Z750 - profrflja na sekundu pa uhvati gas?

Zeppa

Member
Pozdrav...

Uzela sam Z750 2006. godinu, radi ko singerica na leru i u vožnji, mirno, tiho, ništa ne lupka, ne zvekeče, ne zuji, ali; pri svakom dodavanju gasa, u bilo kojoj brzini, pri bilo kojim obrtajima, kada mu daš gas, prvu sekundu nekako zafrflja, zabruji, kao da radi na 3 cilindra i onda od jednom kao da uhvati gas tj proradi na sva 4 i potegne ko lud tj normalno potegne.
Tako radi stalno, pri 2000RPM...5000...7000RPM, nebitno, uvijek ta mala odgoda sa frfljanjem kad mu se oduzme gas pa ponovno da gas prije no što potegne normalno.

Ima li tko kakvu ideju, neki common fault poznati, riješivo u garaži tipa neke vakum cijevčice, podesiti neki senzor, leptire na vakum ili mora baš na dijagnostiku?
 
Injektor? Nisam ziher jel ima samo jedan ili 4, simptomi su mi baš za 4 pa da jedan slabije radi.
Auspuh original ili?
 
Injektor? Nisam ziher jel ima samo jedan ili 4, simptomi su mi baš za 4 pa da jedan slabije radi.
Auspuh original ili?
Sad je orginal, a bio je Akrap, ista stvar se osjeti tj događa.
Jedan od 4 injektora ne radi dobro u trenutku naglog davanja gasa i onda proradi nakon sekundu?!? Dakle, u garažnoj opciji trebalo bi nabaviti jedan 100% ispravan injektor pa ga prepikavati jedan po jedan dok se ne primijeti razlika?
ili odmah sva 4 zamijeniti?
 
Svjecice si mijenjao?
Nisam ih mijenjala, sutra mi dolaze, bio mi je frend koji je pogledao sinkronizaciju i 2. cilindar je bio puno veći vakum od ostala tri, sutra će staviti nove sviječice i to poštelati, ako je do toga, nadam se.
 
Kod injektora se obično osjeti na punom gasu, tj kad je potreba za gorivom veća, da jednostavno ne daje dovoljno goriva pa se osjeti kao manja snaga, eventualno zacukavanje i sl.
U trenutku kad odvrneš gas ECU želi štrcnuti više goriva i onda tu nastaju problemi. Nakon "sekundu" se mašina razvrti pa možda toliko ne dolazi do izražaja slabiji protok jednog injektora, a i gas nije odvrnut do kraja (valjda, ne znam tvoj stil vožnje).
Sve ovo pišem pod uvjetom da ih ima 4.

Ovo što ste otkrili da jedan cilindar puno veći vakuum može isto biti problem, ali mi u tom slučaju nije baš jasno kako na ler gasu sve radi ok, jer se vakuum upravo mjeri na ler gasu. Tako je bar na karburatorima, valjda je i na Z isti princip.

Svijećica/bobina isto može biti problem, ali mislim da bi bila drugačija manifestacija, više sporadično, ne povezano s otvorenošću gasa.
 
Koliko je star benzin u njemu?
Napravi servis (ulje, filteri, svjećice), očisti sve senzore i odradi "italian tuneup" za početak. Onda, ako ne naiđe, skini dizne i daj na kontrolu i čišćenje ako treba.
 
Provjerite dali ima filter goriva u rezervaru.
Kolega je imal iste simptome na zzr, zamjenil sam mu filter goriva koji je bio crn i pun sranja,od tad mu radi b.p
 
Naravno nije na odmet zamjenit i sviječice, nije neki veliki trošak a fino ih je ponekad zamjenit pogotovo ak neznaš kad su i ako su bile mjenjane.
 
Naravno nije na odmet zamjenit i sviječice, nije neki veliki trošak a fino ih je ponekad zamjenit pogotovo ak neznaš kad su i ako su bile mjenjane.
Nije veliki trošak, ali moraš raskopati pol motora da izvadiš ove unutarnje :D
 
Nije veliki trošak, ali moraš raskopati pol motora da izvadiš ove unutarnje :D
Dobro,ne treba sad pretjerivat.
Imal sam z 750..mjenjal sam i svječice i dihtungu na poklopcu ventila.
Skineš rezervar i imaš sve na tacni.