Zašto nema novih choppera

Zadnju pimplam uz super spore serpentine i po gradu/parkingu kad treba skrenut oštro, tu mi je nezamjenjiva. Nagazim je refleksno i kad izleti kakva mačka, ostatak vremena zaboravim da je imam. Vjerovatno je i do motora što kažeš, na hornetu sam je puno više koristio.
 
ABS konzistentno koči u svim uvjetima i stanjima svijesti. Ljudska glava ovisi o stresu, raspoloženju, umoru, koncentraciji...jedan dan možeš bit u zoni 100%, drugi
voziš na autopilotu i razmišljaš o desetim stvarima. Generalno, za commuting nikad ne bi uzeo motor bez ABS. Za magistralu/vikend igračka možda.

Na zadnjoj se pali previše, ali zadnjom ionako rijetko kočim. 50000km, a zadnje pločice su još oem.
Istina, radi konzistentno, i ne bi više motor bez toga, pa makar imam jedno skoro loše iskustvo…
To je bila jedna situacija u kojoj bi ipak bilo bolje bez ABS-a, ali u većini slučajeva ipak pomaže, pogotovo ako je lošija podloga (šljunak, lišće, blato, zlizani asfalt)…
A i, na ovom novom motoru, malo bolje radi nego na prošlom, tj. manje je primjetan.
 
  • Like
Reactions: gvo
Ja imam drugi problem, skužio sam da i s ABSom nekad refleksno puštam kočnicu pred kraj. Ostalo mi je od prošlog motora, i nikako da se riješim toga.
 
Da li ta tezina pomaze donekle da ne proklize prednja guma pri panicnom kocenju?
Ne bi rekao da je do težine koliko do "lošijih" kočnica od npr nekog R motora..
Činjenica da ti nisi nad upravljačem motora nego ti upravljač služi ko vješalica za ruke ne doprinose boljem kočenju..
 
Ritko kad vozim zenu na motoru,skoro nikad...zato jer smo otresli sa vespe jos tamo negdi 88g.

Ovo lito na Korculi sa zenom i gts vespom,bez abs-a dolazim na raskrsce i kocim jer auto mi oduzima prednost...vec se vidim na podu...
Stisnia sam prednju i zadnju...prednje kolo blokalo i samo klizi nekih 2-3m.
Ni sam ne znam,koliko cm blizu mi je prosa auto od prednjeg kola,ali eto nije me taka...

Isto tako,ne znam kako nismo otresli,jer bilo je nekog pijeska po cesti,valjda od kamiona koji je kocia na istom mistu di i ja...ali eto,da sam ima abs mozda bi mi produzilo put i udria bi u to jebeno auto.

Sta se tice copera...jedino onaj matin lajkam
 
Last edited:
Ja sve motore i skutere vozim isto. Kupio sam Diavela u nadi da ću se naučiti voziti smirenije ali kako vrijeme prolazi vidim da to neće biti baš tako lako. Probao sam puno toga, uključujući Scramblere i manje nakede i na kraju se opet isto vozio. Gas pa vidiš do kud možeš tak da nije stvar u motoru nego u glavi... mahom praznoj.:mrgreen:
E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas. Iako se sa Wingom 1800 pete generacije (2001 - 2018) da začuđujuće fest propelati:mrgreen: (ovaj naj noviji od 2018me nisam imao priliku probati pa za njega niš neću komentirati što se tiće odvrtanja gasa). Ono što želim reći je da fakat sve drugo iz rižnatih zemalja što sam imao priliku provozati, iz te ajmo reće Chopper branše, bilo dobro propuhano, od Hyosunga Aquile i Viraga 250, preko Hondi VT 750, VT 800, VT 1100 do Intrudera 1400, no ni jedan HD ( od 12 ili 13 modela bilo da su potpuno novi, ili stari polovni) me nije vukao da zavrnem gas. Nije da nisam. Normalno da sam ih zavrnuo da probam kak ti Harleyi idu, ali nije me vuklo, dok riža ipak je. Najviše je gušta bilo izmađu 80 i 100 km/h i nisam osjećao želju da se vozim brže. Bilo me baš briga što kenjam po cesti. Ista mi je stvar sa Wingom. 60, 80, 90 po lokalki. 120, 130 po autoputu. S tim motorom to jednostavno mogu. Tamo gdje bi sa KLR 500 ili XT 600 prošao sa 130, sa XXom, nekim nakedom ili Rom 170 bez ikakvog razmišljanja pod totalno najnormalnije, sa Wingom prođem s 80. Ne da Wing to nemre odraditi sa fino preko 100 (probao ja), nego me jednostavno ne vuče i baš me briga.

S druge pak strane Intruder 1800, V max V rod, Diavel i slični meni baš ne idu pod Chopper priču.

A zašto više nema u ponudi motora tipa Virago, VN, nekih VT modela od Honde i Intrudera? Odgovore su na to pitanje već dobrano dali ostali kolege koji su pisali u temi.

I činjenica je da su takvi motori po svemu inferiorni u odnosu na sve druge klase (naked, enduro, R, sport turing . . .). ali ima ljudi koji to vole i ako ih žele i mogu nabaviti neka guštaju.

Evo to su moji dojmovi. Možda netko ima drugačije dojmove i doživljaje, ali kod mene stvari stoje tako.

P.S. ABS da ili ne? Za to me boli briga. Kad mi je suđeno zveknem i to je to. Kad bi razmišljao hoću li pasti dok se vozim na motoru, ne bi se ni vozio.
 
Istina no igra i jedan sitni disk a krme od 400 kg 😊
Sa kočnicama kao kod sportskog motora bi ti čoperica zablokirala svaki put.
Vozio sam harly prerade sa suzuki gsxr prednjim krajem, nemoguća misija. Dal zbog prekose prednje vilice ili su u vilici nešto sfušali, ne znam, ali je i na najmanji dodir kočnice blikirao prednju kotač, ili nije kočio uopće.
Znači njihove preslabe kočnice u seriji već imaju smisla.
 
  • Like
Reactions: tomore and SpoRRi
E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas.
Prihvatiti godine ne znači ipak takav ekstrem.:mrgreen::p
 
E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas. Iako se sa...

I
Evo to su moji dojmovi. Možda netko ima drugačije dojmove i doživljaje, ali kod mene stvari stoje tako.

P.S. ABS da ili ne? Za to me boli briga. Kad mi je suđeno zveknem i to je to. Kad bi razmišljao hoću li pasti dok se vozim na motoru, ne bi se ni vozio.
odličan odgovor (y)(y) ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ):mrgreen: ali nema veze...

kočenje: svi ti novi autobusi koče odlično-nitko ne špara u toj klasi na "komponentama",nema ni onog "downsizinga"- još uvijek
 
  • Like
Reactions: singlica
Prihvatiti godine ne znači ipak takav ekstrem.:mrgreen::p
Umiriti suprugu DA :mrgreen:! Sad njoj više ne pada na pamet da negdje zajedno idemo na Xu, a to će reći da nema više tupkanja, mrmljanja i nestanka tona. Samo na Wingu. A na Xu sad mogu guštat sam do mile volje ;):mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Godine s tim veze nemaju kad več 36 godina imam 16 :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Međutim i dalje stoji da Diavel nije motor na kojem se moš naučiti smireno voziti. Ima ljudi koji se mogu smireno voziti i na Ru i na Diavelu (vidio ja i takve) i ja ih baš ne shvaćam. To mora biti takav sklop u glavi, a ni ti, ni ja to nemamo. Zato kako rekoh ako misliš sporije, makar i samo povremeno Wing ti je rješenje. S njime se itekako da popeljat (dosta ih se več začudilo), a može i totalno laganini. A za jaču dozu apaurina HD kak veli Rocky.

I da! Nisu mi jasni ljudi koji kupe jake motore bilo koje klase i onda kenjaju po cesti jer ih je strah voziti ih. Kaj su ih uopće kupovali??? I na umjerenim dvokotačima se može guštat. Meni je sve gušt voziti od Tomosa automatika do Ra i Winga. Davno sam u jednom postu napisao da mi svaki motor izmami smješak na licu i pruža mi sreću i veselje :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.
 
odličan odgovor (y)(y) ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ):mrgreen: ali nema veze...

kočenje: svi ti novi autobusi koče odlično-nitko ne špara u toj klasi na "komponentama",nema ni onog "downsizinga"- još uvijek
Čestitke na pili i tebi i Singlici(y)(y)(y)!!! Iako mislim da je Singlica bolje prošo. Honda je zakon;):mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  • Like
Reactions: singlica
Umiriti suprugu DA :mrgreen:! Sad njoj više ne pada na pamet da negdje zajedno idemo na Xu, a to će reći da nema više tupkanja, mrmljanja i nestanka tona. Samo na Wingu. A na Xu sad mogu guštat sam do mile volje ;):mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Godine s tim veze nemaju kad več 36 godina imam 16 :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. Međutim i dalje stoji da Diavel nije motor na kojem se moš naučiti smireno voziti. Ima ljudi koji se mogu smireno voziti i na Ru i na Diavelu (vidio ja i takve) i ja ih baš ne shvaćam. To mora biti takav sklop u glavi, a ni ti, ni ja to nemamo. Zato kako rekoh ako misliš sporije, makar i samo povremeno Wing ti je rješenje. S njime se itekako da popeljat (dosta ih se več začudilo), a može i totalno laganini. A za jaču dozu apaurina HD kak veli Rocky.

I da! Nisu mi jasni ljudi koji kupe jake motore bilo koje klase i onda kenjaju po cesti jer ih je strah voziti ih. Kaj su ih uopće kupovali??? I na umjerenim dvokotačima se može guštat. Meni je sve gušt voziti od Tomosa automatika do Ra i Winga. Davno sam u jednom postu napisao da mi svaki motor izmami smješak na licu i pruža mi sreću i veselje :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.
Frend na moru se baš jako napalio na GW pa kad ga kupi onda mogu napravit đir. Nisam nikad ni sjedio na njemu a kamoli vozio, nije mi ni padalo na pamet ali kad je takva situacija možda i probam. :mrgreen: HD jesam, više komada i jedini simpatični mi je bio FortyEight, ostali nisu moj đir.
Ovo za jake i/ili teške motore... Najprodavaniji motor je GS, to najbolje odražava stanje.😇
 
Ovo za jake i/ili teške motore... Najprodavaniji motor je GS, to najbolje odražava stanje.😇
i durexi u S formatu... neki tu vide zavjeru, neki uzorak xD
sve je stvar glave, nema tu preteško prelako, prejako preslabo... iz osobnog iskustva, ak mi nekaj već na oko ne legne, ne bum ni sjeo... prema tome, sve kaj probaš moraš probat popraf :)
 
Čestitke na pili i tebi i Singlici(y)(y)(y)!!! Iako mislim da je Singlica bolje prošo. Honda je zakon;):mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Samo da se nadovezem na tu pricu o Wingu. Ja sam takoder uzeo tog starog Winga kao da dobijem taj "chopper " osjecaj bez da kupujem HD. I mogu vam reci da sam se zajebo samo tako:mrgreen:. Naime Wing se vozi kao bicikla po zavojima i moze se s njim jako lijepo i brzo voziti. Iznenadujuce brzo za jedan tako star motocikl (83 god). Ogranicavajuci faktor su samo platforme ali njih sam skinuo:cool:.
 
  • Like
Reactions: Napier
odličan odgovor (y)(y) ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ):mrgreen: ali nema veze...

kočenje: svi ti novi autobusi koče odlično-nitko ne špara u toj klasi na "komponentama",nema ni onog "downsizinga"- još uvijek

Ko bi se nadao od tebe ovakav odgovor !!! (y) (y) (y) (y) (y)
 
Samo da se nadovezem na tu pricu o Wingu. Ja sam takoder uzeo tog starog Winga kao da dobijem taj "chopper " osjecaj bez da kupujem HD. I mogu vam reci da sam se zajebo samo tako:mrgreen:. Naime Wing se vozi kao bicikla po zavojima i moze se s njim jako lijepo i brzo voziti. Iznenadujuce brzo za jedan tako star motocikl (83 god). Ogranicavajuci faktor su samo platforme ali njih sam skinuo:cool:.
Drago mi je da te služi Wing (y)(y) ,electra je tek 3 mjeseca kod mene, nekih 4000km sam natukao između kiša-ali winga su uvijek sjetim zbog sljedećeg: iako je taj motor star skoro 40 godina-može 90% od sadašnjeg motora ,tako mi se čini ... (y) toliko o G-wingu. O zavojima i brzini- valjda kada prođe strah od "kilaže" ide svaki taj autobus prebrzo , ili jednostavno -padneš ..:mrgreen:
Zašto nije opet Wing- prevagnulo je Sound-Soul-Smile :)

Koliko se sjećam ti imaš i ZZR1,4 i GSX 1,4, ?? , pinta xx-a, a ja još uvijek FJR-a - ako nam se nekuda žuri... ( ili kada pričamo o nekoj "relevantnosti" što je u ovoj temi- nebitno ..:mrgreen:;) )

za AnteK : pa disi,kako si ??? prošao sam poslijepodne 200 metara od tebe, išao u samatovce, ali žurio. Htio čuti-vidjeti tvoj novi motor,naleti nekada nedjeljom na kavu do birtije, pita ekipa jesi živ.
 
  • Like
Reactions: singlica