zašto nazubljeni diskovi

lrumiha

New member
Pozdrav svima!
Novi sam ovdje, a motor vozim od nedavno (do sada vozio beverly)
Imam er6-n koji ima nazubljene diskove.
Zanimam me čemu to služi.  :misli:

Havla!
 
Na njemu nista ne sluze osim izgleda..

Inace se koriste nazubljeni diskovi zbog vece povrsine (gledano na istom srednjem promjeru)pa se samim time i bolje hlade, a i sam geometrijski oblik nazubljenog diska pridonosi manjim deformacijama materijala prilikom iznimnog zagrijavanja u usporedbi sa obicnim kruznim oblikom....
 
Tommee said:
Na njemu nista ne sluze osim izgleda..

Inace se koriste nazubljeni diskovi zbog vece povrsine (gledano na istom srednjem promjeru)pa se samim time i bolje hlade, a i sam geometrijski oblik nazubljenog diska pridonosi manjim deformacijama materijala prilikom iznimnog zagrijavanja u usporedbi sa obicnim kruznim oblikom....
a zakaj su onda trkaci (koji trpe naveca opterecenja) punog oblika i bez rupica?  :mrgreen:
 
markookram said:
a zakaj su onda trkaci (koji trpe naveca opterecenja) punog oblika i bez rupica?  :mrgreen:

Od kojeg materijala, ne mjesajmo kompozite i keramiku sa celikom...
 
markookram said:
a zakaj su onda trkaci (koji trpe naveca opterecenja) punog oblika i bez rupica?  :mrgreen:

Zato što su karbonski (ili od čega već, znam samo da su istog materijala ko i pločice) :D

Nazubljeni diskovi su tu da bi se bolje hladili, kao bolje se sami čistili od vode i raznog smeća, da bi bili lakši itd, ali 99% razlog zašto su nazubljeni je radi izgleda  :D Imam Galfer Wave diskove koji slove za najbolje aftermarket diskove, i iako su stvarno vrhunski izrađeni, tek su 50 grama lakši od originala a i nisam primjetio neku revoluciju što se kočenja tiče. Čak se i troše brže od originalnih. Ukratko, više šminka nego nešto korisno...
 
aurellie said:
Zato što su karbonski (ili od čega već, znam samo da su istog materijala ko i pločice) :D

Nazubljeni diskovi su tu da bi se bolje hladili, kao bolje se sami čistili od vode i raznog smeća, da bi bili lakši itd, ali 99% razlog zašto su nazubljeni je radi izgleda  :D Imam Galfer Wave diskove koji slove za najbolje aftermarket diskove, i iako su stvarno vrhunski izrađeni, tek su 50 grama lakši od originala a i nisam primjetio neku revoluciju što se kočenja tiče. Čak se i troše brže od originalnih. Ukratko, više šminka nego nešto korisno...
Tema je starija ali me ovo bas interesuje.

Jel imas Galfer Wave Rotors ili Galfer Superbike Wave Rotors? Jel koristis samo njihove pakne?
 
aurellie said:
tek su 50 grama lakši od originala

Mislim da to baš i nije tek 50 g jer pričamo o rotacionim masama.

Ne sjećam se sad točno ali ventil za zrak na felgi pri brzini od 200km/h ima dvije kile (čini mi se)  :wink:
 
R1-Alone said:
Tema je starija ali me ovo bas interesuje.

Jel imas Galfer Wave Rotors ili Galfer Superbike Wave Rotors? Jel koristis samo njihove pakne?

Obične Wave. Ma sve ti je to isti k i papilova. Na njima sam koristio original honda pločice, CL SBK3, SBK5, i EBC double H, ali galfer nisam. Čuosam da su glupe, stavi ih samo ako ih dobiješ besplatno uz diskove!  :mrgreen:

@ gigi
To se ne može znat bez da se izmjeri njihova inercija, možda su lakši 50gr ali je težina raspoređena više po rubu pa su zapravo još teži od orig? (u što sumnjam, ali je moguće) Imao sam te diskove 3 godine i mogu slobodno reć da je cijeli smisao wave diskova samo njihov izgled. Performanse ništa! A za tu lovu se ima opletena crijeva i brembo radijalna pumpa što se osjeti itekako, za razliku od diskova :( I to se radi o mom motoru starom 10 godina, kladim se da bilo koji moderniji motor ima lakše i manje inertne diskove od wave diskova  :?

 
gigi said:
Mislim da to baš i nije tek 50 g jer pričamo o rotacionim masama.

Ne sjećam se sad točno ali ventil za zrak na felgi pri brzini od 200km/h ima dvije kile (čini mi se)  :wink:

Ne mjesajmo masu i tezinu i sile i tak  :mrgreen:

Ventil i dalje ima sigurno istu masu.  No sila koju vrsi na obodu felge odnosno moment inercije je nesto drugo. Sila je masa puta akceleracija..
 
aurellie said:
Obične Wave. Ma sve ti je to isti k i papilova. Na njima sam koristio original honda pločice, CL SBK3, SBK5, i EBC double H, ali galfer nisam. Čuosam da su glupe, stavi ih samo ako ih dobiješ besplatno uz diskove!  :mrgreen:

@ gigi
To se ne može znat bez da se izmjeri njihova inercija, možda su lakši 50gr ali je težina raspoređena više po rubu pa su zapravo još teži od orig? (u što sumnjam, ali je moguće) Imao sam te diskove 3 godine i mogu slobodno reć da je cijeli smisao wave diskova samo njihov izgled. Performanse ništa! A za tu lovu se ima opletena crijeva i brembo radijalna pumpa što se osjeti itekako, za razliku od diskova :( I to se radi o mom motoru starom 10 godina, kladim se da bilo koji moderniji motor ima lakše i manje inertne diskove od wave diskova  :?

To me bas i zanimalo. Nista onda cu radijalnu pumpu i pancirna creva. Hvala na odgovoru.
 
aurellie said:
Nemojmo bit pizzajzle :)

Pa moraju (on i još jedan) nama neukima to stručno objasnit. Kak bi mi inače znali kak su oni pametni :LOL:
 
gigi said:
Pa moraju (on i još jedan) nama neukima to stručno objasnit. Kak bi mi inače znali kak su oni pametni :LOL:

Naravno, nes ti, bz tog nemerem  :mrgreen: