Znakovi zabrane za motore u Drniškom kraju?

Caribe

Member
Znam da sam prije mjesec, dva vidio objavu člana foruma o zabrani prometovanja motorima na Promini. Ali ne znam u kojem sam podforumu to pročitao.
Nadovezujem se, jer sam neki dan i sam tu prolazio. Naime s državne ceste od Šibenika prema Drnišu s obe strane odvajaju se bijeli makadamski putevi.
Bez ikakve signalizacije. Odjednom, već na prilazima Drnišu, prije Žitnića, na početku bijelog puta jedino znak zabrane za motore.
Toliko je bilo čudno da sam se okrenuo i s autom krenio tim putem. Ravan uredan širok put. Smjer Pakovo selo ili koji zaseok jer nikakve signalizacije.
I nakon dva, tri kilometra se okrenem nazad, jer zaista ničeg zanimljivog na putu nije bilo. Oblak prašine, brzina 50 -tak km/h jer je put tvrd i stvarno OK.

Zašto ovo? Prvo, volio bih da se jave enduraši iz tog dijela i podjele s nama još koju zabranu.
I drugo, da pokušam prvo sam sebi, a onda i drugima objasniti ovaj idiotski potez lokalne Drniške uprave. Možda se uključi neki odvjetnik-forumaš (kakvih bi nam trebalo u debatama), ili možda uz pomoć domaćih ljudi pokušamo naći razloge i potpisnike ovakvog idiotizma. Jer nemam drugog imena. Ako se po nekom bezveznom, uobičajenom bijelom putu bez ikakve signalizacije može biciklom, quadom, autom, kamionom, šleperom, pa na kraju i tenkom- a ne može motorom - onda vjerujem da za to stvarno postoji pravi razlog.
 
To je zato jer su to staze predviđene za bicikliste, ne znam zašto je znak zabrane, nije ni meni jasno iskreno.
 
Ne znam pa nagađam. :mrgreen: Radili su na pripremi tih staza i činjenica je da ih ima dosta a jedini prirodni neprijatelj su im enduro motori. Ako je to par lokalnih dečki onda još i može proći ali ima dosta slučajeva gdje stranci organiziraju rute po HR za koje niti nitko od domaćih enduraša nije znao. Ne mislim tu samo na Istru, ima toga i u Dalmaciji a znam i za primjer u Bjelovaru. Nekoliko takvih prolazaka po mokrom terenu malo jačim gasom ubije stazu pripremljenu za bicikle. Uvijek uzimam za primjer zadnju službenu utrku u Klanjcu kada je nakon dva mjeseca suše, 15 min prije starta počela obilna kiša. Da je netko kasnije prošao stazom mislio bi da su se na nekim dijelovima borili tenkovi. Ne bi me čudilo da i danas još traju sporovi oko načinjene štete. Friški primjer imaš u Vodicama gdje se pojavila grupa enduraša kojima su "zabranili" vožnju po postojećim stazama, mješano biciklističkim i planinarskim a da ne velim šta naprave jednom stogodišnjem suhozidu. Sve to kad zbrojiš, moglo bi se o tome raspravljati ali odluka nije baš skroz idiotska.
 
To je zato jer su to staze predviđene za bicikliste, ne znam zašto je znak zabrane, nije ni meni jasno iskreno.

Nisu to staze već klasični/normalni bijeli putevi kojim normalno prometuju sva ostala vozila.

Evo slike s makadama koji vodi na Prominu (planinarski dom/repetitor).
 

Attachments

  • IMG_0549.jpg
    IMG_0549.jpg
    306.8 KB · Views: 319
negdje sam i ja ovuda vidio taj znak, ali mi mozak ne reagira..
 
Nisu to staze već klasični/normalni bijeli putevi kojim normalno prometuju sva ostala vozila.

Evo slike s makadama koji vodi na Prominu (planinarski dom/repetitor).

Jbt, ja sam mislija da je to znak da moraš proć brže motorom
 
pa na znaku nije prekrižen motor, meni to liči na znak- dođi i vozi se motorom
 
Nisu to staze već klasični/normalni bijeli putevi kojim normalno prometuju sva ostala vozila.

Evo slike s makadama koji vodi na Prominu (planinarski dom/repetitor).

Mali off.
Kakav je put do gore?
Jel se može autom?
planiram već godimama otic ali nikako vremena uhvatit.
 
Zadnji put sam bio tamo krajem svibnja nije bilo ničega...

Što se tiče štete slažem se s matom da (hard) enduro motori naprave najveću štetu, što se pak ne može reći za nas s "krava" enduro motorima... A i kiša na kraju napravi veću štetu od motora...

Razumijem da je uložen novac u te staze i sve, ali se očito enduraši smatraju najvećim neprijatelje prirode...
 
Zanimljivo kako Erzberg i Rachau vec 25 god. Hard enduro ne unistavaju.. ;)
 
Super, sad mi se prosvjetlilo!
Čitajući komentare, kako na ovom tako i na brojnim drugim temama o štetnosti endura za prirodu i okoliš, tako i o mjerama zabrane i suzbijanja iste pošasti modernog i bogatog drušva, shvatio sam da je glavni problem u BROJU motora, učesnika ili enduraša.
Što je broj veći, to je i katastrofa veća. Npr.grupa od petnaestak "teških" napravi sranje koje nemo'š popravit za stotinjak godina.
Tako zame nema problema, jer vozim sam uvijek u "radno vrime" kad nema nigdi nikog.

P.S.sory što nena slike, sasvim me iznenadilo
 
Enduraši su divljaci, barbari.:unsure:
 
Nisu to staze već klasični/normalni bijeli putevi kojim normalno prometuju sva ostala vozila.

Evo slike s makadama koji vodi na Prominu (planinarski dom/repetitor).

Bitno da se u Primoštenu na brdu kod kipa Gospe od Loreta pred ulaz može doći autom, ipak su turisti u pitanju:rolleyes:
 

Attachments

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    147 KB · Views: 196
Ima kod nas stvarno raznih znakova. Npr. zabrana prometa za vozila mase preko 7,5 tona kroz cijala Kaštela, pa niko ne jebe, ni kamioni, a ni policija.
Ili onaj famozni zabrane prolaska pješacima zbog opasnosti od odrona na šetnici Firule,
koji baš nitko ne tendi. A sigurno je to sad kroz lito najprometniji prolaz i za šetaće i za bicikliste. Idiotizmu nikad kraja - ka svemir.