Zagreb

Status
Not open for further replies.
Gledajući komentare u temi vidi se da situacija nije baš jasna kaj se točno dogodilo, citat iz Yutarnjeg:



Pretpostavka je da je brzina bila velika čim je na biciklist na mjestu poginuo. S druge strane da je bila 150 kak se priča, čisto sumnjam da bi dečko nakon takvog udara ostao na motoru i udario u udaljeni auto makar nikad neznaš. Trebalo bi stati na loptu i pričekati vještačenje nakon kojeg bi sve trebalo biti jasnije. U svakom slučaju, 2 života su izgubljena zbog gluposti.:(
Čak ne mora bit ni da je čiča poginija uslijed udara motora, već (npr.) glave o asvalt. :unsure:
Autopsija bi tribala pokazat koji je točno uzrok smrti, isto ka i šta bi prometno vještvo tribalo utvrdit brzinu motora u trenutku udarca.
Sve ostalo su pretpostavke... majke svih zajeba.
I naravno... click-bait.
 
Last edited:
Vidio svojim ocima Kad motor sa 120-150 naletio na covjeka. Zdrobilo ga ko putar, treba pricekat da se izvjestaci i potvrdi brzina.

ne zelim to ni zamislit. ali da, treba sacekat da se potvrdi koliko je bila brzina. mislim, ljudi na biciklima i romobilima po gradovima ne postuju apsolutno nikakva pravila. nemojte mislit da smatram da je decko na motoru kriv, ali po gradu nema divljanja, barem meni
 
Kriv je onaj ko je isao na crveno. Da je motorist kojim slucajem prezivio, platio bi kaznu za prebrzu voznju ako bi mu se dokazala.
A da je kojim slucajem biciklist prezivio platio bi kaznu za prolazak kroz crveno koja je manja od prekoracenja brzine(mislim po ovim svim pricama da je isao duplo brze od dozvoljenog). Moze se i tako gledati jelde?
 
A da je kojim slucajem biciklist prezivio platio bi kaznu za prolazak kroz crveno koja je manja od prekoracenja brzine(mislim po ovim svim pricama da je isao duplo brze od dozvoljenog). Moze se i tako gledati jelde?
Biciklista bi osim kazne za prolazak na crveno platio i svu štetu nastalu na motoru i opremi motocikliste ( i za ozljede koje bi motociklista zadobio). To je iz razloga što je kriv za prometnu nezgodu, prolazak kroz crveno i oduzimanje prednosti.
 
Kazna za bicikliste u NL koji kroz crveno prodju je 90€ za auta i motore 240€, prekoracenje brzine od 11km/h 91€ Ne znam kolike su kazne u HR. Prekoracenje brzine s 50 i vise km/h min 2 mjeseca bez vozacke(sve kategorije) i min iljadarka €, osobno iskustvo al ne u gradu vec u pustinji :cry: :poop:
 
  • Like
Reactions: diesel power
Opet se spominje 150 na sat. Prestanite širit laž i začepite sa glupostima. Sa 150 na sat čiča i bio u komadima.
Iz iskustva nažalost mogu reći da je dovoljno 58km/h da čovjek pješak smrtno strada. Sudski vještak, žena i kćer od pokojnika, 2 vozača iza su svjedočili toj brzini kad je pješak izašao na put direkt pod motor. Udarac maskom i nakon 11m vožnje pad na asfalt, pješak odbačen 19m nakon pada sa motora a kako je izgledao na mogu vam opisati, niz vanjskih prijeloma noga ruka rebra i zdjelica, smrt trenutna. I ograničenje brzine je bilo 70na tom mjestu. Ako netko još misli da je bilo 150 onda je malouman sa popriličnom retardacijom mozga. I momak je vozio koliko je vozio i prošao bi da nije dedek izašao na crveno, znači svjesno si zakorači u smrt. Isto bi se dogodilo i da je naišao auto na struju koji se ne čuje. Da je momak rastezo od semafora do semafora 1,2,3,150km/h čuli bi ga do Samobora
 
Kak sam već napisao na stranici jednog portala na fejsu,za internet stručnjake (koji su i izmislili i raširili tu priču o 150 na sat) je motorist po defaultu kriv,pogotovo ako je ispod 30 godina,i nebitno jel vozio TZR50 ili R1,uvijek se piše o tih famoznih 150 na sat.
 
Sorry kaj smo ti mi koji smo prilično sigurni da motor nije išao dovoljno sporo (ili da je išao puno prebrzo) maloumni, činjenica jest da je to vrlo česta pojava, pogotovo kod vozača R motocikala. A da ne pričamo o semaforišenju, kao i npr tu kod moje kuće, na izlasku iz sela, iako nema semafora :).
Ovo kaj ti pišeš da se dogodilo pri 58 km/h je očito bio direktan udar, ili kak si već napisao, direktno pod kotač. Prema informacijama iz medija, ovdje nije bio takav slučaj, već je motor "okrznuo" bicilista te je nastavio nekontroliranom kretnjom dalje do udara u automobil. Negdje sam pročitao da je motor stao 150m dalje od mjesta udara, e sad, ja iz osobnog iskustva znam da kad sam pao sa skutera pri 82 km/h (prema vještaku) da je motor stao nakon 70ak m, pri čemu nije ništa pogodio.
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Naravno da nisu obojica krivi, zakon je jasan i on odredjuje krivicu, dojmovi i interpretacije su nebitni. Kriv je onaj ko je isao na crveno. Da je motorist kojim slucajem prezivio, platio bi kaznu za prebrzu voznju ako bi mu se dokazala.

Da, gotovo sigurno bi bilo drugacije da se postivala brzina, ali, to ne utjece na ono sto bi se presudilo da su kojim slucajem obojica prezivjeli.

Za one koji smatraju da bi i prekoracenje u ovom slucaju bilo odgovorno, predlazem da raspisu referendum kojim bi se zakon promijenio. Do tada, kriva je samo jedna osoba.
Deplasirano je pricati o konkretnom slucaju i prejudicirati svasta(pa i necu), ali to sto si napisao pravno ne drzi vodu.
U ovakvim slucajevima ce se utvrdivati doprinos oba sudionika u uzrokovanju nesrece. Potencijalno su obojica ostecenici i okrivljenici istovremeno(u slucaju da se utvrdi i da je motorist bitno prekrsio prometna pravila. Za biciklista se vec, izgleda, zna da je). I to ce presuda morati i odraziti, tj. napisati za oba okrivljenika kriv/nije kriv.
 
prije nekih 40 godina, otac od prijtelja išao vidit brata u Austriju. I bilo čoviku dosadno kroz jutro i neda đava mira i on zamiša malo betona na ulici i poravna bratu ulaz u dvor. Nije došla policija, nego hitna pomoć, mislili čovik popizdijo, loše mu došlo, suicidalan...miša beton na ulici, proliva vodon...


Jedina jača priča od ove je kad je Bosanac došao u Švicarsku, vidio ledinu i krenio zidat kuću bez papira, građevinskih dozvola i građevinskog lista. Švicarske vlasti ga nisu znale kako kazniti jer to u njih jednostavno nije moguće hehe.
 
Jedina jača priča od ove je kad je Bosanac došao u Švicarsku, vidio ledinu i krenio zidat kuću bez papira, građevinskih dozvola i građevinskog lista. Švicarske vlasti ga nisu znale kako kazniti jer to u njih jednostavno nije moguće hehe.
ovo je RIP tema
 
reka sam jednom prilikom, svima bi MUP triba ugradit kamere na vozila..njihov bi sustav zbraja i ocijenjiva greške koje cinimo, i onda ili jesi za vozit ili nisi..isto vridi i za bicikle, i oni su prijevozna sredstva koja sudjeluju u prometu(a ne kako kome paše)..
 
Meni uopce nije jasno da vi raspravljate o brzini tj dal je isao brzo ili ne....svi znamo kakve kocnice imaju takvi motori, a tip udari u biciklistu i nastavi dalje vrludati sve dok nije udario u auto i tako se "zaustavio"...tako da je onih 150 i malo
 
Meni uopce nije jasno da vi raspravljate o brzini tj dal je isao brzo ili ne....svi znamo kakve kocnice imaju takvi motori, a tip udari u biciklistu i nastavi dalje vrludati sve dok nije udario u auto i tako se "zaustavio"...tako da je onih 150 i malo
Ok, a šta ako je motorista vozija samo 50-60 km/h, čiča mu izleti prid motor u zadnji tren pa nije stiga ni zakočit (meni je luda s mobitelom u ruci iskoračila prid auto pri manje od 50, pa sam je jedva izbjega, bez vrimena za kočenje), uslijed udara u čiču doživi potres mozga, ili sinkopu!, i refleksno doda još gasa i nastavi ševrljat cestom, ne vidi ništa jer je zaslijepljen znojem, zamagljenog ili slomljenog vizira kacige, možda mu je plastika vizira uletila u oči, možda je onesviješten/ošamućen, i napola slip pogodi auto...
Kako to, kako to?
Žiroskopski efekt?
Utjecaj sunca i mjeseca?
Na koliko su mu bile napumpane gume, i čime je maza lanac na suzi?

Ono... jebalo vas teoretiziranje i šta bi bilo kad bi bilo, a barata se isključivo (provjerenim???) informacijama iz jebenih medija.
Osim šta imamo 4 miljuna nogometnih izbornika/geostratega/ekonomskih i pravnih stručnjaka u državi, imamo i 4 miljuna vidovitih Milana.
 
Vozio 50 i nije se uspio zaustavit dok nije udario u auto koji se isto kretao?? Ajd dobro
 
Status
Not open for further replies.