El Mravac
Well-known member
1009 €Kolika je razlika u ovjesu onda ?
1009 €Kolika je razlika u ovjesu onda ?
168 km/h, idiot, nikakav RIP i memorijal nije zaslužio, sramoti familiju i ostale motoriste..
Je. U mt07 dodas 509 eura andreani cartridge i 500 öhlins sd46.
I brrrrrrm
Gle ak ću vozit motor na otvorenoj cesti 70 kmh, onda ga neću ni vozit. Znajući to znam da to sa sobom nosi veliki rizik.
Evo baš se spremam na drugu operaciju koljena zbog slične avanture od prije 6 mjeseci
Imas mogucnost promjene protoka ulja u odnosu na serijski ovjes, izabrat opruge po svojoj masi, s tim skroz eliminiras ljuljanje, gore navedeno, u low speed fazama. Ako ti i high speed ne pase, otvoris vilice ili amortizer, narucis shims, izmjenjas i tako dalje. Svemu tome je uslov, da li ti se svidja infatilni dizajn i karateristika motora, njegovo djelovanje na zenski spol.Kolika je razlika u ovjesu onda ?
Još uvijek ti ostane infatilno dizajniran motor, što je ok, ako imaš max 22g.
Međutim, ne'eš ulovit 'čku preko Tindera slikom te škovace. Danas su caffe rejseri trendi.
Kolika je razlika u ovjesu onda ?
CR su već par godina out.
Isključivo putni motori, traceri, gs-ovi i taj đir je sad in.
Naučnici su dokazali, da GSovci ne guze ništa, pa čak ni vlastite žene.
Oni se subotom nađu, pa međusobno razmjenjuju sličice alpskih prijevoja, dok im žene servisira bradati student filozofskog, ponosni vlasnik polovnog Royal Enfield 'Imalayana
Pretpostavljam da pričaš o prvoj generaciji mt07, nju nisam vozio ali sam sjedio u salonu na njoj. U odnosu na drugu generaciju ljulja kao brod (barem u mjestu). Na drugoj se dosta ovjes čvršći čini.Od frendice sam preko nekoliko puta probao,na kraju ni njoj ne pase pa ga je prodala haha.Ovjes mu je ocajan(imam 96kg)..tonu vilice,mozda da se stavi neka jaca opruga,ne znamNo nema opcije stelanja amortizera prednje vilice.Koci tako da spustam nizu,tipicno za dvocilindrase,sto mi zapravo zakurac sluzi u zavoju,ne znam,slabe su mi kocnice ili nisam naucio dozirat
1. Ne znam..odmah u crvenom..2.njas..e treca brzina vec normalnije vuce.
Tvrd i nekako ravan sic.
Dobra stvar..kad se tjera ide,samara se lijevo desno kao sa biciklom,potrosnja mala..i ne znam vise sta.Cijena mozda?
Nije me se dojmio nikako.
Vise joj pasao moj hahahaha.A i bolje se vozila na mom nego na svom.Pretpostavljam da pričaš o prvoj generaciji mt07, nju nisam vozio ali sam sjedio u salonu na njoj. U odnosu na drugu generaciju ljulja kao brod (barem u mjestu). Na drugoj se dosta ovjes čvršći čini.
Mislim da na mt07 opruge nisu uopšte premekane (0.88 kg/mm izvor racetech.com), problem je hidraulika, tj damper sipke koje su poznate po tome da su premekane kod sporih tranzicija (kočenje, blage neravnine, pomjeranje vozača), a da su kao kamen tvrde na brzim tranzicijama (rupe, ostre i velike neravnine).
2. Sto se tice ovog 'kada se tjera ide', ja sam bas dobio neki kontra osjećaj. Motor u visokim obrtajima ne ide nikako, razocara kada se gura do blokade. Dok je sa druge strane obrtni moment odličan vec na 3k rpm.
Interesuje me sta je frendica rekla, zašto joj nije pasao?
Slažem se da ide vrlo dobro. Ali mislim da puno izgubi na vrhu cak i za 2 cilindra.Pa nije rednih cetiri da se vrti u crveno jeboga ti... motoric ide vise nego odlicno
168 km/h, idiot, nikakav RIP i memorijal nije zaslužio, sramoti familiju i ostale motoriste..
pa malo se covik zaigrao... pa ko od nas nije ima slicnu situaciju...
Ja neki dan evo... deda sa renault 4 na izlasku iz zavoja na mojoj traci... sreca pa sam bio s NSR- om koja pod navodnike ne ide 😁
da sam bio s VTR-om prepilio bi didu cetvorku taman iza suvozacevog sica 😁