Zero 'letrika

gvo

Well-known member
Ukazala se prilika za testirat Zerovu (aka "Tesla/Rimac :LOL: među motorima") gamu, ko lokalnog 'onda dilera, pa reko što ne.
Tri modela su bila na raspolaganju, nekakav supermoto FX, kvazi-urban-advenćur-naked DS i default naked SR.

Super moto je prilično lagan - 130+kg, 50ak konja. Daš kontakta, zavrneš gas i krećeš, apsolutna tišina do nekih
10kmh kad počinje nekakvo periodično zujanje čiji je se intenzitet pojačava s brzinom. Nisam se dugo zadržavao
na ovom modelu, položaj sjedenja mi je bio čudan, ovjes tvrd i loš ko na nekom yamahinom maksi skuteru, nakon
kruga po 'hoodu, vraćam ga doma.

Preskačem DS model, i sjedan na SRa, po rječima prodavača to je kao neki flagšip. Ovo je već puno bolje,
težina normalna, ko na bivšem hornetu, položaj sjedenja blago naprijed. Krećem, i stajem nakom 200m, malo
razočaran snagom, vidim da je u nekom 'Custom' modu. Prebacujem na 'Sport'. To je već daleko bolje. Laganini do priključka na
za brzu cestu, pa onda po gasu. Ubrzanje kristalno čisto, bez ikakvih vibracija, rupa u snazi. Odaziv na gas
je prilično dobar, nema cukanja ni zatrzavanja, ali ipak ne toliko direktan ko na klasičnom motoru. Negdje
na pola puta između skutera i motora, doduše, svjetlosnim godinama bolje od novog temaksa koji je ranije danas bio na rasporedu.
Da ne kenjam bezveze, SR je ostavio pozitivan utisak. Jednog dana kad se stabilizira cijena, domet i vrijeme punjenja,
definitivno se mogu zamislit na nekom ovakom tosteru.  (y)


unnamed_1.jpg

unnamed_7.jpg

unnamed.jpg



 
Taj Zero SM sam videl prosli tj. u Zagrebu na Vukovarskoj, sjedim na balkonu i naravno cim se priblizava kakav motor gledam na cestu, taj put bezveze gledam na cestu i cujem neko piskutanje i prodje Zero, malo i lagano mi izgleda, al kolko sam videl ubrzanje solidno.
 
Ubrzanje je prilično dobro, bilo me strah odšarafit ga do kraja jer su gume bile nove, a i potpiso sam ugovor o naknadi štete. :mrgreen:
Za svakodnevni commuting, i ono za što ljudi koriste maksi skutere danas, ovo je više nego ok vozilo. Jebe ih cijena, ali i to će ići
dole kad uđu u masovnu proizvodnju...
 
SR sam vozio prije par godina i bio sam oduševljen kako vuče, ali
ovjes Showa je bio na razini skutera 50ccm, a sjedalo beton.

Znači, što se tiče najbitnijega, a to je električni paket - zaista odlično.
U usporedbi sa Versysom 650 kojeg sam vozio paralelno, SR vuče fenomenalno kroz čitav raspon okretaja
i ne treba čekati određene okretaje za najbolji moment.

Da ima takav elektro paket na Versysu (zbog ovjesa, položaja sjedenja, udobnosti...) u pola cijene bio bi jako zainteresiran...
 
Super Jura said:
SR sam vozio prije par godina i bio sam oduševljen kako vuče, ali
ovjes Showa je bio na razini skutera 50ccm, a sjedalo beton.

Znači, što se tiče najbitnijega, a to je električni paket - zaista odlično.
U usporedbi sa Versysom 650 kojeg sam vozio paralelno, SR vuče fenomenalno kroz čitav raspon okretaja
i ne treba čekati određene okretaje za najbolji moment.

Da ima takav elektro paket na Versysu (zbog ovjesa, položaja sjedenja, udobnosti...) u pola cijene bio bi jako zainteresiran...

Baš to, ovjes je užaš, na ovom laganijem FXu je to više primjetno nege na SRu, ali generalno je loš. Svaki šaht je
kao prelazak preko ležećeg. Zato me i zanima kako će ova električna platforma izgledat kad je izbaci netko tko ima
iskustva s proizvodnjom klasičnih motora...