Zujić i ostali s 1000 RR

Perica

New member
eto, moja dva Suzukija dobila su novog brata i pogađate 1000 RR se zove.

U kratko, namjeravam motor imati isključivo za stazu pa ma zanima par stvari.

1.Kakve ste sve preinake radili na motoru ( Zujić, Kec, Emil.. )
2.Kako stoje stvari s tim Hondinim amortizerom volana
3. Ovjes opčenito
4. Auspuh
5. Pista - cesta
6.Ukupni dojam

Ako sam šta zaboravio, a važno je, dodajte.
 
Perica said:
eto, moja dva Suzukija dobila su novog brata i pogađate 1000 RR se zove.

U kratko, namjeravam motor imati isključivo za stazu pa ma zanima par stvari.

1.Kakve ste sve preinake radili na motoru ( Zujić, Kec, Emil.. )
2.Kako stoje stvari s tim Hondinim amortizerom volana
3. Ovjes opčenito
4. Auspuh
5. Pista - cesta
6.Ukupni dojam

Ako sam šta zaboravio, a važno je, dodajte.

Treba promjeniti gume :D
 
Perica said:
eto, moja dva Suzukija dobila su novog brata i pogađate 1000 RR se zove.

U kratko, namjeravam motor imati isključivo za stazu pa ma zanima par stvari.

1.Kakve ste sve preinake radili na motoru ( Zujić, Kec, Emil.. )
2.Kako stoje stvari s tim Hondinim amortizerom volana
3. Ovjes opčenito
4. Auspuh
5. Pista - cesta
6.Ukupni dojam

Ako sam šta zaboravio, a važno je, dodajte.

Čestitam na izboru!
Što se promjena tiče, osim oklopa i zadnje šajbe nisam mjenjao ništa.
Ovjes bi morao pogledati jer ne znam napamet....
Amortizer je malo prejak za pistu ali da se voziti (Kec ga je iskopčao).
Kec je promjenio nogare (to bi i ja morao jer mi previše stružu i sve čizme sam razbio a i ne mogu se nagnuti tijelom koliko bi trebao), auspuh komplet (puno bolje radi motor), stavio je nazad ohlinsa a napred šušte dizne i ulje od ohlinsa, i to je sve od bitnih stvari.
Za ukupni dojam pričekaj još koji dan kada izađe novi Moto Puls pa ćeš moći sve pročitati.... :D
 
..eto..di je onaj honda-biker da vidi sad iz prve ruke...nogare stružu!!..pa koji je to jebeni R motor?..za šta je to projektirano?jel to turer ili ultimativni track weapon?..takve stvari se ne dešavaju na apriliji...može honda svoj motor zapakirat u oklope "ala rossi" da ekipa popuši marketinški trik,ali ne mogu se oni odvojit od one želje da udovolje što širem broju potencijalnih kupaca pa uvijek idu malo kompromisnom linijom i misle malo i na udobnost 8)
 
Damir said:
..eto..di je onaj honda-biker da vidi sad iz prve ruke...nogare stružu!!..pa koji je to jebeni R motor?..za šta je to projektirano?jel to turer ili ultimativni track weapon?..takve stvari se ne dešavaju na apriliji...može honda svoj motor zapakirat u oklope "ala rossi" da ekipa popuši marketinški trik,ali ne mogu se oni odvojit od one želje da udovolje što širem broju potencijalnih kupaca pa uvijek idu malo kompromisnom linijom i misle malo i na udobnost 8)

Nije to do motora nego do nagiba :mrgreen: ne stružu samo nogare nego i oklopi. Dj mi đir na aprilii pa ćeš vidjeti kako ništa ne struže :twisted:
 
..imaš u filipa,,šta će ti moja (njegova je još i R):mrgreen: :mrgreen: .. meni na 1:40 nije ništa strugalo...blizu je bilo(čak mi se učinilo da jesam),ali nije...baš me zanima kako bi ti to izveo :?: :mrgreen: :mrgreen:
..jebale vas honde..sad na trci je isprid mene bio jedan na hondi i iza njega su frcale iskre cilo vrime,a ja ko budala iza na po metra...mislija sam da će me zapalit koliko je iskrilo
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Damir said:
..imaš u filipa,,šta će ti moja (njegova je još i R):mrgreen: :mrgreen: .. meni na 1:40 nije ništa strugalo...blizu je bilo(čak mi se učinilo da jesam),ali nije...baš me zanima kako bi ti to izveo :?: :mrgreen: :mrgreen:
..jebale vas honde..sad na trci je isprid mene bio jedan na hondi i iza njega su frcale iskre cilo vrime,a ja ko budala iza na po metra...mislija sam da će me zapalit koliko je iskrilo
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Trebao si vidit kako je frcalo iza Zokia, bio je to pravi vatromet!!
A još me je uz to zaljevao zemljom i kamenjem svaki zavoj...
 
Damir said:
..imasĄ u filipa,,sĄta c´e ti moja (njegova je josĄ i R):mrgreen: :mrgreen: .. meni na 1:40 nije nisĄta strugalo...blizu je bilo(cĄak mi se ucĄinilo da jesam),ali nije...basĄ me zanima kako bi ti to izveo :?: :mrgreen: :mrgreen:
..jebale vas honde..sad na trci je isprid mene bio jedan na hondi i iza njega su frcale iskre cilo vrime,a ja ko budala iza na po metra...mislija sam da c´e me zapalit koliko je iskrilo
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eeeeee, sad ce da se vredjamo! Nemoj mi po Hondi, pa nisi ti Taubi!
Sjecam se Kecove "travanjke" s postruganim oklopima, ali ne od pada.
:D :D :D
 
VelikiStrsljan said:
Eeeeee, sad ce da se vredjamo! Nemoj mi po Hondi, pa nisi ti Taubi!
Sjecam se Kecove "travanjke" s postruganim oklopima, ali ne od pada.
:D :D :D

..to je vjerovatno do:
1.grbavog grobničkog asfalta...
2.malo je brijao po markerima...
3.previše je spustio prednji kraj umjesto da malo digne i zadnji pa je smanjio ground clearence...
4.ima prevelike rider sagove-nije podešen ovjes
5.ako nije ništa od navedenog,onda,dobro..možda ipak i mille može zastrugat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
..i aj neću više vrijeđat hondu 8)
PISS ON JAPAN
 
Ja sam ostrugao mjenjač na suzukiu,najčešće je strugao u rupi i onom s-u prije rupe.Sutradan sam ga podigao,nije bilo problema,ali po onoj buri se nisam toliko ni naginjao,nije bilo potrebe,bili smo out of the race :x :cry: :mrgreen:
 
..mislim da smo sjeb... perici post..čovjek fino pitao za tuning cbr-a a mi se raspisali o pizdarijama...kome šta struže i di...nego,perice šta ćeš ti sa tim svim motorima?jel to napadaš superstock?da ja kojim slučajem(a to bi morao bit jeben slučaj tipa dobitak na lotu) imam sve te motore ostavio bi taj šminka motor za šminku,a stariju od te dvije suze zboksao u igračku za stazu tako da kad se izvrnem najmanje zaboli oko srca i oko novčanika...nemoj mislit da ćeš bit bilo šta brži sa tom hondom nego što ideš sa suzom,ali će razlika bit u šteti ako okineš...šteta novog motora iako je riječ o japanskom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Perica said:
eto, moja dva Suzukija dobila su novog brata i pogađate 1000 RR se zove.

U kratko, namjeravam motor imati isključivo za stazu pa ma zanima par stvari.

1.Kakve ste sve preinake radili na motoru ( Zujić, Kec, Emil.. )
2.Kako stoje stvari s tim Hondinim amortizerom volana
3. Ovjes opčenito
4. Auspuh
5. Pista - cesta
6.Ukupni dojam

Ako sam šta zaboravio, a važno je, dodajte.

To majstore, svaka čast na izboru. Svaka ti dala vode i ono kaj već hoćeš, a za to vrijeme meni posudi CBR-a :mrgreen: :mrgreen:
 
Eeeeee, sad ce da se vredjamo! Nemoj mi po Hondi, pa nisi ti Taubi!



Ne lupam ja po Hondi nego po onim Hondašima koji pretjeruju u svojoj ljubavi prema Hondi i koji nisu nikada ni probali neki drugi motor a tvrde da je najbolja i samo traže razloge da pljuju po drugim motorima dok Hondine mane, nedostatke i kvarove prešučuju i skrivaju ko zmija noge.
 
Neka samo meni dodje Honda pa me bas zanima sta ce sve strugat :twisted:
 
Taubi said:
Eeeeee, sad ce da se vredjamo! Nemoj mi po Hondi, pa nisi ti Taubi!



Ne lupam ja po Hondi nego po onim Hondašima koji pretjeruju u svojoj ljubavi prema Hondi i koji nisu nikada ni probali neki drugi motor a tvrde da je najbolja i samo traže razloge da pljuju po drugim motorima dok Hondine mane, nedostatke i kvarove prešučuju i skrivaju ko zmija noge.
Evo,ja sam zaljubljenik u honde i probao sam i imao i druge marke i opet tvrdim : HONDA je zakon!!!
Istina je, s druge strane, da su joj se ostale marke vrlo približile,pojedina je u nekom segmentu i bolja,ali uzevši u obzir kompletni paket, još uvik prednjači :!: 8) :) :D :mrgreen:
P.s. Vozim suzu 1000 k3 i prezadovoljan sam s njom :mrgreen: :wink: :mrgreen: 8)
 
Vozio sam sve motore na testu Motopulsa i meni se najviše sviđa R1, odmah iza CBR pa Aprillia, Kawasaki i najmanje sam se oduševio sa Suzukijem (što ne znači da je najgori)
 
Fireblade2 said:
Ja sam ostrugao mjenjač na suzukiu,najčešće je strugao u rupi i onom s-u prije rupe.Sutradan sam ga podigao,nije bilo problema,ali po onoj buri se nisam toliko ni naginjao,nije bilo potrebe,bili smo out of the race :x :cry: :mrgreen:

Ja sam znao postrugat cijelu stranicu,i mogu vam reći da na svakoj ostane trag (y)
 
BorisZ said:
Perica said:
eto, moja dva Suzukija dobila su novog brata i pogađate 1000 RR se zove.

U kratko, namjeravam motor imati isključivo za stazu pa ma zanima par stvari.

1.Kakve ste sve preinake radili na motoru ( Zujić, Kec, Emil.. )
2.Kako stoje stvari s tim Hondinim amortizerom volana
3. Ovjes opčenito
4. Auspuh
5. Pista - cesta
6.Ukupni dojam

Ako sam šta zaboravio, a važno je, dodajte.


Znaci opet neces spomenut HRC kit,daj spomeni jer ce opet bit nesuglasica po forumu! :ugovor: :wink:
Čestitam na izboru!
Što se promjena tiče, osim oklopa i zadnje šajbe nisam mjenjao ništa.
Ovjes bi morao pogledati jer ne znam napamet....
Amortizer je malo prejak za pistu ali da se voziti (Kec ga je iskopčao).
Kec je promjenio nogare (to bi i ja morao jer mi previše stružu i sve čizme sam razbio a i ne mogu se nagnuti tijelom koliko bi trebao), auspuh komplet (puno bolje radi motor), stavio je nazad ohlinsa a napred šušte dizne i ulje od ohlinsa, i to je sve od bitnih stvari.
Za ukupni dojam pričekaj još koji dan kada izađe novi Moto Puls pa ćeš moći sve pročitati.... :D