti stavio sliku onda nisam niš htio komentirat jer ju imaš ti u salonu