Yamahe kojima je 2020. zadnja

Shaninho

New member
Ne znam za vas, no ja sam iznenađen obustavom proizvodnje YZF-R6.
Je li 600cc postaje 'mrtva' klasa?! Honda CBR600RR je pokopana koju godinu prije, a sada R6.
Moje shvaćanje je da ih je ubila kombinacija zakonodavstva ograničenja emisije ispušnih plinova i tržišnih prilika (ljudi ne kupuju dovoljno da bi se proizvodnja održala/unaprijedila).
Ili možda rade pravu stvar - miču R-ove tamo gdje im je mjesto (ne mislim na groblje) - na stazu; navodno će se proizvoditi R6 RACE samo za stazu (neće se moći registrirati)...

Osim R6, Yamaha neće više proizvoditi niti WR250, SMAX, VMAX modele.
Mislio sam da je WR250 prilično popularan, no...kad ono međutim.
 
  • Like
Reactions: diesel power
R6 i je mjesto na stazi, tako da nema štete.

Nekad bilo, sad od noviteta nema ništa... Aprilili 660 ako ćemo ga strpat u isti koš.

Jbg ne kupuju se, neće ih ni proizvodit. Jednostavno je. unazad zadnjih par godina, rekao bih da je prodano vise R1000 nego njegovog mlađeg brata(600,675 ili sta vec), kod svih proizvođača.

Možda me statistika demantira, al to je moj dojam.
 
Kao sta sam pred malo napisao i jednoj temi, da uopce ne kuzim tu klasi R600, ako hoces R, kupis hiljadu i vozis se...tko hoce slabije tu su maxi skuteri ili nakedi, to je isto 😂
 
  • Like
Reactions: Nexie
Šteta za klasu 600 ali kombinacija male.potražnje sa obvezom ispunjavanja nebulozno strogih eko zahtjeva i na kraju se dobije ovo. Jednostavno im se ne isplati.
 
1000 kubika 4 cilindra supersport je neizvozivo na ulici.
ne samo 21 col, vec i 90/90 guma.
nekad se sa hard enduro skidali ti veliki kotaci i stavljali kotaci sa supersport kako bi se na ulici moglo bolje peglat.
 
Na
Rekao bih da se radi o kombinaciji Euro normi i trendova; 600 je out, ADV (ti SUV-ovi moto svijeta :mrgreen:) su in.

Kojićetikurac21colanaasfaltu
Pa ja kao vlasnik SUVa na 4 rote i SUVa na dvije rote, razlozi nisu nikakve offroad vožnje nego komod. Sa 50+ godina ne izvlači ti se iz auta spuštenog do poda sa niskoprofilnim gumama, tresu bubrežni kamenci, nego hoćeš što lakše ući i zaći iz auta.
Isto tako sa 50+ mi se više ne liže slajderima po asfaltu. Poslije 17 operacija i 300+ šavova, dva pokojna prijatelja, više 200 s mjesta nema smisla. Sad se vozimo na dnevne izlete na klopu ili manja putovanja. Tu zadovoljava i klasa turera, ala FJR i sl, ali sa mojih 190 se ljepše osječam na ADV klasi.
Osim toga, sa svojih 190 ne stajem na ove nove R-ove, koji su sve manji i manji.
 
  • Like
Reactions: R3nchi and zaree
Uz dužno poštovanje prema godinama, ali ljudi sa 50+ godina nikad nisu ni bili ciljana skupina za RR motore.
Mislim da je to sve stvar promjene "mode" u moto svijetu. Pred 20godina jedino se RR priznao za motor, a danas mt07.
Mlađa ekipa niti ima love za nove motore, nekad si 1000 kupio jeftinije nego danas novi 600, današnji klinci su fokusirani na youtubere i ostale pizdarije, zadnjih 10god svi ti drobe jedno te isto, a to je da RR600 nema smisla na ulici, današnji roditelji koji imaju para za kupit djetetu novi motor su isto postali osjetljivi, vozače RR motora se smatra divljacima, tako da ne čudi nestanak te klase.
A ni eko norme tu ne pomažu, svi hoće sa nova generacija motora bude sa više KS, a 600 je svake godine slabija.
 
nekad si 1000 kupio jeftinije nego danas novi 600

Opčenito se slažem u svemu, osim ove gore izjave.

Smatram da su danas motori nikad dostupniji. Da ga može kupit ama baš svatko tko želi. Pogotovo polovni.
Za vrijeme Juge si znao svaki motor u gradu, ime njegovog vlasnika. Jer si ih moga na prste prebrojati.
I da si imao novaca polovni ili novi motor nisi imao gdje kupiti. Poviše 200 ccm su bili samo Vespa, MZ i Jawa. U mom kraju su jedino pomorci uvozili motor na povlasticu, pa si čekao 4 godine da dobije novu povlasticu i da uveze novi motor, pa da ti od njega kupiš polovni, ako te neko ne preduhitri.
Danas imaš sve za kupit i milion načina plačanja (staro za novo, kartice, obročno, krediti, itd.... Zato i ima ovoliko motora i "motorista" na ulicama.
 
Više je stvar sprdanja pojedinaca od svega što nije identično onome kak su si oni zacrtali da motor mora izgledati, kak se voziti, isključivo s kojim sprejem mazati lanac i koje ulje točiti. Ajd malo oladite pojedini od tak tvrdog i isključivog stava, nismo svi 170cm, 72 kile, 25 godina i želje za isprobavanjem svojih mogućnosti i mogućnosti motora. Meni se iskreno ljepše vozi 21" prednji kotač nego 17", imal sam u jednom momentu čak i na istom motoru dvije garniture felgi, pa se meni osobno više dopala ova veća kombinacija. Nekom drugom s drugačijim zahtjevima i stilom vožnje bi pasalo kontra.
Ista stvar i s kubikažom, konjažom, vrstom motora, kacigom i ostalom opremom....
Niti u svijetu s 4 kotača ne vozite svi Golfa TDI-a.
 
  • Like
Reactions: singlica
ja znam da sam se jesenas razbio ko lubenica na tim velikim kotacima i kramponkama i to na kucnoj stazi, nevozeci ni pola onoga kako tu inace vozim.
 
Po pitanju klase 600... ne znam... ima nekih prednosti ali nikad mi nije skroz legla. Moj stav je oduvijek bio kupiti najjače, i u šumi i na cesti. Kasnije dobiješ samo dodatne troškove kojekakvih tjuninga, motor ide koliko otvaraš ručicu gasa a ne koliko ima kubika i konja.
Po pitanju ekipe 50+... složio bih se s komentarima koje su postali DuroDu i Nino. I dalje u salonu prvo gledam R-ove ali njihova i moja evolucija ne idu u istom smjeru. Većini nas u tim godinama, ili skoro u tim godinama, R-ovi od prije 10-15 godina ne bi radili nikakve probleme. Zapravo suprotno, u onim gabaritima i s onakvom tehnologijom bi se i dalje dobro nosili. Negdje sam već napisao da sa nedavno vozio frendovu kao novu R1 '00 i bila mi je fenomenalna kao i tada. Sadašnjih prosječnih 200+ KS nisu previše ugodni niti uz elektroniku ali i dalje je ergonomija možda čak i veći kamen spoticanja na ovom podneblju.
Zanimljivo je kako se stvari naglo mijenjaju a da toga zapravo nismo ni svjesni. Klince više ne zanimaju motori ni auti. Sve ono što je nama bio vrh njima je nebitno ali zato gotovo da ne prođe tjedan da me ne nazove netko od starih poznanika i traži savjet u vezi motora i opreme jer se ili bi se vratio na sva kotača. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: toecutter
Da nije WSBK i iljadarke bi ukinuli, kad saberes sve nove eRRove prodajne cifre nisu ni frtalj od prodaje GS-a