z 750 1980 g.

fefernator

New member
kupio sam prosle godine starog zekonju 750 ccm 80 godinu,cijelog sam ga restaurirao i masinu i sasiju i stvarno sam zadovoljan sa ulozenim trudom jer je to motor koji sam oduvjek zelio ,,ali imam jedan problem sa brzinom,,, malo sam gledao ovamo na forumu pa sam vidio da je to mana i na gpz 750 cim mi predje 170 km strasno me pocme ljuljat ljevo desno balansirao sam prednju gumu i felgu ali isto pa me zanima dali netko zna dali je ikako moguce to smirit !svaka pomoc i iskustvo dobro bi mi doslo ljudi pozdrav..
 
koliko sam ja zapamtija, pošto se negdi spiminjalo, je da se stvar poboljšava sa dodavanjem trećeg mosta, ali radije sacekaj nekoga ko ce ti malo pouzdanije i konkretnije objasniti  (y)
 
da, između vilica, na donjem dijelu, obuhvaća vilice tik ispod semeringa odnosno plastika koje ih prekrivaju.. a moglo bi se iskemijat i nešto da se prihvati na navoje predviđene za nosač blatobrana , mislim da su M8 (y)
 
predivan motor (y), i ja sam čuo da se dodavanjem trećeg trokuta umiri, općenito na tim starijim motorima je znalo dosta lelujat na većim brzinama, ja bi na tvom mjestu uzeo debeli komad čelika-0,6-o,8 čak i iz komada napravio (iskovao) nosač koji bi se hvatao na ove nosače od blatobrana-čak bi se dalo izvest da ti to ujedno bude i nosač blatobrana pa da se ne vidi, u svakom slučaju mislim da bi to bilo to, prednji kraj treba bit kompaktniji kolko ja kužim, treba ti komad čelika, fleksa, brener za to zagrijat, dobar škrip i macola za to pokrivit (y)
Ja sam napravio istu stvar na BT-u pred 100 godina, i stvarno se ukruti sve skupa (y)
 
jesi mijenjao ležajeve u glavčini??
 
sve sam lezajeve promjenio i na prednjem i na zadnjem!! ljudi hvala a i tebi grga na slikama ajd veliki pozdrav
 
to se dešava na svakom naked motoru, meni je to radilo na svakom motoru, kupio sam i novi u dućanu(hornet, xjr 1300) i na 150 mi je to počelo raditi, stotine savjeta raznih majstora i nikako riješiti problem, nije tehnički problem, greška je u vozaču, moraš se zalegnuti i potpuno opustiti stisak na volanu, ako grčevito držiš volan, cimanje lijevo desno na većim brzinama postaje tako jako da bi mogao i pasti, kada voziš suvozača i ako se nasloniš na njega i opustiš volan ljuljanje odmah prestaje, vjeruj mi godinama nisam mogao riješiti zaj problem dok sam nisam otkrio, a nije mi imao tko reći
 
obavezan je treči trokut na prednjoj vilici...ušče ulje u prednju vilicu i obavezno kvalitetnije amortizere na zadnju vilicu !!!!
 
i sam vozim z750 '80... najbolje iznad 150-160 leć na tank, pa će se smirit... a treći most uvijek dobro dođe...
no i s njim, ako budeš uspravno sjedio na 170, trest će...
 
probao sam leci na tank  ali isto ,,sad sam nabavio zadnje nove amortizere pa cu probat sad,,,uglavnom sam skuzio kad nekog vozim iza da nema nikagog lelujanja kao da lelujanje dolazi zbog zadnjeg kraja pa ga prebaciva na prednji,,jel imas kakvu sliku da vidim kako didica izgleda,,,,ajd pozzz
 
mora lelujat.....i meni Z1000  leluja ko lud i baca me na vecim brzinama osim ako se sagnem stopim sa tankom i maskicom prednjom motor je onda kao u pravcu.......  normalna pojava kod nakeda  :mrgreen:
 
BORISSS said:
to se dešava na svakom naked motoru, meni je to radilo na svakom motoru, kupio sam i novi u dućanu(hornet, xjr 1300) i na 150 mi je to počelo raditi, stotine savjeta raznih majstora i nikako riješiti problem, nije tehnički problem, greška je u vozaču, moraš se zalegnuti i potpuno opustiti stisak na volanu, ako grčevito držiš volan, cimanje lijevo desno na većim brzinama postaje tako jako da bi mogao i pasti, kada voziš suvozača i ako se nasloniš na njega i opustiš volan ljuljanje odmah prestaje, vjeruj mi godinama nisam mogao riješiti zaj problem dok sam nisam otkrio, a nije mi imao tko reći
Događa se meni na GSX-u isto. Za poluidit. Probat ću savjet iako ne znam kako lagano držat volan a da te ne "otpuše" na 150? GSX mi je odličan, ali poslije 160 ajme. Razmišljao sam zašto i došao do zaključka da je vjetar, ali opet?
Zašto se na BMW GS 800 to ne događa?
 
fefernator said:
probao sam leci na tank  ali isto ,,sad sam nabavio zadnje nove amortizere pa cu probat sad,,,uglavnom sam skuzio kad nekog vozim iza da nema nikagog lelujanja kao da lelujanje dolazi zbog zadnjeg kraja pa ga prebaciva na prednji,,jel imas kakvu sliku da vidim kako didica izgleda,,,,ajd pozzz

Evo slikice...
 
kz 900 said:
Probat ću savjet iako ne znam kako lagano držat volan a da te ne "otpuše" na 150?

Jednostavno, stisni tank koljenima pa možeš opustiti ruke.
 
flash_sk tako je i moj izgledao mat pa sam ga prefarbao u sjajnu crnu,, malo za promjenu..ali njemu odgovara svaka boja,,,, (y) ajd mi reci koliko ti uzme na milju ulja.. cisto me zanima jer nema bas puno ljudi sa  kojima mogu izmjenit iskustva :sad: ajd pozzzzz
 
kupi boldor,moja počne ljuljat na 200,po satu,al toliko je ne vozim skoro nikad,radi vitra koji me oče bacit sa motora i radi driture koja triba bit kilometar,a ne vozin se autoputom
 
Pa iskreno, na 1000 km mazne... Sad koliko točno, vjeruj mi, nisam pratio... Pa mazne sigurno litru... Ako ne i malo više...


fefernator said:
flash_sk tako je i moj izgledao mat pa sam ga prefarbao u sjajnu crnu,, malo za promjenu..ali njemu odgovara svaka boja,,,, (y) ajd mi reci koliko ti uzme na milju ulja.. cisto me zanima jer nema bas puno ljudi sa  kojima mogu izmjenit iskustva :sad: ajd pozzzzz
 
kz 900 said:
Događa se meni na GSX-u isto. Za poluidit. Probat ću savjet iako ne znam kako lagano držat volan a da te ne "otpuše" na 150? GSX mi je odličan, ali poslije 160 ajme. Razmišljao sam zašto i došao do zaključka da je vjetar, ali opet?
Zašto se na BMW GS 800 to ne događa?

Gsx sa malim windshieldom i maxiom testiran do 220km/h - niš' ne leluja.