gvo
Well-known member
Ukazala se prilika za testirat Zerovu (aka "Tesla/Rimac među motorima") gamu, ko lokalnog 'onda dilera, pa reko što ne.
Tri modela su bila na raspolaganju, nekakav supermoto FX, kvazi-urban-advenćur-naked DS i default naked SR.
Super moto je prilično lagan - 130+kg, 50ak konja. Daš kontakta, zavrneš gas i krećeš, apsolutna tišina do nekih
10kmh kad počinje nekakvo periodično zujanje čiji je se intenzitet pojačava s brzinom. Nisam se dugo zadržavao
na ovom modelu, položaj sjedenja mi je bio čudan, ovjes tvrd i loš ko na nekom yamahinom maksi skuteru, nakon
kruga po 'hoodu, vraćam ga doma.
Preskačem DS model, i sjedan na SRa, po rječima prodavača to je kao neki flagšip. Ovo je već puno bolje,
težina normalna, ko na bivšem hornetu, položaj sjedenja blago naprijed. Krećem, i stajem nakom 200m, malo
razočaran snagom, vidim da je u nekom 'Custom' modu. Prebacujem na 'Sport'. To je već daleko bolje. Laganini do priključka na
za brzu cestu, pa onda po gasu. Ubrzanje kristalno čisto, bez ikakvih vibracija, rupa u snazi. Odaziv na gas
je prilično dobar, nema cukanja ni zatrzavanja, ali ipak ne toliko direktan ko na klasičnom motoru. Negdje
na pola puta između skutera i motora, doduše, svjetlosnim godinama bolje od novog temaksa koji je ranije danas bio na rasporedu.
Da ne kenjam bezveze, SR je ostavio pozitivan utisak. Jednog dana kad se stabilizira cijena, domet i vrijeme punjenja,
definitivno se mogu zamislit na nekom ovakom tosteru.
Tri modela su bila na raspolaganju, nekakav supermoto FX, kvazi-urban-advenćur-naked DS i default naked SR.
Super moto je prilično lagan - 130+kg, 50ak konja. Daš kontakta, zavrneš gas i krećeš, apsolutna tišina do nekih
10kmh kad počinje nekakvo periodično zujanje čiji je se intenzitet pojačava s brzinom. Nisam se dugo zadržavao
na ovom modelu, položaj sjedenja mi je bio čudan, ovjes tvrd i loš ko na nekom yamahinom maksi skuteru, nakon
kruga po 'hoodu, vraćam ga doma.
Preskačem DS model, i sjedan na SRa, po rječima prodavača to je kao neki flagšip. Ovo je već puno bolje,
težina normalna, ko na bivšem hornetu, položaj sjedenja blago naprijed. Krećem, i stajem nakom 200m, malo
razočaran snagom, vidim da je u nekom 'Custom' modu. Prebacujem na 'Sport'. To je već daleko bolje. Laganini do priključka na
za brzu cestu, pa onda po gasu. Ubrzanje kristalno čisto, bez ikakvih vibracija, rupa u snazi. Odaziv na gas
je prilično dobar, nema cukanja ni zatrzavanja, ali ipak ne toliko direktan ko na klasičnom motoru. Negdje
na pola puta između skutera i motora, doduše, svjetlosnim godinama bolje od novog temaksa koji je ranije danas bio na rasporedu.
Da ne kenjam bezveze, SR je ostavio pozitivan utisak. Jednog dana kad se stabilizira cijena, domet i vrijeme punjenja,
definitivno se mogu zamislit na nekom ovakom tosteru.