H@k said:
Kupio sam prije 10-ak dana Zongshen gs 250 iz 2008godine sa 1100km... Presao sam u međuvremenu 500km i motor radi lijepo, nemam nekih vecih zamjerki... Ima neko cvokotanje na niskim okretajima (kao da su ventili ili nesto slicno), al pretpostavljam da je to normalan rad motora...cim dam gasa nestane taj zvuk.
Zanima me koje bi mi bilo pametno radnje ucinit na njemu (kao npr. zategnit sve šarafe) ? Čitao sam da kinezi ne podmazuju osovine od kola i slicno... Sta bi mi bilo pametno ucinit ili najbolje da ne diran nista dok je sve u redu ?
Hvala
Motor je skupio dosta godina, a malo kilometara.Stajanje i kondenzacija su učinili svoje što se očituje u nepravilnom radu motora.
1. Demontirati rezervoar i nekoliko puta ga isprati benzinom, da se ocijedi sva nečistoća
2. Očistiti slavinu goriva
3. Demontirati karburator i dio po dio očistiti; (Jednostavno je)otvoriti lončić na donjoj strani i oprati talog sa dna
4. Propuhati glavnu diznu smjese (ne gurati žičicu u diznu, već propuhati dahom); dizna je 138 na razrađenom motoru
5. Propuhati ler diznu dahom (lijevo stoji od glavne)
6. Lagano pritegnuti dno karba zbog gumene brtve u križ npr. vijci 1-4-2-3
7. Kod montaže na cilindar, obratit pažnju da dobro nasjedne u gumenu prirubnicu, ima utor,odnosno sisu
8. Staviti masti na oprugu gasa da bude mekan gas
9. Oprati spužvasti filter zraka sa deterđentom i osušiti ga
10. Vratiti slavinu goriva na rezervoar, montirati rez. na motor, pa tada prerezati crijevo goriva na gornjoj četvrtini i okomito ugraditi dodatni filter goriva ( 14kn na svakoj pumpi)
11. Pritegnuti obujmice prema cilindru i filteru zraka, natočiti novo gorivo i startat motor
12. Kad je motor zagrijan, naštelati diznu smjese, lijeva strana karba ( lisnatim odvijačem lagano zatvarati udesno dok se motor ne počne gasiti, a onda otvorit ulijevo za jedan i pol krug)
13. Po potrebi namjestiti prstima vijak gasa na oko 1500 okretaja
14. Dobro bi bilo staviti novu sviječicu, ako je ova stara kao motor, NGK D8EA (31kn)