YZF R6 2001

Srecko_91

New member
Evo jednog pitanja ne ocekujem precizan odgovor ali bar neku predpostavku u cemu bi mogao da bude problem. Vozim Yamahu YZF R6 2001god presla je 35 000 km. uvezena je iz francuske. E sad problem je u tome sto motor na visokim obrtajima uzasno lose razvija cak sta vise jedva ide i 180km/h nekako kao da osetim da naglo izgubi snagu na visokim obrtajima negde oko 10 000 RPM gubi snagu uzasno i ne moze da razvije dalje sve dok ne promenim brzinu...Motor ima 18 000 obrtaja ranije sam menjao brzine na 14 500 obrtaja (Red line je na 15 500) i motor je odjednom poceo ovako cudno da se ponasa....Da napomenem lanac i lancanici su podpuno novi,ulje kao i filter ulja,filter vazduha i filter goriva su promenjeni takodje,stavljene su i nove svecice....Znaci motor ide dobro na malim obrtajima ide na zadnji tocak u drugoj na malim obrtajima bez problema znaci vuce super na malim obrtajima ali cim krenem da razvijem brzinu on izgubi dah odjednom ubrzava super do nekih 10 000 RPM i onda osetim kao da sam pustio gas i obrtaji se jedva podizu ne moze dalje...dok ne promenim brzinu....I ne moze da predje 180 km/h a vozio sam ga ranije i do 275.... Ima li neko neku ideju u cemu bi mogao biti problem???
 
Ako je motor redovno servisiran i održavan prvo provjeri membrane u karburatorima.
 
moguce da je i do pumpe goriva kad nece na vecim okretajima i brzinama
 
...izmjeri mu kompresiju..Morao bi imati nesto preko 12 bara...ako je sve u redu.... (y)
 
Tutty said:
moguce da je i do pumpe goriva kad nece na vecim okretajima i brzinama
moguce, prijatelju isti simptomi, otisla bila pumpa benzine...
 
E pa posle DUZEG vremena moji majstori su odkrili problem..... Testirali su motor videli da CUDNO gubi dah i snagu na visim obrtajima mislili su da je pumpa za gorivo stavili su novu .... NISTA se nije promenilo....Gledali su SVE STO JE MOGLO da se pogleda....NIJE IM bilo jasno.... Dok jedan od majstora slucajno nije proverio karburator (koji je kod R6 2001 jako skriven i tesko dostupan) SVE Sto se desilo sa motorom jeste da jedan od srafova nije bio dovoljno zategnut i ulazio je vazduh na tom mestu i gusio celu masinu hahaha :)))) Tako da je cela popravka zapravo zatezanje jednog obicnog srafa.....