Z 1000 R

Allo ljudi, dugo me nije bilo jbg viša sila. 
Evo ovako je motor izgledao kad sam ga kupio!Kad dodem do slika stavit cu još,nisu kod mene. Uglavnom bio je u jaako losem stanju.
kawap.jpg
 
zvonko situm said:
jedan od tih 12000 je bio i moj bijeli primjerak...ali sam ga obojao u jap.crvenu  :oops:

pa dobro to je tad bila pederska boja a ne metro ko sad...nemas se zbog cega kajat :mrgreen:
 
limit said:
Je glava se steže na 4 kg, ali predlažem ti da pročitaš ovaj service manual pa ćeš dobiti odgovore na mnoga pitanja koja te zanimaju.
Između ostalog na 11/12/13 stranici imaš sile stezanja za sve moguće vide na motoru  8)
http://www.kz1000r.com/downloads/Kawasaki%20KZ1000%20KZ1100%20Service%20Manual.pdf

a vjerovatno imas i za za moj Z negdje link na service manual ???  :mrgreen:  aj stavi da ga skinen dok san ode,.... i potrosim malo papira firmi  :mrgreen:
 
limit said:
Vlado ga nažalost prodaje pa ako koga zanima tu je oglas
:no: za te šolde će završiti kod nekog krojača lima - šteta..
 
već kad smo kod kawića, jel se tko sjeća kh 500 ili 750 mach2? bil sam vlasnik jednog 80-tih godina. To je trebalo držat!
 
limit said:
Inače ovo je jedan među rijeđim modelima oldschool kawasakija Z1000HI (ili na nekim tržištima Z1000EFI) sa elektronskim ubrizgavanjem goriva.
Mislim da se proizvodio samo godinu dana i imao dosta problema sa ubrizgavanjem. Zato je ubrizgavanje najčešće mijenjano sa karburatorima
a to je, koliko vidim, slučaj i kod ovoga.

Mislim da je za (bar) za nemacko trziste imao oznaku Z 1000 FI (KTZ OO H).
A ubrizgavanje je bilo po sistemu Bosch L-Jetronik.