za endurase

tomee

New member
evo yamaha se udostojila napravit maxi enduro

nije neka slika al...
post-36-1087477972.jpg
 
A po čemu bi se ta endurača razlikovala od TDM-a osim po 100 ccm većoj mašini? Iako mi je TDM krajnje OK model, u ovom slučaju mogli su biti malo originalniji.
 
to i je nasljednik tdm a ali su ga drugacije nazvali nekuzim bas zakaj al eto bumo vidli kad dojde bu cemu ili ne :wink:
 
I inače, mislim taj trend povećanja kubikaže, pa di bude to stalo? Prvo 850, pa 900 a evo sad ju dižu na soma. Ili nova bembura GS 1200. Custome od 2 soma da i ne spominjem.
Nekad si sa 500 ccm bio gazda na cesti, a danas te obrije svaki malo bolji skuter. Još malo pa će 6 cil. mašine ponovo u modu...
 
Freshman said:
I inače, mislim taj trend povećanja kubikaže, pa di bude to stalo? Prvo 850, pa 900 a evo sad ju dižu na soma. Ili nova bembura GS 1200. Custome od 2 soma da i ne spominjem.
Nekad si sa 500 ccm bio gazda na cesti, a danas te obrije svaki malo bolji skuter. Još malo pa će 6 cil. mašine ponovo u modu...

trendove ne diktiramo mi nego kupci velikih moto zemalja ali da ti budem iskren konacno ljudi od 2 metra i 120 kila mogu nesto i kupit a da na tome ne izgledaju kao na mz-u 150 da li si ikad tak razmisljao :?:
 
Ma okej, okej, nemam ništ protiv tog trenda, samo konstatiram.
Btw, svratio sam malo pogledat V-stroma somaču u kawinoj KLV varijanti i izgleda sjajno. Moje pitanje je odmah bilo jel dogodine izbacuju i 650-icu poput suzukija, tak da se ne zaletavam sa plaćanjem 1000 ojra više zbog suzine značke na rezervoaru.
Odgovor Kaptol Carga je bio da treba pričekati do (minhenskog?) sajma u 10. mjesecu kada će sve karte biti na stolu.
Šanse za to umanjuje spoznaja da kawa dogodine izbacuje nasljednike KLE-a i KLR-a pa bi još i s KLV-om 650 gužva u toj klasi bila poprilična.
 
Freshman said:
Ma okej, okej, nemam ništ protiv tog trenda, samo konstatiram.
Btw, svratio sam malo pogledat V-stroma somaču u kawinoj KLV varijanti i izgleda sjajno. Moje pitanje je odmah bilo jel dogodine izbacuju i 650-icu poput suzukija, tak da se ne zaletavam sa plaćanjem 1000 ojra više zbog suzine značke na rezervoaru.
Odgovor Kaptol Carga je bio da treba pričekati do (minhenskog?) sajma u 10. mjesecu kada će sve karte biti na stolu.
Šanse za to umanjuje spoznaja da kawa dogodine izbacuje nasljednike KLE-a i KLR-a pa bi još i s KLV-om 650 gužva u toj klasi bila poprilična.
Mozes li naci neku sliku ili podatak o novom KLE-u jer ja pokusavam vec danima da pronadjem nesto na netu ali bezuspesno kako stvari stoje vise ga nece biti jer ce to dogodine biti KLV-650 tj. V-STROM sto i nije tako lose jer koliko sam citao o njemu sve primedbe koje sam ja imao na mog pokojnog KLE-a V-STROM to ima napravljeno onako kako treba na primer: KLE slabo koci - V-STROM dva diska napred
KLE velika porosnja - V-STROM el. ubrizgavanje sto ne mora da znaci da ce manje da trosi od KLE-a ali i ima 68ks.
KLE slaba zastita od vetra - V-STROM vidis i sam ima cak i stelovanje trostepeno
KLE tezak V-STROM nije puno laksi ali je mnogo veci pa opet za nijansu laksi aluminijumski ram ja zakon.
Medjutim sve to opet nije dovoljno za nas koji pomalo oskudevamo u novcu jer razlikom od 2000-2500 evra u ceni u odnosu na KLE-a i cenom daljeg odrzavanja registracije itd. dolazimo do toga da je KLE BEST BUY

Malo sam udavio izvinte ali lezim u gipsu posto sam imao bliski susret sa nekim kretenom koji se okretao polukruzno na duplu punu liniju pa sam sad ostao bez motora i umalo bez glave pozdrav.
 
E moj Max, saućešće za motor a i za tvoj gips.
Ovo što si napisao za V-stroma (KLV-a) je mahom točno (barem svi testovi tako kažu) ali prema koncepciji ipak je to nešto drugo u odnosu na KLE. Dok je KLE nekakav "fun bike", KLV je već ozbiljan touring enduro, pa je i logično da su svi KLE-ovi "nedostaci" na njemu uklonjeni.
Inače, nisam još naletio niti na jednu sliku novog KLE-a pa stvarno neznam da li će uopće biti lansiran ili su to samo glasine.