Zagreb

Status
Not open for further replies.
Krajnje je zabrinjavajuće kome se daje medijski prostor. o_O Jedva čekaju objaviti gluposti "stručnjaka" nakon ovakvih tragedija, njegove izjave su bombastične i mediji to obožavaju - eklatantan primjer senzacionalističkog novinarstva.
Nevezano za ovaj dogadaj, on je stvarno idiot i pokvarenjak ali upravo to sto si napisao, win win situacija. Oni su dobili senzacionalisticki naslov a on medijski prostor.
 
R.I.P. 😕
Dečko je bio sin od bivše kolegice od moje stare,žena nedavno otišla u penziju,i umjesto da sad uživa u penziji ostala bez djeteta 😕
 
uzas, saucesce obitelji :( ali ova godina je stvarno uzas. ja mislim, divljat po gradu, ne podrzavam nikako. ja po rijeci vozim uvijek pomalo upravo iz razloga jer nikad neznas ko ti moze izletit
 
...
U ovom trenutku je krajnje neozbiljno raspravljati o brzini motocikla i doprinosu sudionika u nastanku prometne nesreće dok god nije gotov policijski zapisnik i dok nemamo izjave/iskaze svjedoka a u ovom slučaju je moguće da postoji i snimak s videonadzora....

A gle, ne trebaš biti stručnjak da zaključiš da je motor išao debelo preko 60 km/h, e sad jel to bilo 100, 150 ili 200 je laiku manje bitno. I u tom slučaju će rijetko tko kriviti samo biciklista jer je išao na crveno. Naravno, treba ostaviti "stručnjacima" da obave očevid, samo ja nikad ne uspijem u medijima saznati izvešaj očevida pa da konačno i javnost sazna tko je stvarno kriv za nesreću. Evo npr u Murvici sam čuo razne varijante, na kraju mi se najviše čini kriv onaj prvi motor koji je navodno preticao.
 
@Igoreta

U slučaju da je biciklist prelazio kolnik kada je za njegov smjer gibanja na semaforu bilo crveno svjetlo - on je isključivi krivac za nastanak prometne nesreće - to će se gledati u kaznenom postupku (kriv je ili nije kriv, nema "između").
Motociklist u tom slučaju nije kriv ali ima dio suodgovornosti jer je zbog njegove brzine posljedica prometne nesreće daleko teža, a što će se gledati kasnije u parničnom postupku.

Inače, ne mora značiti da će se nakon provedenog očevida i nakon što bude izrađen policijski zapisnik odmah znati krivac za nastanak nesreće.
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
@Igoreta

U slučaju da je biciklist prelazio kolnik kada je za njegov smjer gibanja na semaforu bilo crveno svjetlo - on je isključivi krivac za nastanak prometne nesreće - to će se gledati u kaznenom postupku (kriv je ili nije kriv, nema "između").
Motociklist u tom slučaju nije kriv ali ima dio suodgovornosti jer je zbog njegove brzine posljedica prometne nesreće daleko teža, a što će se gledati kasnije u parničnom postupku.

Inače, ne mora značiti da će se nakon provedenog očevida i nakon što bude izrađen policijski zapisnik odmah znati krivac za nastanak nesreće.
Džabe tko je kriv, a tko nije kada pogineš.
Zato na motoru gledaš prvo sigurnost, a tek onda prednost tko ima.


I dobro je još netko napisao, da svi predlažu mladima ili ovima što tek polože da uzmu što jači motor, najmanje 600cc.
Ja sam položio prije 2 godine, i cijelo vrijeme vozim 300cc, cijele godine, napravio 12k km, pola toga po kiši, i mogu reći da još nisam majstor na njemu, na skuteru, a gdje je motor od skutera još za usavršiti.
 
Sama termin prometna nezgoda govori da se radi o nesretnom.slucaju. Nitko.od.sudionika sigurno nije imao namjeru da ovako zavrsi. Vjerojatno je netko.od njih svojim ponasanjem
pridonio nezgodi.
Nazalost posljedica je jako ruzna a druga posljedica je dizanje tenzija od strane medija potpomognuto sa ovim samozvanim strucnjakom kojeg tko zna zasto odjednom svi posljednjih godina pitaju za savjete, a ispada da na kraju sam zakonodavac poslusa njegova lupetanja. To je zalosno isto kao sto je zalosno da se ne radi na podizanju prometne kulture nego se problemi rjesavaju represijom . Od ovog nesretnog slucaja ce ocito nastati "slucaj" gdje cemo dobiti po repu.
 
Po meni bi mladi trebali prvo par godina na skuter pa par godina na enduro ili naked od oko 500cm3 pa onda dalje gdje ih srce vuce. Da steknu tako neko iskustvo i osjecaj za voznju. Ja također izbjegavam jurnjavu po gradu, pa cak i voznju. Postalo je preopasno jer je promet puno gusci nego prije 15-20 god i sve vise je biciklista i romobilista, a oni se pojave odjednom jer su brzi, nema se vremena reagirat.
 
  • Like
Reactions: Nexie
Po meni bi mladi trebali prvo par godina na skuter pa par godina na enduro ili naked od oko 500cm3 pa onda dalje gdje ih srce vuce. Da steknu tako neko iskustvo i osjecaj za voznju. Ja također izbjegavam jurnjavu po gradu, pa cak i voznju. Postalo je preopasno jer je promet puno gusci nego prije 15-20 god i sve vise je biciklista i romobilista, a oni se pojave odjednom jer su brzi, nema se vremena reagirat.
Tako bi dobili iskustvo, ali ne i pamet
 
Tako bi dobili iskustvo, ali ne i pamet
I u tom smjeru sam htio editirat post. Kad si mlad i uzavrele krvi tko misli na sigurnost itd. Zbog toga treba promet uredit da bude sto sigurniji i zbog tih mladih kojima ce se sigurno omaknut. Takav sam i ja bio kad sam imao 20 tj svi smo. Tko kaze da nije laze. Treba poradit na sigurnosti i sprijecit mogucnost takvih situacija. Npr postavljanjem ograda da se ne moze prelazit izvan pjesackog, dodatno regulirat bicikliste i romobiliste tj napravit im staze i odredit striktna pravila itd.
 
Eh... to s ogradama bi ih samo još više potaklo.
Ka kod Kauflanda u Splitu, imaš ogradu od dva i po metra visine na cesti sa 6 traka, pa je ekipa priskače ka da su na ulaznim pripremama za NATO, a na par mista su je i prorizali da bakice s kesama mogu lakše proć.
Još sve skupa uokvireno ukrasnim biljem da ne vidiš kamikazu dok ti ne zakorači u traku.
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
@Igoreta

U slučaju da je biciklist prelazio kolnik kada je za njegov smjer gibanja na semaforu bilo crveno svjetlo - on je isključivi krivac za nastanak prometne nesreće - to će se gledati u kaznenom postupku (kriv je ili nije kriv, nema "između").
Motociklist u tom slučaju nije kriv ali ima dio suodgovornosti jer je zbog njegove brzine posljedica prometne nesreće daleko teža, a što će se gledati kasnije u parničnom postupku.

Inače, ne mora značiti da će se nakon provedenog očevida i nakon što bude izrađen policijski zapisnik odmah znati krivac za nastanak nesreće.
A gle, ja sam motorist (namjerno nisam napisao bajkeri), meni je sve jasno, i da je vjerojatno ovaj s biciklom prošao na crveno, ali i da je ovaj motorist vozio puno previše.
Ja samo upućujem na "laike" koji će puno prije zaključiti prema mom prethodnom postu.
Slažem se da treba završiti prekršajni ili kazneni postupak, ali svejedno se policijski zapisnik neće mijenjati (ili barem ne bi smio??), ali kako god, čak i nakon okončanja postupka treba to objaviti javno pa da svi znaju tko je kriv, baš zato da se izbjegne bespotrebni linč na onoga koji uopće nije kriv.
Na našu žalost svih motorista, mislim da će i ovdje presudni faktor biti ona famozna da motorist nije prilagodio brzinu uvjetima na cesti.
 
  • Like
Reactions: josko
Glupo je nešto komentirati jer će se reći da je svatko tko vozi motor pristran ali iz perspektive auta (jer se motorom uopće ne vozim po gradu) zapanjujuć je udio biciklista koji crveno, stop, trokut i zabranjeni smjer doživljavaju ko neki ukras uz cestu koji se njih niti najmanje ne tiče.
Ako ovaj biciklist nije išao na crveno biti ću izuzetno iznenađen.
 
Sve te nesreće sa motoristima samo pojačavaju ionako loše mišljenje javnosti o istima. Pogledajte samo komentare na portalima pa će vam sve biti jasno. Za većinu su motoristi ubojice i divljaci i uopće ih ne zanima tko je krivac. Puno se priča o edukaciji i podizanju vozačke kulture, ali to je za naš mentalni sklop samo utopija. Tko je kreten ostati će kreten bez obzira na sve. Nažalost ljudi su izgubili živote i u očima javnosti je motorist kriv i to je to. Đabe policijski zapisnici i dokazi koji možda pokažu da je biciklist kriv. U konkretnom slučaju je najvjerojatnije splet nesretnih okolnosti. Motorist prebrz, biciklist ko muha bez glave i evo tragedije.
 
Nema smisla razglabati tko je kriv. 2 života su ugašena=tragedija. Sućut obiteljima...
Ali nešto drugo sve ovo vrijeme čitam, gledam, slušam, bez obzira na debilne zakone i one koji ih provode...
Moja pretpostavka je da se motoristi pridržavaju brzinskih ograničenja (i npr. do +30-40 poviše maksimalno) i nekih osnovnih pravila (npr. ne pristizanje na punoj traci), da bi broj stradalih motorista bio puno manji. Da ti netko uleti, izleti, naleti, u većini slučajeva se može reagirat i izbjeć... isto tako i za auta.

Ako je u gradu ograničenje 60, što imaš 100 vozit? ako je na magistali ograničenje 80, šta imaš 150 vozit? Lipo je leć u ćošu, lipo je kad drma adrenalin, ali sve je to veliko kockanje.
Opravdanja tipa kako ću ja motor od 100 ks vozit u ograničenju su kao i kad neki sa nekim bjesnim Audijem kaže kako ću ja 250 konja vozit u ograničenju, pa se snebivamo kad autima divljaju.
Apropo mladih vozača...ja sam mlad vozač motora, ali imam iskustvo u prometu, preko 30 godina. Nije mi napamet palo uzet nešto preko 500 ccm za prvi motor. na kraju sam uzeo 250. Nemam ja šta sa prvim motorom ić preko 100...imam se šta najest kruva i natuć motike da uzemem nešto jače. Koje komodnije prestizanje, čega? Triba samo znat limit motora i sebe. Ako je ispred mene autobus koji ide 70-80, nemam se ja šta naginjat sa ovim svojim motorom i gledat di ću ga pristić, nema prestizanja i TOČKA. A ovdi mladići uzimaju 500-600 kubika ko bicikle, pa se igraju sa blokadama, skidaju-stavljaju, pa lete...strašno...
 
Kad neki klinac autom pokupi nekoliko zivota, nitko ne spominje automobileste i njihovu krivnju, nego samo vozac.
Kad je to vozac motora onda se pies “motorista “. Klasicna kriminalizacija svih koji voze motore. Dodaj na to jos balkansku zatucanost i evo veselja.
 
Ti ne mozes nekog ubit samo zato sto se ogrijesio o prometna pravila. Prostor za greske mora biti dat.
 
  • Like
Reactions: ODST
Status
Not open for further replies.