poison
Member
Dakle zamjenio sam semeringe i sada treba sve to vratiti natraga medutim neznam kakav je tocno postupak s uljevanjem ulja, dakle dolje na slici se vidi potpuno rastavljena ova cjev sto se klize i povise kakva je kad se sastavi prije stavljanju u onaj tub na trokutu kao sto se vidi u njoj se nalazi opruga i 2 cijevi, jedna sira sa klizacem na dnu i ova druga tanja koja je oznacena crvenim kvadraticem koja ulazi u nju i ide do dna ove sipke koja se klize i na nju se zavidava ona peta sto drzi kotac..
Dakle sad pri rastavljanju sam primjetio da je je tanja cjev zapravo clan koji vrsi prigusenje i sastoji se od vise djelova(ovaj doli siri dio i gore ova osovina koja se hvata za cep vilica) medutim nisam je rastavljao dalje, ali bila je puna ulja...
zanima me da li sada pri sastavljanju trebam samo sve staviti unutra i naliti ulje i zatvoriti ili je potrebno "pumpati" da se ta sipka ponovno napuni uljem.. koji je postupak pri sastavljanju jer mi se cini da u obicnom radu ta sipka se ponovno nece napuniti uljem kak oje prije bila ili sam u krivu??
Takodjer jedno usputno pitanje, znaci ova cjev koja se klize je duga poprilicno, a u vilicu ide samo 2 dl ulja, znaci ulje je na dnu cjevi, kako se onda podmazuje vilica pri klizanju, tj kako se ulje "uspenje" gore da bi podmazalo vilicu..
Ujutro bi trebao napraviti motora a neznam kako dalje, a ne bi zelio vise puta otvarati..molim pomoc??
Dakle sad pri rastavljanju sam primjetio da je je tanja cjev zapravo clan koji vrsi prigusenje i sastoji se od vise djelova(ovaj doli siri dio i gore ova osovina koja se hvata za cep vilica) medutim nisam je rastavljao dalje, ali bila je puna ulja...
zanima me da li sada pri sastavljanju trebam samo sve staviti unutra i naliti ulje i zatvoriti ili je potrebno "pumpati" da se ta sipka ponovno napuni uljem.. koji je postupak pri sastavljanju jer mi se cini da u obicnom radu ta sipka se ponovno nece napuniti uljem kak oje prije bila ili sam u krivu??
Takodjer jedno usputno pitanje, znaci ova cjev koja se klize je duga poprilicno, a u vilicu ide samo 2 dl ulja, znaci ulje je na dnu cjevi, kako se onda podmazuje vilica pri klizanju, tj kako se ulje "uspenje" gore da bi podmazalo vilicu..
Ujutro bi trebao napraviti motora a neznam kako dalje, a ne bi zelio vise puta otvarati..molim pomoc??