ZA VELIKU POHVALU "KMS" KAWASAKI...

yaR1

Member
iz Karlovca, kod kojih sam jučer sam preuzeo svoju novu 10-ku, za detalj dobio sam nekoliko malih poklona koja čine veliko zadovoljstvo :wink:... (y)
 
Ma KMS je zakon...   (y)
 
Šatro super - naplate mi svaki servis  :palacdolje:
 
kod nas u sibeniku ovlasteni servis za kawasaki je servis motora i auta "krešo"... kod većih problema tu vozin svoj skuter i mogu samo reci sve najbolje... vidija san par puta kad dodje kawasaki neki zapakiran u onaj kavez, taj kavez se skida, i onda ide jel nulti servis i to sve se radi s tolikon pedantnošću da je strasno. Izgleda da kawasaki za razliku od ostalih jako drži do svojih kupaca i to se jako cijeni.
 
GeN0 said:
Izgleda da kawasaki za razliku od ostalih jako drži do svojih kupaca i to se jako cijeni.
Odi u kaptol kargo pa onda ponovi ovo...
:mrgreen:
 
Hrvoje said:
Odi u kaptol kargo pa onda ponovi ovo...
:mrgreen:

jebiga neznan kako je drugdi
mene jedino živcira jer je 636 najeftiniji u klasi, pa ih je pun grad, većinom frajeri koji idu od kuće do rive, po mogućnosti bez kacige, al su cvike obavezno tu
 
Znaš ono, odeš na servis i tip kaže da će sve koštati oko 1000 kn, motor gotov, a račun 2345 kn.
To se nemre desit u KMSu.... (y)
 
yaR1 said:
iz Karlovca, kod kojih sam jučer sam preuzeo svoju novu 10-ku, za detalj dobio sam nekoliko malih poklona koja čine veliko zadovoljstvo :wink:... (y)

drago mi te ponovo vidit na forumu, a još draže da si ponovo na motoru!
 
Macko said:
Znaš ono, odeš na servis i tip kaže da će sve koštati oko 1000 kn, motor gotov, a račun 2345 kn.
To se nemre desit u KMSu.... (y)

Pričao mi prijatelj kako je platio preko 1500 kn servis na 24.000 od čega su djelovi nepunih 700 kn a ruke preko 800!! Zračnog filtera koji je trebalo mjenjati nisu imali na skladištu a na upit kad će doći nisu znali odgovoriti. O kvaliteti posla ne bih no činjenica je da je čovjek morao raditi novo štelanje ventila nakon 1000 km, ovaj put kod majstora na crno koji mu je umjesto 800+ kn uzeo 150 pa si vi mislite kakav je to postao posao u KMS-u. Navodno su ove godine digli cijene rada za preko 100% a kvalitetu su smanjili za 50% jer su pretrpani poslom ba ih boli ona stvar
 
Ja ne primjetih da su digli cijene, ali sve ovisi kakva osoba predje preko njihovog praga, vidio sam i napornih ljudi koji tamo ulaze, ali i normalnih...

:neznam:
 
hondafun said:
Pričao mi prijatelj kako je platio preko 1500 kn servis na 24.000 od čega su djelovi nepunih 700 kn a ruke preko 800!! Zračnog filtera koji je trebalo mjenjati nisu imali na skladištu a na upit kad će doći nisu znali odgovoriti. O kvaliteti posla ne bih no činjenica je da je čovjek morao raditi novo štelanje ventila nakon 1000 km, ovaj put kod majstora na crno koji mu je umjesto 800+ kn uzeo 150 pa si vi mislite kakav je to postao posao u KMS-u. Navodno su ove godine digli cijene rada za preko 100% a kvalitetu su smanjili za 50% jer su pretrpani poslom ba ih boli ona stvar

...o čem ti pričaš?Pričao ti prijatelj???Na kojem motoru je radio servis???Koliko sati se radilo na motoru????Pa kaj misliš da svi servisi imaju sve dijelove za sve motore dotičnog prizvođača na lageru non-stop???Na mom motoru se isto radio servis na 24000km i trajalo je 8 sati(uz izmjenu ulja u teleskopima,što nije po servisnom intervalu,već na osobni zahtjev :mrgreen: .Da se tvoj prijatelj uredno najavio na servis i dogovorio Što i kako i kada,sigurno bi ga i taj filter dočekao,ako je predviđena zamjena.To što je išao štelat ventile kod "fušera" meni puno govori o njemu :palacdolje: .Zašto se tvoj prijatelj sam ne javi na forum,pa da s nama prodiskutira takav odnos prema njemu i njegovom motoru u KMS-u.Večina nas je prošla više servisa pa znamo o čem pričamo.Nekak mi se čini da  tvoj kompa jedini ima takovo iskustvo s KMS-om,ILI JE BIL U NEKOM DRUGOM SEVISU???Nek se javi.Bok.
 
KMS nije podigao cijene usluga-sata rada.Pogledajte u novoj Motoreviji usporedbu cijena servisa za ER-6 u KMS-u i MMS-u i sve će vam biti jasno.Istina je da imaju previše posla i normalno da u takvim okolnostima nemaju vremena baš za sve i svakoga kad se kome hoće,ali poštuju dogovor i korektno rade.Greške su moguće svugdje,ali sumnjam da su nekome nešto sfušali u KMS-u..Ja imam dobra i vrlo dobra iskustva.
 
Kao i kod zubara i doktorice opce prakse - nazovem, pitam kad me mozete primiti - sljedeci cetvrtak? Ajd bolje i to nego da upadam kao indijanac i cekam da dodjem na red ili preko reda...

U cetvrtak idem na servis s KLV-om pa cu bas vidjeti da li se sta mijenjalo...

:misli: