Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

zadnji put kad sam bio kod covjeka koji mi je mijenjao lanac rekao mi je da su mi diskovi pri kraju tj. potroseni to je bilo prosle god. u 8 mjesecu a prije nekih mjesec dana su mi se pocele pojavljivat neke sitne vibracije pri jacem kocenju a i na oko se vidi potrosenost bacim sliku kasnije
 
bas cu probat izmjerit sublerom jer kad uhvatis rukama disk bas primjetis da je dosta vise potrosen nego vanjski rub
 
Samo pazi da kad vec ne koristis mikrometar, sublerom ne uhvatis dio diska kojeg plocice ne diraju - na ovim diskovima se moze to i sublerom, kad bi bio okrugli, trebao bi stavit recimo po podlosku sa svake strane pa s njima mjerit i onda oduzet njihovu debljinu da izbjegdjes vanjski rub diska.
 
  • Like
Reactions: Robking
Pozdrav ljudi evo gledam za kupit z750 i nije mi jasno da svaki na oglasu ima po 60ak tisuca kilometara i prodaju se priko 4000eura, jeli to normalna cijena ili sam ja lud pa mislim da su cijene napuhane
 
Ja sam svoga proda sa 62000 km ako se ne varam. Diskovi su bili za 100 napravit. Ista stvar je i sa mašinom. Zeko je nepoderiv, nemojte se plašit kilometara, plašite se neuredne i nejasne povijesti motora.
Drži cijenu jer ljudi još uvijek placaju toliko. Valjda zato sto je dan danas lip i pouzdan
 
Zato sta se z800 2014 prodaje za 7500e sta je cca 1000 i parsto eura, manje nego kad je bija nov. Pa onda ljudi s pravom prodaju zeceve za cijenu koja je bila i prije 5god.
Ista je stvar sa drugim markama.
 
Zdravo ljudi, pošto sam "friški" tj sad smijem na cestu legalno, nakon dugog gledanja odlucio sam se za zekana.

Pročitao sam dosta tema za z750 jer mi je jedan od ljepših nakeda i baš mi je drago vidjet da su ljudi zadovoljni, makar kako wash kaže, drže cijenu :)
Sukladno tome, imam par pitanja za vas iskusnije :D

Pao mi je mrak na oči kad sam vidio što sve žele ovi iz CVH, pa je polako moj budući sve više blizu tvorničkom. Neke od stvari koje bih volio promjeniti odmah (ili da vec jesu) su naravno neki slip on, maknuti onaj rep/nosač iza.

Da krenem nekom hijerarhijom, prva stavka - ispuh. Pošto su webshopovi oskudni kod nas, koja je najisplativija opcija po vama? Ne tražim buku pretjeranu, ali naravno da se ljepše cuje i izgleda je poželjno. Naravno, idealno bi bilo i napravit homologaciju pošto vjerojatno je to prva stvar što murija gleda. Gdje/kako ste vi nabavili svoj? Također, kod kupnje aftermarketa, kamo sa onom klapnom/sajlama, treba odmah i varalicu kupiti? (pošto je katalizator i klapna sumnjivo blizu topa) Za sad se cini kao skupa stvar sve to zajedno pa ako netko ima neke preporuke, slušam :)

Sljedece dakle, rep - nosač tablice. Kolko sam shvatio CVH traži homologaciju za sve živo, pa pretpostavljam da je takav homologiran kratki nosač/tail tidy teško naci. Jel itko s murijom imao problema radi toga? Pričam o normalnim nosačima, ne preklopnim, niti tablicom pod repom skroz. Taj dio bih prezivio ako bi za tehnicki trebao samo original stavljat gore. Također, tko ima iskustva, pucajte, tu sam da učim.

I na kraju, naravno, tražim/kupujem z750 2007 pa nadalje, poželjno crni ili plavi. Idealno negdje na sjeveru Hr, okolica Zg.
Plafon mi je nekih 4500€, možda malo manje ako je stock :D
 
Nemas tu puno filozofije, auspuh moras uzeti da je za taj model (radi papira i atesta na tehnicki), problem moguci je taj da i takvi auspusi (neki) sa db-om ne prolaze mjerenje (gleda se oznaka na plocici na odredjenim okretajima sa dopustenom oscilacijom +/- 5db) nosac tablice isto mora imati oznake i onda atest (po pravilu bi trebao biti duzi od zadnjega kotaca, a to iskreno neznam da mozes sa bilo kojim aftermarket postici, ali ekipa atestira tako da ocito da je moguce)

sajle se skinu dolje i netreba ti nikakva varalica, ovisno je o tipu auspuha koji kupis i sa time hoces li vaditi db ili ne da li ce trebati korekcija mape (ja osobno na svome sa leom i db-om nemam potrebe za korekcijom, to su rijeci Daria iz Kms-a a covjek zna svoj posao tako da to upitno nije) dakle trebas se posavjetovati sa serviserom nekim kojem je to proslo kroz ruke u xy slucaja i zna provjereno

cijene jesu kakve jesu, i sa tim budjetom mozes trziti ako ti nisu previse bitni km ili stanje da mora biti bas pic pic skroz, sretno
 
sajle se skinu dolje i netreba ti nikakva varalica

(y)


ovisno je o tipu auspuha koji kupis i sa time hoces li vaditi db ili ne da li ce trebati korekcija mape


ne treba korekcija mape ako je samo top, db killer ili ne, svejedno. Za 100% performanse, OK, korigirat, ali, skuplja pita od tepsije u tom slucaju, al da treba - ne treba.
 
Kod nas ti to funkcionira ko i 99% stvari.
Lakše, isplativije i jeftinije ti je montirat originale jednom godišnje kad ideš na tehnički nego se jebat s tim njihovim homologacijama i sranjima.
 
(y)





ne treba korekcija mape ako je samo top, db killer ili ne, svejedno. Za 100% performanse, OK, korigirat, ali, skuplja pita od tepsije u tom slucaju, al da treba - ne treba.

Navodno da ima neke razlike, tako mi je Dario rekao.. ali Leo se svejedno i sa db se cuje poprilicno jako tako da svakako nema potrebe niti skidat db (y)
 
oćeš zelenog? ja sam sve bliže nekom versysu, stromu... a možda i xmaxu 300 :LOL:

2007 god, 21000 km, regan do 2. mjeseca, garažiran, bez točkice na sebi, nove svićice, filteri i tekućine prije 500km, od "dodatne opreme" ima leovince karbonski top atestiran, givi monolock nosač kufera, Valter moto ručke za suvozača i puig zadnji blatobran/štitnik lanca.... imam i originalni štitnik lanca i top... ako nazoveš odma tvoj je za 35 000 kn.
 

Attachments

  • IMG_20200707_113658.jpg
    IMG_20200707_113658.jpg
    238.1 KB · Views: 77
Kod nas ti to funkcionira ko i 99% stvari.
Lakše, isplativije i jeftinije ti je montirat originale jednom godišnje kad ideš na tehnički nego se jebat s tim njihovim homologacijama i sranjima.

U Makarskoj neki dan akcija bila, 5 motora poslalo na izvanredni tehnicki.
 
Kod nas ti to funkcionira ko i 99% stvari.
Lakše, isplativije i jeftinije ti je montirat originale jednom godišnje kad ideš na tehnički nego se jebat s tim njihovim homologacijama i sranjima.
Je i onda te s ceste pošalje na vanredni teh. i 2kkn doviđema :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Feis123
oćeš zelenog? ja sam sve bliže nekom versysu, stromu... a možda i xmaxu 300 :LOL:

2007 god, 21000 km, regan do 2. mjeseca, garažiran, bez točkice na sebi, nove svićice, filteri i tekućine prije 500km, od "dodatne opreme" ima leovince karbonski top atestiran, givi monolock nosač kufera, Valter moto ručke za suvozača i puig zadnji blatobran/štitnik lanca.... imam i originalni štitnik lanca i top... ako nazoveš odma tvoj je za 35 000 kn.
Imam nekog crnog za sad na oku, hvala!