Yanaha XTZ 750 Super Tenere

tomi_zg

New member
Evo da i ja parkiram svoje vozilo, 1989 god, kupljena krajem prošle godine i od onda se polako sređuje.
Od radova do sad:
- MRA turing vizir
- retrovizori
- žmigavci
- zadnja guma
- obje zračnice
- lageri u zadnjem kotaču i vilici
- servis: ulje, filteri, svječice, disk pločice, gumice u fergazerima
- lanac i lančanici
- utičnica 12v
- nosač za navigaciju
- givi nosač original za XTZ
- orginal zadni rukohvat
- desni suvozačev fuzić
- naljepnice

ovakva je kupljena



i evo je sada...








 
Ajd  ne jebite  :D :D :D  Da malo mi je žao , al  kak bi Frančuzeri rekli po karađičevom se-la-vi :D (y)  Al svaka čast na motoru i sad je još ljepši i pozdrav vlasniku i slobodno koji put navrati i zvrcne pa da otiđemo bar na Japetić na cugu (y)
 
Jesi mozda razmislja o aftermarket auspuhu?
Imas li progresivne opruge u prednjoj vilici, kako si uopce zadovoljan sa njenim ovjesom??
Pozz
 
O auspuhu razmislajm vec duze vrijeme pa sam u nekim promatranjima kako i sta, vilice su serijske, kad se privikne motor super drzi i da se fino vozit po zavojima, mozda bi na kocenju mogla bit malo tvdja vilca al oped nije to motor za takvu voznju...
 
evo još jedna iz tog vremena


                                   
 
                                                         
 
mr.mee said:
fino si ti to upicanio  (y)

a radi se stalno po malo...

za sad su dodani Xenoni, nove gel ručke, 4 žmigavca, digitalni instrument za temperaturu/sat/aperažu punjenja, ostalo još za stavit čelićne lajtunge, felge plastificirat u srebrno, clear lens farove i riješit neki auspuh i onda bi to bilo otprilike to kak sam ja to zamislio
 
  ajd iskreno koliko je taj 20 god. star motor sa pređenih xx kilometara
  pouzdan za svakodnevnu upotrebu po gradu  i duze relacije . 

    pitam samo zato jer cim vidim endurku jednocilindrika iz ranih 90 odmah se sjetim
    malih radosti, slinjenja ulja iz raznoraznih brtvi , pa promjena kvacila , pa fazni lanac
      pa kontrabalans lanac, pa savijeni ventil itd ...... i taman kad je slozim odem na teren
      dva mjeseca, ostavim je na cuvanje bratu , pa kad dodjem kuci opet stara pjesma
      slini ulje i hrpa drugih sitnica 
    doduse to je bio suzuki dr , ali i rane xt yamahe pate od istih stvari u starosti .
 
Ovo je bicilindrik lemoo
@tomi, lepi motor, nema kaj  (y)

evo i moje stare  :)
Moram priznat da mu bijela boja puno bolje stoji  :wink:

 
lemoo said:
  ajd iskreno koliko je taj 20 god. star motor sa pređenih xx kilometara
  pouzdan za svakodnevnu upotrebu po gradu  i duze relacije . 

    pitam samo zato jer cim vidim endurku jednocilindrika iz ranih 90 odmah se sjetim
    malih radosti, slinjenja ulja iz raznoraznih brtvi , pa promjena kvacila , pa fazni lanac
      pa kontrabalans lanac, pa savijeni ventil itd ...... i taman kad je slozim odem na teren
      dva mjeseca, ostavim je na cuvanje bratu , pa kad dodjem kuci opet stara pjesma
      slini ulje i hrpa drugih sitnica 
    doduse to je bio suzuki dr , ali i rane xt yamahe pate od istih stvari u starosti .

Jedan od boljih motora  (y)
 
lemoo said:
  ajd iskreno koliko je taj 20 god. star motor sa pređenih xx kilometara
  pouzdan za svakodnevnu upotrebu po gradu  i duze relacije . 

    pitam samo zato jer cim vidim endurku jednocilindrika iz ranih 90 odmah se sjetim
    malih radosti, slinjenja ulja iz raznoraznih brtvi , pa promjena kvacila , pa fazni lanac
      pa kontrabalans lanac, pa savijeni ventil itd ...... i taman kad je slozim odem na teren
      dva mjeseca, ostavim je na cuvanje bratu , pa kad dodjem kuci opet stara pjesma
      slini ulje i hrpa drugih sitnica 
    doduse to je bio suzuki dr , ali i rane xt yamahe pate od istih stvari u starosti .

Pa i ne bash, taj tvoj dr je puno osjetljiviji motor i nepouzdaniji, jedino je bio ciklistikom bolji
za vožnju od xt-jke. Ali kvaliteta izrade i pouzdanost su bili jako loši. Ja sam sa XT600E iz
1991 prešao 85.000 km bez ijednog ozbiljnijeg problema, a ono što sam morao šarafati su
bile uglavnom posljedice padova. DR650 iz iste godine je bio brži, startniji i bolji za off, ali
katastrofalno loše napravljen, počevši od lošeg podmazivanja glave ( konstrukcijska greška
koja se provlačila sve do 1995 ), hrđe, lanca u mašini, sve u svemu ništ posebno. Onaj model
od 1996 je sasvim druga priča.
 
Evo jedan lipi motor:

125supertener.jpg


:tongue:
 
    ma tomijev motor na slikama izgleda odlično  (y)
    odlična investicija i lijepo je vidit kad je stara pila u vrhunskoj formi ,
 
    samo eto, činjenica je da su večina enduro jednocilindrika iz te ere nestali ,
    jednostavno izganjani su ,
    dok koliko vidim dvocilindrične endurke , xtz, africa twin
    traju i traju i nezastarijevaju  (y)
 
lemoo said:
    ma tomijev motor na slikama izgleda odlično  (y)
    odlična investicija i lijepo je vidit kad je stara pila u vrhunskoj formi ,
 
    samo eto, činjenica je da su večina enduro jednocilindrika iz te ere nestali ,
    jednostavno izganjani su ,
    dok koliko vidim dvocilindrične endurke , xtz, africa twin
    traju i traju i nezastarijevaju  (y)
Puno tih enduro dvocilindricnih motora nisu nikada vidjeli tezih terena od tvrde makadamske ceste. Osim toga i sama njihova konstrukcija je takova da traju duze.  (y)