Z 650

dpranji4

New member
Molim sve one koji znadu gdje se može download-ati manual za kawasaki z 650 1978g, ili ako netko ima da mi ga pošalje mailom ili stavi na rapidshare
Jako mi je hitno!
Puno hvala
[email protected]
 
imam ti ja knjigu, a imam i na cd-u dva razlicita manual-a, tako da ako hoces mogu ti poslati cd, a knjigu ti mogu probati iskopirati  :misli: (y)
 
Evo posto sam pronaso temu u vezi ovog motora  pa pretpostavljam da ga neko od vas ima.....imam problema sa strujom moram platine stelat pa ima mozda neko od vas da zna too radit da mi moze objasnit... :? :?
 
Imaš oznake T i F... T 1.4 je gornja mrtva točka za prvi i 4 cilindar a F je ''fire'' tj vrijeme za okidanje iskre, i za 180 stupnjeva imaš oznaku F 2.3 za drugi i treći cilindar...  (y)

Daj koju sliku pile...  8)
 
Biće štiva kad se Limit uključi  :wink:
 
Hvala :)....evo sad cu ja to probat ic nastelat pa da vidimo...pila je na karoserji kartinga male prerade...a slike trenutno nije digitalac kod mene budu u petak...idem ja sad pa vam javim...
 
evo jos jedno pitanje...evo bas to sad radim zaci ja stavim 1 i 4 cilindar na gornju mrtvu tocku i u tom trenutku treba platina se odvojiti na tocki F i isto to radim za druga 2 cilindra samo zaokrenuto za 180 supnjeva..???
 
evo pila je u fazi.. :) :) :) :D......jos me nesto zanima...ima jedan kondenzator ispod struje di su lamele iz kojeg ide jedna zica van a s druge strane je na minus spojen tj karoserju.....pame zanima cemu on sluzi i dali ta zica koja ide iz njega ide na plus spojena ili minus???
 
martin z650 said:
evo jos jedno pitanje...evo bas to sad radim zaci ja stavim 1 i 4 cilindar na gornju mrtvu tocku i u tom trenutku treba platina se odvojiti na tocki F i isto to radim za druga 2 cilindra samo zaokrenuto za 180 supnjeva..???

Točka T i F nisu iste F dolazi malo prije T (gornje mrtve točke) tj. baca iskru malo prije GMT.

Točno..

martin z650 said:
evo pila je u fazi.. :) :) :) :D......jos me nesto zanima...ima jedan kondenzator ispod struje di su lamele iz kojeg ide jedna zica van a s druge strane je na minus spojen tj karoserju.....pame zanima cemu on sluzi i dali ta zica koja ide iz njega ide na plus spojena ili minus???

Kakve lamele ???  :misli:

Ak misliš na kondenzator ispod platina on služi da platine ne iskre i ima dva za svaku platinu jedan, on je na masi a žica se spaja na platinu..
 
da taj ali ima jos jedan 3 koj je ispod njih.....jedna strana je na karoserji a jedna nije nigdje spojena...evo malo prije sam ii upalio....nakon 12 godina sta nije opalilo danas upalila
 
Neznam za treći...  :neznam:

I ja sam neki dan upalio z1000 nakon dvije godine, upalio na drugu kurblu...  (y) :mrgreen:
 
evo ja danas krenuo sastavljat motor i vidm nemogu nac ppoklopac lanca s onim komadom za kvacilo...nestalo...bili tu nedavno neki radnici motali se okolo i neko drpio ozgleda :x :x...i sad neznam stacu pa dali ima neko kojim slucajem to ili di bi to mogo kupiti????? :misli: :misli: