Zašto MT-07 brzo mijenjaju vlasnike?

MT-07 je prva liga motor, ali ima očajan ovjes.. Ne znam kakav je na novom modelu.. Starija generacija ima premekan ovjes ,motor se ponaša kao enduro..Oćito im je bila namjera napraviti motor koji ima odličan okretni moment i da bude udoban za gradske i prigradske uvjete, a nikako prilagođen za bržu vožnju..Agregat je super. Kao rabljeni je odličan izbor.

Kad vidim onog momka iz Dugopolja kako ga vozi, sve kritike o ovjesu mi padaju u vodu.
 
Kad vidim onog momka iz Dugopolja kako ga vozi, sve kritike o ovjesu mi padaju u vodu.

normalno, sagledas ko daje kritike i na kraju ako imas mogucnosti probas pa vidis iz prve ruke.
 
Razliciti proizvodaci, razlicite boje. Nema veze s tvrdocom i ne tjerajte mak na konac. To nije tema.

Ne znam za Dugopolje, znam da sam ga imao na probi nekoliko dana, odvozio se do mora i malo po gradu. Ide taj motoric sasvim dobro.
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Tvrdoca opruga po bojama je jedino kad se radi o oprugama za kvacila na skuterima 😜

Sto se tice mt7 meni to top motor, fun bike... nesto kao duke, al pouzdaniji...jedino bi htio naprijed masivniju usd vilicu, jer ona klasicna izgleda jadno...mislim da bi se sa mt7 vozio brze nego na rsv koji ima poprilicno vise snage i bolji ovjes
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Ne volim ih jer ih ima ko dreka, ali realno je super stvarčica... malo para za dost motora, i još k tome univerzalnog... Prednji kraj mu je takav kakav je, ja nikak nemam osjećaj kad kočim na njemu koliko je to zbilja jako i baš čudno se raspiga sve kad naglo skrećeš nakon kočenja... ali po gradu u rukama prosječnog vozača, raketa....
 
Ma tih 50kw je idealno za korištenje,iskoristiv agregat u potpunosti, a ovo sa +100ks mozes navinut kratko na nekim mjestima i to je to, zbog manevriranja i svakodnevne voznje je ta snaga pogodena. Problem je recimo na versysu 650 sto nemas taj osjecaj da motor vuce jer je drugacije paljenje i odaziv na gas a uz to i sama konstrukcija motora naspram Z koji skace ko blesav u bilo kojem rezimu i bas je zivcan iako su iste snage. Svaki motor i vozac ima svoje namjene i potrebe,bitno je samo da ti vozaci koji zele jace voze motor, a ne da on vozi njih.
Ovo me detaljnije zanima. Jer vozio sam versys 650 2017g. I djelovao mi je skroz pitom u odnosu na mt07. Znam da ima par KS manje i dosta kg više od mt07, ali učinilo mi se da je razlika i veća nego na papiru. Predpostavljam da obrtni na mt07 dosta zavara. Sad me interesuje malo vise detalja u toj usporedbi z650 - versys 650, posto mi je i z650 vrlo zanimljiv, pogotovo jer u odnosu na mt ima metalni rezervoar i po recenzijama općenito bolje materijale i završnu obradu. I da moj dojam je bio da versys ne gubi toliko snagu u visokim obrtajima kao mt07, mada to dyno graph ne potvrđuje u potpunosti.
 
Daj pojasni mi molim te to o boji opruga.

Hvala
Moja je 2015 i opruga je crvene boje, a njegova 2017 i siva je.
Kada je Dave izbacio prvi klip na YT i napisao Fatal flaw isto večer sam rastavio prednje vile i ujutro odnio te cijevi kod tokara. Na moj upit Mr. Dave mi je i odgovorio koje ulje da sipam i koji nivo. Svaka mu čast.
Sve naprijed sastavio i ponovo podesio i zadnji amortizer.
Motor je potpuno druga priča i nema veze sa tvorničkim ovjesom.
Da se razumijemo nije to naravno sad ovjes kao na pravom motoru, ali u odnosu na tvornički je značajno poboljšanje.
Prijatelj probao voziti moj i ajd da napravimo njemu to isto.
Pošto smo iste težine i zadnju smo oprugu odmah kao i kod mene stavili na 4 zub.
Isprobavajući zadnji amortizer i sami smo se čudili kako nije ista tvrdoća mog i njegovog.
Nije ni meni dan danas jasno, ali to je tako.
Dok smo dobili istu tvrdoću zadnjeg kod mene na 4 zubu, a na njegovom do kraja tj. max. Ne sjećam se sad baš točno jel to bilo 6,7 ili čak i 8. Ako 8 i ima. Zaboravio.
Dva motora jedan pored drugog u mojoj radioni, isti tokar, iste te cjevčice, isto ulje, ja sve radio, nas 5 prisutnih.
U čemu je fora sa tim oprugama ne znam, ali to je baš tako.
Malo smo skrenuli s teme, ali eto.
 
moj je 2015 i feder je siv

bijeli modeli su imali crveni feder

čisto sumljam da boja ima veze s ičim
 
Moja limited bijela, s plavim felgama ima plavi feder.
Kad ga otpustim na najnizu stepenicu i oduspravim motor, ne potone ni milimetra.
Sa mnom gore, 20 mm saga.

Cesto na izlazu iz rupa istegne amortizer do kraja i mene odbaci iz sjedista. Naravno zamjenio sam ga sa K-tech.
 
Eto, imamo crveni, plavi i sivi za sada.
Moja je bijela sa crnim felgama i feder je crveni. Neka netko usporedi 2 sa različitim bojama na istoj postavci pa napiše.
 
Ovo me detaljnije zanima. Jer vozio sam versys 650 2017g. I djelovao mi je skroz pitom u odnosu na mt07. Znam da ima par KS manje i dosta kg više od mt07, ali učinilo mi se da je razlika i veća nego na papiru. Predpostavljam da obrtni na mt07 dosta zavara. Sad me interesuje malo vise detalja u toj usporedbi z650 - versys 650, posto mi je i z650 vrlo zanimljiv, pogotovo jer u odnosu na mt ima metalni rezervoar i po recenzijama općenito bolje materijale i završnu obradu. I da moj dojam je bio da versys ne gubi toliko snagu u visokim obrtajima kao mt07, mada to dyno graph ne potvrđuje u potpunosti.
Z mi je puno puno privlacniji od MT-a, dizajn, ciklistika, uostalom drugaciji je polozaj, dosta se "nize" sjedi nisi toliko ravan kao na MT nego si vise u napadackom polozaju zbog drukcijeg polozaja volana i sjedala, a i uz tank se nekako ljepse stisne koljenima jer je nizi i manji. Motor se vozi prelagano, zbog odaziva na gas imas osjecaj kao da ima 100kg. E sad ja sam 175cm i dosadio mi je nakon god dana zbog svoje "velicine".
Razlika izmedu Z i versysa 650 - prijenos isti, druge su bregaste, drugi kut paljenja, i to je napravljeno tako jer je versys tourer motor i ne smije skakat ko zec, imas dojam zapravo kao da su duze brzine i da je malo lijeniji, iako je to vise prividan osjecaj jer kad gledas na sat Versys isto nabire lijepu brzinu. Uz to imas i sam polozaj tijela koji je komforan i opusten pa samim time i motor djeluje opustenije.
Z je zivcan u svakom momentu, u kojoj god brzini bio on krene ispucavat i nabere za cas do crvenog. S tim da auspuh igra jako veliku ulogu za taj osjecaj, jednostavno se mora cut da ga saltas po sluhu, sa serijalom ne znas jesi na 2000okr ili 6000okr :LOL:
Napravio sam s njim 13 000km u god. dana(pa i s curom sa braca za zg) i prodao ga jer sam mislio ostavit versysa, na kraju sam slucajno vidio gsxsa i nakon 2 mj razmisljanja sam odlucio da ce versys doci na red ipak neke druge sezone kad cu imat i vise slobodnog vremena jer me ovako ne stigne izmorit pa nemam osjecaj da sam se vozio
 
Sto se tice ovjesa i savjeta Dave Mosa (govorim o hidraulici, ne o skraćenom distanceru), to je valjda samo prilagodba vila za agresivniju vožnju. Dok ce motor u drugim uslovima biti lošiji nego sto je bio. Jer kod vila sa damper sipkama, kriva prigusenja je exponencijalna, a samo se njeno ishodište u kooridnatnom sistemu može pomjerati promjenom gustine ulja, promjera i broja rupa itd. Da bi ovjes radio ono sto treba da radi i imao linearno prigusenje mora postojati neki ventil koji reguliše protok ulja.
Hoću reći slabo sta da se moze bez ketridza tu postići. Mislim da se puno više može sa blagim prepravkama izvući iz ovjesa na mt09.
Z mi je puno puno privlacniji od MT-a, dizajn, ciklistika, uostalom drugaciji je polozaj, dosta se "nize" sjedi nisi toliko ravan kao na MT nego si vise u napadackom polozaju zbog drukcijeg polozaja volana i sjedala, a i uz tank se nekako ljepse stisne koljenima jer je nizi i manji. Motor se vozi prelagano, zbog odaziva na gas imas osjecaj kao da ima 100kg. E sad ja sam 175cm i dosadio mi je nakon god dana zbog svoje "velicine".
Razlika izmedu Z i versysa 650 - prijenos isti, druge su bregaste, drugi kut paljenja, i to je napravljeno tako jer je versys tourer motor i ne smije skakat ko zec, imas dojam zapravo kao da su duze brzine i da je malo lijeniji, iako je to vise prividan osjecaj jer kad gledas na sat Versys isto nabire lijepu brzinu. Uz to imas i sam polozaj tijela koji je komforan i opusten pa samim time i motor djeluje opustenije.
Z je zivcan u svakom momentu, u kojoj god brzini bio on krene ispucavat i nabere za cas do crvenog. S tim da auspuh igra jako veliku ulogu za taj osjecaj, jednostavno se mora cut da ga saltas po sluhu, sa serijalom ne znas jesi na 2000okr ili 6000okr :LOL:
Napravio sam s njim 13 000km u god. dana(pa i s curom sa braca za zg) i prodao ga jer sam mislio ostavit versysa, na kraju sam slucajno vidio gsxsa i nakon 2 mj razmisljanja sam odlucio da ce versys doci na red ipak neke druge sezone kad cu imat i vise slobodnog vremena jer me ovako ne stigne izmorit pa nemam osjecaj da sam se vozio
Hmm čudno mi je to za položaj sjedenja. Jer bas sam pogledao na https://cycle-ergo.com/ cak pokazuje da je vozač više ravan na z650, tj da se na mt07 sjedi agresivnije.

Sto se versysa tice nevjerovatno mi je da su na njeg uspjeli u tu cijenu ugurati i showa bp sff vile. Jos mi nevjerovatnije izgleda kada pogledam z ili mt bez ventila tj. sa damping sipkama u vilama..
 
Od MT7 / ER6n / Z650 me osobno odbija izgled. Dizajn je previše pomaknut, što nije čudno obzirom na ciljnu demografiju. jbg, pomalo već kročim prema middle ageu. Iako nisam vozio, SV650 je moj favorit tu, s malo love se da vizualno popravit, iza nabacit kakav švecki feder po potrebi, i prava pilica za magistralu i commuting.
 
  • Like
Reactions: Nero
Onda sam moras probat pa vidjet, tesko je dobit sliku napamet a i nije svaki vozac iste grade. Meni je njih par isto reklo kad su probali na Z da primjete dosta taj polozaj volana da je nekako blize vozacu