Zelio bi skinuti vrijeme ispod 1.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goranracing

New member
Lovim ciljnu sa preko 245km/h, pustam gas na 180m prije dvojke, kocim na 150m i saltam dvije brzine nize, izletim do rubnjaka uz struganje sliderima, malo popustim gas na ulazu u trojku, lovim cca 155km/h prema rijeckom, ulazim po sredini i lovim unutarnji rub zavoja, te postepeno odvrcem gas dok ga izravnavam, u sikanu ulijecem po sredini i brz sam, te prema rupi samo gasssss. U rupi sam na cca 110 km/h i zrtvujem ju da bi dobio bolju putanju za izlaz. Zbog nedostatka amortizera upravljaca iz straha saltam u 5 pri samo 7 500 o/min a odmah nakon toga i u 6 brzinu tako da prema zagrebackom jedva ulovim 205 km/h, ali je motor miran. Pred zagrebackim kocim na 150m, saltam iz 6 u 4 i prolazim ga sa cca 105km/h i to kao da je jednostruki zavoj. Odmah na izlazu odvrcem snazno gas 5 pa 6 te na ulazu u box po grbama lovim u najboljem slucaju 205km/h, ali me uvijek malo strah kakv je grip na tom dijelu. Napominjem da su ovo brzine u zavojima samo one koje su u najsporijem dijelu i traju otprilike 0.1 sec Vozim se sa YZF-R1.
Da li mi Zujo ili Shepy moze pomoci korisnim savjetom???
Ili ga oni drze samo za sebe?
Please pomozite da udem u klub odabranih ili cu morati potrositi jos 10 pari guma za tih j.....h par sec!
Unaprijed hvala!
 
Uf, ajmo polako redom. Prvo, brzina u ciljnoj ti nije obecavajuca. Trebala bi se kretati vise oko 260 km/h, drugo, kocenje ce ti se zbog brzine, automatski pomaknuti na 170-200 metara no to nema veze jer ces biti brzi. Trece, u svakom zavoju moras biti vise spolegnut brzi i tako skidati te dragocjene desetinke. Na izlasku prema zagrebackom i na ravnici prije zagrebackog si strasno spor, 205 km/h ?? Meni je brzina oko 260 km/h (tako mi pokazuje cuka sa skracenim prijenosom na ciljnoj ode na 280 km/h). I zadnje, 4. brzina ??? koja 4. brzina. Grobnik se vozi u 3. brzini i onda sa standardnim prijenosom gas u 4. i 5. brzinu. Šesta ti ne treba.
U kratko, kada na kočenju u jedinicu prebaciš u 3. brzinu, voziš je sve do izlaska iz rupe prema Zagrebačkom. Tamo dižeš do 5. brzine i onda na kočenju ponovo u 3. brzinu. Na izlasku iz Zagrebačkog otvaraš tu 3. brzinu do kraja i šaltaš ponovo do 5. To tu si sva mjenjanja i sve brzine koje treba koristiti na Grobniku sa standardnim prijenosom. Da ga malo skratiš, šaltao bi i 6. brzinu ali bi ti motor bio nemirniji na otvaranju gasa pa zbog toga moraš sam odlućiti što ti paše.
Napomenuo bi da je ovo samo dio nauke. Ima tu jos jako puno. Kocenje u zavoj, raniji izlasci, postavljanje motora za ispucavanje iz zavoja i slicno. To se sve uci ucestalom voznjom po stazi a vremena dolaze sama po sebi. Samo za pocetak idi za onima koji znaju, jer ako uhvatis i naucis krive putanje po Grobniku, nikada neces skinuti vrijeme. Mislit ces da juris, sav ces se strgat, a vremena ti se nece skidati.
 
Nemam nikakvog trkackog iskusta al kako pises u svome postu mogu skuziti da vozis sporo i to iz jednog razloga.
Gledas kojom brzinom prolazis zavoje,znaci sporo vozis i nisi koncentrisan na voznju.Sve dok mozes gledati u sat je sporo.Kad budes koncetrisaniji na voznju i nebudes imao vremena da gledas u sat onda ces puno brze krugove praviti.A putanje i kocenja nek ti strucniji objasne.
 
Slazem se. Jedino mjesto gdje ja mogu pogledati brzinu su dvije ravnice.
Tehniku je tezeobjasniti. Za skolu voznje imamo izvucene nekakve nase idealne putanje. USkoro cu to objaviti u jednoj od reportaza.
 
Prema tvom opisu vožnje mi se čini da su ti ulazi u zavoj pre spori...
Zaboravi štopericu i brzinomjer i skoncentriraj se na vožnju!
Ključ brzine su ulazi u zavoj jer što brže uđeš, sa manje gasa izlaziš iz zavoja, nemoj forsirati kočenje (ja puštam gas postepeno već na 220m i onda počinjem opet postepeno kočiti) jer ćeš time najviše poremetiti ulaznu putanju i brzinu. Rađe probaj forsirati izlaz jer ćeš tako najlakše osjetiti kada ti guma popušta a kada ti na otvaranju gasa počne zadnja guma klizati nemoj naglo odpustiti gas već ga samo malo vrati i onda opet otvori..
Ništa se na pisti ne radi naglo pogotovo dok se ne spustiš na neko respektabilno vrijeme (to se najviše odnosi na otvaranje gasa).

I za kraj.... vrijeme se spušta krugovima i krugovima i krugovima što znači da ćeš koji par guma morati "ubiti".
Tko god je naglo spustio vrijeme je i brao šparuge šao bi rekao naš Shepi :mrgreen: a svaki pad ti je bar 5 setova guma....
 
:mrgreen:
Moram priznati da si stvarno fenomen....
Ti si jedini koji tocno zna kojom brzinom prolazi zavoje :wink:
Dobro su ti svi odgovorili i upamti:
Sve dok znas kojom brzinom se vozis NECES napraviti dobro vrijeme......
ja npr. jedva stignem pogledati temperaturu i to samo na ciljnoj ili pred zagrebacki.....

Sretno na slijedecim treninzima... :twisted:
 
uredno sam rundao 54,55, dok neko nije provalio ljepljenje ren trake na brzinomjer.

Taj sam trening u prvih 5 krugova spustio brzinu na 51, a na kraju i na 49.

Napominjem da sam bio tri puta u životu na grobniku, a motor vozim 4 mjeseca.

Najjača je fora puno ispitivati i slušati ove iskusnjare, a pogotovo uvaliti im se u rep par krugova i pokušati popamtiti putanje. Emil i Saša to odlično rade u školi.
 
kako iskusniji kazu, nemoj uopce gledat brzinomjer...
cak na nekoj stranici (mislim da rsv.net) kazu da je dobro preljepit brzinomjer renn trakom jer te samo zbunjuje i odvraca pozornost sto moze cak i bit opasno :!:
i nabavi amortizer volana
 
ili pocni kasnije mjeriti... :twisted: :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
 
Može jedno moje pitanje. Kaj se tiče staze bio sam 3 puta na grobniku (ak se ne varam) kao prateča ekipa, tak da se razmemo. E jedna stvar me zanima, zakaj svi učite napamet (mislim na frišku ekipu na Grobniku)kak se kaj i gdje vozi. To mi je isto kak su i neki polaznici škole vožnje ispitivali Taubia gdje da počnu kočit, gdje da otvaraju gas. Po meni je čista glupost to učit na pamet iz više razloga:
1. Naučiš to napamet i prvi puta kad se nađeš u situaciji da te ometaju drugi vozačai ti si u qurcu jer ne znaš više reći ni be
2. Sjedneš na neki drugi motor koji ima bolje ili slabije kočnice, koji bolje ili slabije ubrzava i opet si u onoj stvari...

Dakle kružite stazom, i počnite polako sa 3 minute skidat prema 1,5 minuti. Počnite kočit na ciljnoj crti, pa jebiga ak vidiš da ima još prostora počni 30 metara dalja, ista shema i sa ubrzavanjem. A ne pitat dal da kroz zavoj idete sa 115 ili 116 km/h.
Sve ovisi o stilu vožnje, postavljanju na zavoj, motoru i puno parametara koji ovise o pojedincu.

Nemojte sad na mene kamenjem, kao kaj imam ja laprdat koji nikad nisma kročio na grobnički asvalt i sl. Samo sam rekao svoje razmišljanje, valjda to smijem.
 
goranracing said:
Lovim ciljnu sa preko 245km/h, pustam gas na 180m prije dvojke, kocim na 150m i saltam dvije brzine nize, izletim do rubnjaka uz struganje sliderima, malo popustim gas na ulazu u trojku, lovim cca 155km/h prema rijeckom, ulazim po sredini i lovim unutarnji rub zavoja, te postepeno odvrcem gas dok ga izravnavam, u sikanu ulijecem po sredini i brz sam, te prema rupi samo gasssss. U rupi sam na cca 110 km/h i zrtvujem ju da bi dobio bolju putanju za izlaz. Zbog nedostatka amortizera upravljaca iz straha saltam u 5 pri samo 7 500 o/min a odmah nakon toga i u 6 brzinu tako da prema zagrebackom jedva ulovim 205 km/h, ali je motor miran. Pred zagrebackim kocim na 150m, saltam iz 6 u 4 i prolazim ga sa cca 105km/h i to kao da je jednostruki zavoj. Odmah na izlazu odvrcem snazno gas 5 pa 6 te na ulazu u box po grbama lovim u najboljem slucaju 205km/h, ali me uvijek malo strah kakv je grip na tom dijelu. Napominjem da su ovo brzine u zavojima samo one koje su u najsporijem dijelu i traju otprilike 0.1 sec

Vozim se sa YZF-R
Da li mi Zujo ili Shepy moze pomoci korisnim savjetom???
Ili ga oni drze samo za sebe?
Please pomozite da udem u klub odabranih ili cu morati potrositi jos 10 pari guma za tih j.....h par sec!
Unaprijed hvala!

JA MISLIM DA JE OVO "PATKA" :eyebrow: :eyebrow:
 
Sada da objasnim svima!
Montirao sam kameru na motor i tek sam doma na compu gledao brzinu kojom se krecem.
Strah me je dolijetati na grbe na ulazu u box sa brzinom preko 205 km/h jer ne znam kako ce gume izdrzati. Inace vozim uvijek sa starim gumama po stazi jer nemam novaca, takoder ni za kupit amortizer upravljaca, pa ne mogu voziti u malim brzinama 3.4. jer je motor nemiran i strah me da ce ga izbiti iz ruke.
Da li netko prodaje dobre gume polovne a takoder i amortizer upravljaca?
Poslusati cu vase savjete a ja vas molim da mi pisete jos.
Hvala!
 
..moj savjet ti je da kupiš nove gume i to ne nekakve kompromise cesta-pista nego gume u mješavini...vidim da si napisao da nemaš para,al tako i ja još uvijek otplaćujem gume na kojima sam vozio trku u 5om. mj...i zbog nedostatka para za gume i izlazim na stazu jedan put godišnje..al bolje jedan pravi nego tri loša sa razbijenim motorom na kraju priče...za skidat vrimena moraš se osjećat komodno i sigurno,a to ćeš moći samo kad su gume perfektne...ja sam kad sam prvi put u životu izašao na stazu došao sa michelin race gumama(tad sam imao R6)..odvozio sam 1:45 nakon 15tak krugova ,a da nisam bio ni svjestan jel to brzo ili ne..samo sam se vozio..sljedeća tri izlaza na stazu su bila sa "dobrim" polovnim,pa sa diablom običnim,pa na kraju kompromisna cestovna supercorsa i vozio sam se sva tri puta na oko 1.44 ili klizajući okolo ko budala ili u grču da ne prokližem...ovaj put sam opet uzeo michelin race gume i osjećao sam se ko doma i odvrtio i 1:40:8...jednostavno gume ti moraju bit toliko dobre da ti dopuste da se zamaraš sa drugim stvarima tipa kad kočit koliko rano otvarat,a ne da se misliš jel ovo klizi il ne.... i da ti počne motor valjat u zavoju na brzini od 10kmh manjoj nego što bi objektivno mogao proći tako da nikad ni ne pokušaš ići brže...eto po meni su gume najbitniji dio priče...
...a ovo sa nedostatkom amortizera kod izlaza iz jame zbog čeg ranije šaltaš...nije to problem prednjeg nego zadnjeg kraja...poštelaj ovjes,stisni zadnji kraj...vjerovatno ti potone na pribacivanje pa ti se olakša prednji kraj i zbog toga protrese volan...
..ovih 155 prema riječkom igra jedino ako se odnosi na izlaz iz trojke...četvorka po tim japanskim smrdljivim celerima :mrgreen: se ide priko 200 prema riječkom!!
 
goranracing said:
Sada da objasnim svima!
Montirao sam kameru na motor i tek sam doma na compu gledao brzinu kojom se krecem.
Strah me je dolijetati na grbe na ulazu u box sa brzinom preko 205 km/h jer ne znam kako ce gume izdrzati. Inace vozim uvijek sa starim gumama po stazi jer nemam novaca, takoder ni za kupit amortizer upravljaca, pa ne mogu voziti u malim brzinama 3.4. jer je motor nemiran i strah me da ce ga izbiti iz ruke.
Da li netko prodaje dobre gume polovne a takoder i amortizer upravljaca?
Poslusati cu vase savjete a ja vas molim da mi pisete jos.
Hvala!

MA OVO JE 100% "PATKA" :poke: :)
 
Perica said:
Kakva sad patka ?
Ne kužim kakve veze imaju životinje sa motorima ?

Mislio je na bolničku patku (guska u nekim krajevima)