Yamaha zatvara tvornicu u Italiji!

jedimaster

Active member
Dakle nakon što nas je Joke opširno izvijestio da svoje pojedine pogone ukidaju svi ostali eto došao je i red na Yamahu. Ode "pod ključ" Yamahin pogon u Italiji , dakle "od sutra" XT je napokon japanski motor  :mrgreen:

http://www.motori.hr/yamaha_zatvara_pogon_u_italiji_3845.html

 
To će se sad ekspresno proglasiti Yamahinom odličnom strategijom i dobrim poslovnim rezultatom, a da izbjegne reklamacije za nekvalitetu made in Italy.  :mrgreen: Druga varijanta bi bila da je to u biti ništa. Mali pogončić sa par desetaka radnika, i kako je to dokaz da su prodajni rezultati iznad očekivanja uzevši u obzir recesiju koja je pogodila sve proizvođače.  :mrgreen:
 
Dobro,kao što sam već rekao,Yamaha nema razloga za brigu,ipak su u brzinskom motociklu 2009. uzeli sve što vrijedi,odlikaši  (y)
 
već je malo glupavo to "vidi Joke kak ti je Yamaha u kurcu" :palacdolje:

pa nije Joke precednik uprave a nažalost nema ni većinski paket dionica

činjenica je da su svi proizvođači u kurcu i da se nikom ne piše  niš veselo


svako svog konja hvali pa tak i Joke, ima dosta i razloga za to


neki dan na 101 slušam one luzere iz Citroena, pa ti su ljudi jebeno cijepljeni od razuma, oni fakat misle da prodaju dobre, tj. najbolje automobile

način na koji tumače da je Citroen broj 1 je prešao granicu dobrog ukusa. mislim jasno je da se radi o plaćenom vremenu na radiju, ali nemreš vrijeđat zdrav razum onih koji to slušaju a koji znaju puno više o automobilima od tih rektalnih alpinista iz Citroena



Srki
 
Srki said:
već je malo glupavo to "vidi Joke kak ti je Yamaha u kurcu" :palacdolje:

pa nije Joke precednik uprave a nažalost nema ni većinski paket dionica

činjenica je da su svi proizvođači u kurcu i da se nikom ne piše  niš veselo


svako svog konja hvali pa tak i Joke, ima dosta i razloga za to


neki dan na 101 slušam one luzere iz Citroena, pa ti su ljudi jebeno cijepljeni od razuma, oni fakat misle da prodaju dobre, tj. najbolje automobile

način na koji tumače da je Citroen broj 1 je prešao granicu dobrog ukusa. mislim jasno je da se radi o plaćenom vremenu na radiju, ali nemreš vrijeđat zdrav razum onih koji to slušaju a koji znaju puno više o automobilima od tih rektalnih alpinista iz Citroena



Srki

sve to stoji,nije joke kriv što je yamaha u .urcu...al stvarno mi nije sjeo naslov,jedno smeče manje za buella
 
Srki said:
već je malo glupavo to "vidi Joke kak ti je Yamaha u kurcu" :palacdolje:

sam si je stvorio takav "imiđ",  dok drugi zeznu prvi je tu s "objektivnim novostima" pa nek onda i primi kritike  :wink:
 
S tim naslovom ste več dosadni, pa zar nemate minimum internet razuma pa ne vidite da je naslov napisao mate moderirajuči moj 1. post.

Glede pogona u Italiji, radi se naime o proizvodnoj traci za 2 modela koja su do sada radila u sklopu sjedišta Yamahe u Italiji.
Tvornica, odnosno tvrtka se ne zatvara, več ostaje na istom mjestu, u istoj zgradi, ali samo njen upravni i fiskalni dio, koji je btw zadužen i za WSBK Team čije je sjedište u Italiji.
Dakle proizvodna traka se premješta u Španjolsku u več tamo davno postoječe Yamahine pogone, i nikad nije sadržavala model XT660 u R i X izvedbi, več samo modele MT03 i model XT660Z poznatiji po imenom Tenere.
 
Lord_Nikon said:
sam si je stvorio takav "imiđ",  dok drugi zeznu prvi je tu s "objektivnim novostima" pa nek onda i primi kritike  :wink:

Objektivna novost je "premješta", a ne "zatvara".
Koliko se ja osobno sječam, zadnje što sam prenio je obavijest o zatvaranju ne baš male Hondine tvornice, bez ikakve naznake za njeno preseljenje, a ovdje se radi o preseljenju proizvodnog dijela koji izbacuje samo 2 modela (od kojih je jedan broji zadnje dane na tržištu), a zadržavanju višestruko večeg dijela iste tvornice, na istom mjestu (doduše ne proizvodnog, nego fiskalnog).
 
Opet trakavica u kojoj ce bandit djeliti bananke  :mrgreen:
 
joke said:
S tim naslovom ste več dosadni, pa zar nemate minimum internet razuma pa ne vidite da je naslov napisao mate moderirajuči moj 1. post.

Glede pogona u Italiji, radi se naime o proizvodnoj traci za 2 modela koja su do sada radila u sklopu sjedišta Yamahe u Italiji.
Tvornica, odnosno tvrtka se ne zatvara, več ostaje na istom mjestu, u istoj zgradi, ali samo njen upravni i fiskalni dio, koji je btw zadužen i za WSBK Team čije je sjedište u Italiji.
Dakle proizvodna traka se premješta u Španjolsku u več tamo davno postoječe Yamahine pogone, i nikad nije sadržavala model XT660 u R i X izvedbi, več samo modele MT03 i model XT660Z poznatiji po imenom Tenere.

ispričavam se za naslov (oko buella) ,zamjerka ide na matinu adresu
 
Evo sad sam provjerio, Yamahino sjediše u Gerno di Lesmu (ne više tvornica) broji ukupno točno 200 uposlenika.
Vrlo je vjerovatno da podaci još nisu ažurirani tako da će od sada tvornica imati 134 umjesto 200 zaposlenika.
Ukoliko su pak podaci več ažurirani ( vjerujem da nisu) onda ih je prije imala 266, a sada 200.
U svakom slučaju životna tragedija za ovih 66 proizvodnih djelatnika, u kojoj se čak ponudio i Valentino Rossi da pomogne.
Ne znam na koji način, ali postoji press materijal GP Teama čija glavnina su talijani u kojem nude pomoč za radnike koji su ostali bez posla.

Yamaha%20Motor%20Italia.jpg


Evo i izvadak izjave jednog od voditelja proizvodnje koji isključuje krizu kao razlog zatvaranja proizvodnje u sjedištu.

“Yamaha Motor Italia non aveva i presupposti per poter chiudere la produzione: il bilancio è sempre stato in utile e anche quest’anno, seppur di poco, mostrava guadagni”.
Yamaha Motor Italia nije imala preduvjete (ekonomske) za bi zatvorila liniju proizvodnje; završni račun je uvjek bio u pozitivi, a čak i ove godine (krizne) iako manji, opet je pozitivan
 
joke said:
Evo i izvadak izjave jednog od voditelja proizvodnje koji isključuje krizu kao razlog zatvaranja proizvodnje u sjedištu.

“Yamaha Motor Italia non aveva i presupposti per poter chiudere la produzione: il bilancio è sempre stato in utile e anche quest’anno, seppur di poco, mostrava guadagni”.
Yamaha Motor Italia nije imala preduvjete (ekonomske) za bi zatvorila liniju proizvodnje; završni račun je uvjek bio u pozitivi, a čak i ove godine (krizne) iako manji, opet je pozitivan

Kriza ih nije ni dodirnula, oni stalno u plusu, a zatvara ih se - totalno budalasto i nelogicno, ali kada je PR spin retorika u djiru onda nista nije cudno.
Izgleda kao da negdje u upravi Yamahe sjedi izgubljeni brat blizanac vrlog ministra Milinovica i donosi ovakve nebulozne odluke...

Smjesno  :mrgreen: