Zašto nema novih choppera

Hm, Honda GW, HD EG, odostraga fotelja, naprijed zvučnici, radio itd... čemu? Ak se gospođa želi voziti u fotelji, onda motor nije za nju.... A glede i u svezi načina vožnje, sve je u glavi.... a motor se mora voziti u prvom redu glavom, ako se želi dugo voziti.... motor se kupuje srcem, a vozi glavom....
 
Pa sto ljudi, sto čudi ! Netko voli vozit i voziti se na motoru i voli sjedit u fotelji, slušat glazbu .....
 
  • Like
Reactions: Village
Sve je do vozaca (y) gdje je ovo u 'rvackama?
Nije ovo u HR.
Normalno da je sve do vozača. Jednom sam jednoga Francuza na GW slijedio po gradskim prometnicama u DBK. Tip ju je bacao i provlačio između auta kao skuter. Bilo je ludilo za pratit ga i gledati tu ležernost i umječe valjanja te ljepotice.
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
Hm, Honda GW, HD EG, odostraga fotelja, naprijed zvučnici, radio itd... čemu? Ak se gospođa želi voziti u fotelji, onda motor nije za nju.... A glede i u svezi načina vožnje, sve je u glavi.... a motor se mora voziti u prvom redu glavom, ako se želi dugo voziti.... motor se kupuje srcem, a vozi glavom....

Mislim da ne poštuješ nečije sazrijevanje ili uopće volju i potrebu da se proba i uživa, već robuješ nekakvim bedastoćama tipa "motor mora biti R ili na motoru mora puhati - inače nije motor"... ne znam zašto ne bi mogao imati oboje, zašto bi žena na motoru morala biti sprčena na leđa vozača i ni da se pomakne, da sjedi na nekakvom sicu bezveze stotinama kilometara (osobito ako se putuje).... gušt u motoru ne čini položaj sjedenja, puhanje vjetra, tipu motora i sličnim umišljenim bedastoćama.

Ako može imati i motor i fotelju - zašto ne? Kada budeš došao u godine - ako nisi - tražit ćeš i za sebe rješenja, nove izazove, načine i svrhe putovanja i vožnje, i to nije definirano ničim osim osobnim postavkama vozača... osobno nisam nikad imao (svoj) R i nikada ga ne bih kupio jer mi je to besmislica uzevši u obzir naše ceste i samu namjenu R motocikla, a i ne privlači me da pola godišnjeg nakon 400 km do mora provedem kod lokalnih fizioterapeuta, no ako je to nekome dokaz da je on taj "pravi bajker" zbog toga, neka... svaki bedak ima svoje veselje.

Motocikl ionako ima puno načina da te prisili na odricanja i žrtvu svih vrsta i profila, pa ako mogu putujući sa suprugom imati 3 king-size kofera, reling i druge mogućnosti da nosimo stvari koje nam trebaju, zašto bih trpio sa nekakvim ruksačićima na R-u? Vozite se oboje, uživate u komforu, prirodi, vidiku - i to je unutar svijeta motora na GW dovedeno do savršenstva, kao i kod K1600, EG i sličnih... i ne, nisu zato manje ni motori, ni bajkeri jer ne robuju nekim izmišljotinama.... kada ti žena koju voliš i svukuda putuje sa tobom bude rekla da to više ne želi na spartanski način jer ju boli kičma, koljena, noge i vrat, i da želi opušteno i komforno, nećeš pitati ništa kako urediti tu šklopociju koju sada imaš, već ćeš doma dovesti motor sa foteljom - i to je to...
 
Sve dalje, sve više mi se počinje sviđati touring, premda, naked/supernaked u garaži mora biti, a ovo bi svakak bil drugi motor, a s vremenom možda i prvi 😎
 
Ne kužim ? večinu vremena je 70 - 80 i na par mjesta je prešao 100. To je i dalje dnevna soba na dva kotača - kaj imaš tu stiskati - zavali se i uživaj :mrgreen:
Toliko o tome da se GW neda stisnut i da je za babce.

 
Prije nekoliko mjeseci sam u ovoj temi napisao da frend s mora pikira GW, sad već skoro da lurkam preko ograde da vidim jel ga kupio pa da ga maznem na probu. :mrgreen:
Općenito, traženje smisla i čak osuđivanje nečijeg izbora je besmisleno. Ali, za to trebaju proći godine i nije sramota posuti se pepelom.:mrgreen:
 
Tako je Mate jer sam prije 6-7 godina mislio da choppere voze invalidi i luzeri a danas bi rado bio luzer sa 1900 ccm
 
  • Like
Reactions: cadjo