Zašto MT-07 brzo mijenjaju vlasnike?

Općenito mislim da su dobar posao sa tom mašinom do sada napravili. Mt, xsr, tracer, T7, a sada očito i R7.
Mt najprodavaniji poslije Bmw gs.
Većina kaže govno mt. (Kupio 2015 i vozim i danas. Platio 44t kn keša. Skoro 50t km bez ijednog kvara.)
Sa tom izjavom se slažem potpuno, ali ipak za te novce kupiti novo i prvi turiti ključ u bravu nije loše.
 
Za Tenere ne sumnjam, ali za naked ja bih preferirao da manje gubi snagu na višim obrtajima. Nadam se da su to barem malo drugačije riješili na r7.
Kod benziskog motora uvijek je ili ces moment u sredini, a nemas snagu gore, ili ces snagu gore, ali izgubis moment u sredini, tako je barem kod ovakvih jednostavnih motora koji se ugradjuju u motocikle.
Snaga u visokim okretajima prouzrokuje vecu krajnju brzinu, to moras ispratit sa ovjesom i kocnicama, naravno i cijenom.
E sad sto ti odgovara.
Ja preferiram spore zavoje u brdu, pretprosli vikend sam bio sa deckima i svi su vozili iljade, voze brze zavoje i do 200 kmh s koljenom na zemlji, meni preopasno.

Ali u sporim zavojima sam i ja, mozda cak i prvi na ubrzanju, dok se njihovi 4 cilindra razvrte.
 
Pa iskreno..mislim da bi ti spasilo nogu od guljenja..no od udarca ili drobljenja..tesko.
A CIZME..svakako.Ja u vojnim vozim vec duze vrijeme,jednom pao..samo je ostalo 10tak dana plava noga,glezanj.Da su tenisice u bile..hmmm...ko zna sto bi bilo
Ja sam imao čizme slične Timberlandicama.Noga mi se slomila jer je na njoj ležao motor dok je klizao,i onda mi je stopalo za nekaj zapelo (možda na neku neravninu na asfaltu il nekaj) dok smo klizali i izvrnulo se.Vjerojatno se to nije moglo izbjeći,osim možda da je nekak bilo manje trenja između čizme i ceste.
 
Kod benziskog motora uvijek je ili ces moment u sredini, a nemas snagu gore, ili ces snagu gore, ali izgubis moment u sredini, tako je barem kod ovakvih jednostavnih motora koji se ugradjuju u motocikle.
Snaga u visokim okretajima prouzrokuje vecu krajnju brzinu, to moras ispratit sa ovjesom i kocnicama, naravno i cijenom.
E sad sto ti odgovara.
Ja preferiram spore zavoje u brdu, pretprosli vikend sam bio sa deckima i svi su vozili iljade, voze brze zavoje i do 200 kmh s koljenom na zemlji, meni preopasno.

Ali u sporim zavojima sam i ja, mozda cak i prvi na ubrzanju, dok se njihovi 4 cilindra razvrte.
Kontam šta hoćeš reći, ali mt07 sa 74ks (na radilici) pada na 50 i nešto ks blizu blokade. Da su barem do kraja zadržali 74ks a ne da snaga pada sa obrtajima, mislim da to onda ne bi bio neki poseban dodatni zahtjev za kočnice/ram/ovjes jer bi max snaga ostala ista.
Btw. Gledaj kako je aprilia popeglala torque graph na rs660, nadam se da ce slično biti na r7. https://www.cycleworld.com/resizer/...ing.com/octane/FFLPZFCDQRELZIK5WCVLNNWDEM.jpg

Slična je kriva obrtnog i za mt09, gdje u suštini snaga zavis direktno od obrtaja jer je obrtni svugdje približno jednak.
 
Last edited: