Zašto kapa benzin?

Freshman

Active member
Ajd da čujem jel nekaj ozbiljno. Ponekad (a dosta često) nakon vožnje mi kapne nekoliko kapi benzina iz onog iberlaufa koji ide prema dolje od kučišta zračnog filtera. Naravno, radi se o KLE-u, niti dvije godine starom. U Kaptol Cargu su rekli da je to sve OK, al' nekak mi to baš ne drži vodu.
Dakle, jel to normalno ili nije?
 
Jel na tome imaju one gumice (brtve)?? Kad one odu zna na njih puštat benzina! :( :cry: :?
 
To crijevo je cijelo gumeno a na dnu ima prorez. E sad me muči jel taj prorez tu mora biti ili je to već zub vremena?
 
E to ti već ne znam: pa odi kod KAptola i pogledaj jel ima na novom KLE-u ili ako ga oni nemaju nađi neki novi u gradu pa vidi.
Izem ti takav servis! :evil:
 
Depp said:
:eek: Moj je još "premlad"da bi kapalo,ali nisam siguran za prorez...

Depp, ajd pliz vidi na svom jel to gumeno crijevo ima kakav prorez na kraju. To ti crijevo ide od dna onog plastičnog kučišta zračnog filtera prema dole i završava negdje na početku zadnje vilice. Mislim, pa ak je iberlauf mora imati izlaz, a opet...
 
Freshman said:
Depp said:
:eek: Moj je još "premlad"da bi kapalo,ali nisam siguran za prorez...

Depp, ajd pliz vidi na svom jel to gumeno crijevo ima kakav prorez na kraju. To ti crijevo ide od dna onog plastičnog kučišta zračnog filtera prema dole i završava negdje na početku zadnje vilice. Mislim, pa ak je iberlauf mora imati izlaz, a opet...
Sada sam pročitao post,pa sam odmah pogledao i vidio da to crijevo na kraju ima mali prorez,iako je onako zatvorenog tipa.Pored njega je i ono tanje obično crijevo,valjda odušak iz tanka.Sad bi Kaze mogao koju reć da li je normalno da tamo"kapa"? :wink:
 
Sam da velim kaj je bilo, možda nekom pomogne.
Dakle, u međuvremenu je to kapanje preraslo u veeeeliki problem jer je ispod svakog stajanja ispod motora bila lokvica.
Zvao sam ponovno Kaptol da pitam kaj da radim, al mi je teta odmah dala do znanja da ne pomišljam na to da mi to pokrije garancija, pa sam se ja odlučio sam malo poigrati. E, sad tu nastaju problemi jer sam poskido sve živo s motora i malo i poprčkao i po fergazeru i ne samo da nisam zaustavio kapanje nego još i loše sastavio fergić i sve skupa je bilo još gore.
I tada na scenu stupa legendarni Babo, Bog ga blagoslovio, i sve vraća na svoje mjesto.
Eto, opet sam u sedlu i sutra jurišššššš...
Babo, legenda si. :naklon:
 
A čuj mene, a nisam uopće napisao kaj je bilo.
Dakle, u fergiću se skondenziralo vode i očito je ta voda smetala plovku da zatvara dovod benzina u određenim pozicijama, pa je benzin išo preko kučišta zračnog filtera van na iberlauf.
 
Ček, kolko tih iberlaufova ima na kraju. Ja na svojem imam 2 crijeva koja idu između auspuha i nogara. Jedan je ko zatvoren, drugi ne. A imam i još jedan na kraju motora, ispod zadnjeg dijela sica. Ne sjećam se točno, mislim da je kod zadnjeg lijevog žmigavca. Za kaj su ti svi?
 
Kawaman said:
Ček, kolko tih iberlaufova ima na kraju. Ja na svojem imam 2 crijeva koja idu između auspuha i nogara. Jedan je ko zatvoren, drugi ne. A imam i još jedan na kraju motora, ispod zadnjeg dijela sica. Ne sjećam se točno, mislim da je kod zadnjeg lijevog žmigavca. Za kaj su ti svi?

Jedan ti je taj o kojem sam pisao, dakle iberlauf iz kučišta filtera za zrak (to je ovaj zatvoreni na kraju), a drugi je odušak iz rezervoara.
Ne sjećam se da mi nekaj ide ispod sica.