Zašto nema novih choppera

bdrazen50

Member
Može li mi netko odgovoriti zašto je od proizvođača choppera ostao samo još Harley Davidson? A i on ima sve više nekakvih hibridnih modela, a sve manje pravih choppera. Nema više Suzuki Intrudera, Yamahe ....star, Kawasaki Voyagera, male ali jako simpatične Honde Shadowitd. Na cesti su ostali samo BMW-i i ostali putni enduro motori. Vozio sam veliki putni enduro i iak mi se više sviđa choper, a i ima nas starijih bikera koji bi si rado kupili nešto novo, a da nije Harley Davidson. Nažalost to ne postoji.
 
vjerojatno je do euro normi gdje je tvornicama teško to ukomponirat sve, možda griješim
no i meni nedostaju neki, posebno Suzuki Intruder M 1800 R i Yamaha V-Max, možda nisu čistokrvni čoperi no zato sam ih i volio
evo da ih se prisjetimo 👇
 

Attachments

  • image-fotoshowBig-199c0928-1380153.jpg
    image-fotoshowBig-199c0928-1380153.jpg
    52.1 KB · Views: 0
  • suzuki-m1800r-black-1.jpg
    suzuki-m1800r-black-1.jpg
    72.2 KB · Views: 0
Za ove konfekcijske modele očigledno nema računice između potražnje i normi ali je zato izbor customiziranih modela privatnih tjunera sve veći. Tako da je odgovor, ima ih, ali treba debeli novčanik.:mrgreen:
 
Osim Harleya i Indiana,malo choppera/cruisera je ostalo na tržištu,ali još ima par modela (Kawasaki Vulcan S, Honda Rebel 500 i 1100, Yamaha Bolt, Moto Guzzi V9 Bobber, Triumph Bonneville Bobber i Speedmaster, BMW R18,ako računaš power cruisere onda i Triumph Rocket i Ducati XDiavel,možda još koji).Osobno mi se ta vrsta motora najviše sviđa,pa mi je žao kaj ih je ostalo samo nekoliko modela na tržištu,ali bar još uvijek ima starijih modela u ok stanju po oglasima.
 
Kaj nema, sad ih svi proizvode... pred 10 godina su sam japanci i ameri imali u ponudi... Danas svaki europski proizvođač ima bar nekaj na tragu...

E sad, zakaj ih nema na cesti... Jel bi radije jašio konja ili kravu? :)
 
Zato jer potražnja diktira ponudu, jednostavno se loše prodaju iz očitih razloga.
Dakle pogledajmo ponudu novih modela, jednostavno se cilja ono što se prodaje, sve se svodi na profit ili pare.
Skupa proizvodnja takvih motora, previše kvalitetnih materijala, a premalo plastike se tu može prodati, cijena bi bila visoka.
HD je trademark koji na tome živi i zato su uvijek bili skupi.
A noviteti su i te kako skupi u odnosu na ono što se nudi, dakle nove mašine kad vidim ona dekla kao od konzerve da su pigana, sve što se može radi se od plastike, a i ono što se ne može se isto radi od plastike i sličnih slitina i legura od dreka pa kad podvučemo crtu ispada da je novi motor puno skuplji u odnosu na kvalitetu, ali se super prodaju i profit je na njima veliki upravo iz gore pomenutih materijala.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Slabo su se prodavali godinama, a EURO4 norma 2016. ih je dokrajčila, i nakon toga su ostali samo rijetki, gore navedeni.

Činjenica je da je očito potražnja bila toliko slaba da nije bilo interesa razvijati te modele... Bio je jedan procvat te klase tamo 2004-2008, otprilike u vrijeme najveće popularnosti moto susreta, nakon toga je u (jako) silaznoj putanji sve skupa već dugi niz godina...
 
Zato jer je bilo kupaca. Sad se redom gase R-ovi jer je očito manja potražnja. I tako u krug dok ne završimo svi na lektriki 😁
 
  • Haha
Reactions: Putnik_36
Osim Harleya i Indiana,malo choppera/cruisera je ostalo na tržištu,ali još ima par modela (Kawasaki Vulcan S, Honda Rebel 500 i 1100, Yamaha Bolt, Moto Guzzi V9 Bobber, Triumph Bonneville Bobber i Speedmaster, BMW R18,ako računaš power cruisere onda i Triumph Rocket i Ducati XDiavel,možda još koji).Osobno mi se ta vrsta motora najviše sviđa,pa mi je žao kaj ih je ostalo samo nekoliko modela na tržištu,ali bar još uvijek ima starijih modela u ok stanju po oglasima.
Sorry, ali chopperom se može dugo i daleko putovati, a npr. spomenuti Ducati ili Moto Guzzi su prije street motori, a ne chopperi. Nažalost smo mi ljubitleji choppera ipak dinosaurusi i nema nam pomoći.

Custom je jedno rješenje, ali to jaaaako puno košta.
 
Zato jer je bilo kupaca. Sad se redom gase R-ovi jer je očito manja potražnja. I tako u krug dok ne završimo svi na lektriki 😁
Kupci kupuju ono što im se nudi. Ja svog Intrudera ne bih mijenjao za 5 GS-a. Naprosto nisu po ničemu usporedivi i GS je za moj gušt daleko inferioran u odnosu na Intrudera, od izgleda preko svega ostalog. Kad GS-a s onim aluminijskim kvadratnim koferima, ne znam je li namijenjen za prijevoz organa ili neke druge medicinske potrebe.

Ako se HD može uklopiti u eko norme, mogli su i svi ostali, ali očito sve postaje samo lova i ništa više. Ako nije zarada 500% i više, niš se ne isplati, kao da su svi počeli primjenjivati hrvatsku filozofiju.