Zašto MT-07 brzo mijenjaju vlasnike?

Hmoa

New member
Skoro sam probao facelift(ili 2gen) mt07. Ovjes je puno tvrdji nego sto sam očekivao čitajući recenzije, plastike mi djeluju puuno kvalitetnije nego na prvoj generaciji. Meni se samo nije svidjelo sto u visim obrtajima osjetno gubi snagu (sto možda i nije loše kada čovjek ima manjak samokontrole) .
Eh sad pitanje zašto je toliko godinu-dvije starih mt07 u oglasima (barem u BIH)?
Skoro gledam jedan 2019god i već traži trećeg vlasnika. Nisam primijetio da ima kod drugih motora i vozila općenito, takvih slučajva. Nejasno mi je zašto se vlasnici tako brzo odluče za prodaju/promjenu?
 
Last edited:
Skoro sam probao facelift(ili 2gen) mt07. Ovjes je puno tvrdji nego sto sam očekivao čitajući recenzije, plastike mi djeluju puuno kvalitetnije nego na prvoj generaciji. Meni se samo nije svidjelo sto u visim obrtajima osjetno gubi snagu (sto možda i nije loše kada čovjek ima manjak samokontrole) .
Eh sad pitanje zašto je toliko godinu-dvije starih mt07 u oglasima (barem u BIH)?
Skoro gledam jedan 2019god i već traži trećeg vlasnika. Nisam primijetio da ima kod drugih motora i vozila općenito, takvih slučajva. Nejasno mi je zašto se vlasnici tako brzo odluče za prodaju/promjenu?


Ta klasa je nepravedno stigmatizirana kao iskjučivo početnički/entry-level motor. Posudio sam od frenda prije par tjedana er6n i zabavio sam se s motorom ko budala. Čisto toliko da se zapitam koji će mi qrac išta jače/veće za cestu.
 
Ja sam nakon 1.5 god zamjenio doduše ne mt 07 vec tracer 700 za tracer 900.
Šta se tiče snage za normalnu vožnju 700 zadovoljava sve moje kriterije. Čak bi rekao da 900 ima i previše snage za cestovnu uporabu.
Naime moja potreba/želja za zamjenom je bila na drugim stvarima. Kako motor koristim isključivo za putovanja htio sam bolju udobnost, bolji ovjes, led svjetla, bolju zaštitu od vjetra. Sve sam dobio baš onoliko bolje kolika i je cjenovna razlika. Kao idealna kombinacija meni bi bio neki versys 1000 ili v strom 1050. Medjutim oni su debelo skuplji tako da mi tracer 900 neki best buy.
A tracer 700 je stvarno jako dobar motor. A najčešće ekipa mjenja motor jer se žali na nedostatak snage na mt 07. Realno taj motor ide dosta dobro.
Naravno da sve napisano je subjektivnog karaktera.
 
Ma tih 50kw je idealno za korištenje,iskoristiv agregat u potpunosti, a ovo sa +100ks mozes navinut kratko na nekim mjestima i to je to, zbog manevriranja i svakodnevne voznje je ta snaga pogodena. Problem je recimo na versysu 650 sto nemas taj osjecaj da motor vuce jer je drugacije paljenje i odaziv na gas a uz to i sama konstrukcija motora naspram Z koji skace ko blesav u bilo kojem rezimu i bas je zivcan iako su iste snage. Svaki motor i vozac ima svoje namjene i potrebe,bitno je samo da ti vozaci koji zele jace voze motor, a ne da on vozi njih.
 
ja sam trenutno u školi za A ktg i "zadužio"sam MT07. totalni sam početnik blizu 50 godina brojim. ja još na tom motoru nisam ušalta u 5. brzinu, a ima po ST dionica di moram malo žustrije vozit... ono šta mi se sviđa je izuzetno laka upravljivost, i ja sa svojih 180cm i 95kg, nemam ama baš nikakvog problema. kako je motor u AŠ, trebao bi biti i razjeban, raskliman, al totalno je motor ok. gledao sam neka videa di ekipa potegne sa njim i 200 kmh...pa sad, ako je to za početnike, šta je za napredne... ne kužim se u motore, i inače ciljam na drugi tip motora, al ovaj je upravljiv kao bicikla. i nakon početnog straha od kubika i snage, nakon 5 sati škole, sad smo veliki prijatelji
 
ja sam trenutno u školi za A ktg i "zadužio"sam MT07. totalni sam početnik blizu 50 godina brojim. ja još na tom motoru nisam ušalta u 5. brzinu, a ima po ST dionica di moram malo žustrije vozit... ono šta mi se sviđa je izuzetno laka upravljivost, i ja sa svojih 180cm i 95kg, nemam ama baš nikakvog problema. kako je motor u AŠ, trebao bi biti i razjeban, raskliman, al totalno je motor ok. gledao sam neka videa di ekipa potegne sa njim i 200 kmh...pa sad, ako je to za početnike, šta je za napredne... ne kužim se u motore, i inače ciljam na drugi tip motora, al ovaj je upravljiv kao bicikla. i nakon početnog straha od kubika i snage, nakon 5 sati škole, sad smo veliki prijatelji

Ma motor je OK, ali, nekima porastu apetiti, za snagom, ovjesom, kocnicama..... To je budget motor i kao takav je savim OK. Navodna rak rana mu je ovjes, pogotovo prednja vilica.
 
Ma motor je OK, ali, nekima porastu apetiti, za snagom, ovjesom, kocnicama..... To je budget motor i kao takav je savim OK. Navodna rak rana mu je ovjes, pogotovo prednja vilica.

Vozim jaci motor al ne mogu rec da je slabasan motor. Oke ne ispaljuje kao moj ali ide kad se stisne. Najveca mana mi je bio ovjes koji u zavojima mi cak i nije toliko plivo ali nisam mogao lec i proci zavoj nego stalno dizi spustaj motor. E sad ima i toga da imam 120 kg pa mozda i nisam neko mjerilo
 
MT-07 je prva liga motor, ali ima očajan ovjes.. Ne znam kakav je na novom modelu.. Starija generacija ima premekan ovjes ,motor se ponaša kao enduro..Oćito im je bila namjera napraviti motor koji ima odličan okretni moment i da bude udoban za gradske i prigradske uvjete, a nikako prilagođen za bržu vožnju..Agregat je super. Kao rabljeni je odličan izbor.
 
MT-07 je prva liga motor, ali ima očajan ovjes.. Ne znam kakav je na novom modelu.. Starija generacija ima premekan ovjes ,motor se ponaša kao enduro..Oćito im je bila namjera napraviti motor koji ima odličan okretni moment i da bude udoban za gradske i prigradske uvjete, a nikako prilagođen za bržu vožnju..Agregat je super. Kao rabljeni je odličan izbor.

Navodno se najgore u velikoj mjeri rjesava izradom custom duzine distancera za opruge vilica.
 
ja sam trenutno u školi za A ktg i "zadužio"sam MT07. totalni sam početnik blizu 50 godina brojim. ja još na tom motoru nisam ušalta u 5. brzinu, a ima po ST dionica di moram malo žustrije vozit... ono šta mi se sviđa je izuzetno laka upravljivost, i ja sa svojih 180cm i 95kg, nemam ama baš nikakvog problema. kako je motor u AŠ, trebao bi biti i razjeban, raskliman, al totalno je motor ok. gledao sam neka videa di ekipa potegne sa njim i 200 kmh...pa sad, ako je to za početnike, šta je za napredne... ne kužim se u motore, i inače ciljam na drugi tip motora, al ovaj je upravljiv kao bicikla. i nakon početnog straha od kubika i snage, nakon 5 sati škole, sad smo veliki prijatelji
Jesi vozia ovi svoj motor......neki virago ili tako nekako
Da ne bude prevelika razlika u odnosu na MT07
 
Vozim jaci motor al ne mogu rec da je slabasan motor. Oke ne ispaljuje kao moj ali ide kad se stisne. Najveca mana mi je bio ovjes koji u zavojima mi cak i nije toliko plivo ali nisam mogao lec i proci zavoj nego stalno dizi spustaj motor. E sad ima i toga da imam 120 kg pa mozda i nisam neko mjerilo

Imas 120kg normalno da ovjes pati te nije nastiman tvornicki za tvoju tezinu
 
Jesi vozia ovi svoj motor......neki virago ili tako nekako
Da ne bude prevelika razlika u odnosu na MT07
Jesam, par puta zadnje vrime, po kvartu i malo Poljud i poligon. Velika je razlika, MT je lakše vozit. Inače sam mislio polagat samo A2, al prijatelj šta drži AŠ mi je reka, ma imamo MT07 to se vozi kao bicikla ne boj se ništa, dobar motor, i dobiješ ful A. Točno je rekao. Napominjem da motore nisam vozio preko 25 godina, zadnje su bile koze APN6, al ovi Mt07 mi je odma sija. Ovo sa ovjesom i ležanjem u zavojima, ne znam još ništa o tome a i daleko sam ja od toga haha
 
Navodno se najgore u velikoj mjeri rjesava izradom custom duzine distancera za opruge vilica.
Točno navedeno.
Napravio po savjetu Dave Mosa.
Velika razlika odozada je u boji opruge. Kod mene crvena, a kod prijatelja siva. Iste smo težine. Postavka podešavanja potpuno različita.
 
Točno navedeno.
Napravio po savjetu Dave Mosa.
Velika razlika odozada je u boji opruge. Kod mene crvena, a kod prijatelja siva. Iste smo težine. Postavka podešavanja potpuno različita.
Daj pojasni mi molim te to o boji opruga.

Hvala