Zumberak veceras

jesi ove bandite vidio?

323584176_1138500136869548_8609302265551899864_n.jpg

Ne bih rekao da je bio ijedan od tih motora šŸ¤”
Ali vidim vozilo se (y)
 
Žumberak danas

Počelo easy


Prvi snijeg, proŔao ga iskreno uz dosta muke, onda se vratio i proŔao ga joŔ 4-5x


Drugi snijeg, tu sam već skužio da nisam sam danas tu, ja sam odabrao blato i malo snijega lijevo


Netko hrabro odabrao desno


Iznad Slapnice
 
Žumberak danas

Počelo easy


Prvi snijeg, proŔao ga iskreno uz dosta muke, onda se vratio i proŔao ga joŔ 4-5x


Drugi snijeg, tu sam već skužio da nisam sam danas tu, ja sam odabrao blato i malo snijega lijevo


Netko hrabro odabrao desno


Iznad Slapnice
 

Attachments

  • IMG-20230319-WA0006.jpg
    IMG-20230319-WA0006.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Sredju and BreakM
Bilo topčina danas... Znači svega pomalo, blato, balvani, snijeg... i evo za neke janjetina, za druge palačinke u Restoranu Žganjer... a sada se treba pokuŔati pokrenuti i krenuti prema Zg...
 
  • Like
Reactions: BreakM
Obzirom da sam imao dosta upita za rute po Žumberku, odlučio sam to posložit u jedan post tak da ljudima bude lakŔe.



90% upita je bilo od strane novijih vozača koji voze putne enduro motore iliti "Adv", pa su prema tome i trackovi složeni.
Preko 50% ukupne kilometraže je makadam, niŔta nije teže od makadama.
Sav makadam je izvediv za npr. CB500X ili VStrom, tj. motore sa barem 19'' prednjim kotačem, bila bi poželjna guma tipa TKC80, E07 ili slično ali može bilo Ŕta uz oprez.
Prilaz mreži trackova na karti iz smijera ZG-Podsused je isto makadam u većini, to je prijedlog, sami si učitajte trackove, posložite rutu i birajte prilaz.

Upozorenja:

- Nije nužno isti makadam kad sam ga ja proÅ”ao i kad ćete vi, na vrlo kratke dijelove je uvijek loÅ” ali prolazan (ViŔći vrh, dio uspona Slapnice).
- Uzeti u obzir da se na nekim mjestima vozi makadamom uz velike otvorene strmine (JaruÅ”je prema Golubićima).
- U svakom trenutku možete očekivati promet iz suprotnog smijera (motori, quadovi u driftu, bicikli na vaŔoj strani, auti, kamioni, traktori, Ŕumski traktori..).
- U jutarnjim satima npr. do 09:00 i navečer iza 18:00 velika je Å”ansa sresti životinje, srne koje iskaču ispred, ali i divlje svinje, kroz dan nije nemoguće vidjeti zmije. Ima lisica, jelena.. navodno su tu negdje i 1-2 medvjeda.
- Na dijelovima nema signala za mobitel, za GPS ima.
- U Žumberku ima puno označenih izvora pitke vode, neki su i uz ove rute, osobno sam pio iz svih, ali to radite kao i sve ostalo na svoju odgovornost.
- Kompletan track je legalan u smislu da se tuda smije proći i automobilom, najÅ”kakljiviji dio je kanjon Slapnica gdje uvijek ima puno Å”etača, tu se vozite sporo, oprezno, nenametljivo.
- Uvijek biti obziran prema planinarima, lovcima, Ŕumskim radnicima i pogotovo i najviŔe lokalnim stanovnicima, ako baŔ imate volje i biciklistima.
- Asfaltni dijelovi pogotovo između SoÅ”ica i TomaÅ”evaca (ali i drugdje) znaju imati pijeska u zavojima ispranog s vodom/kiÅ”ama, netreba se zaigrati nego uživati u vožnji i prirodi.
- Vozite u skladu sa svojim i mogućnostima svoga motocikla, iskusan vozač sa npr 690 Enduro će možda voziti i do 100km/h dijelovima ovih makadama, neiskusan sa V-Stromom 650 će voziti 20kmh i opet biti iznenađen činjenicom da jednom kad je uÅ”ao u trag kotača nije lako izaći.
- Ponesite si vodu, ovaj iznad sa Stromom kad padne, dok to poslika za instagram pa digne Stroma uvježbanom tehnikom s youtubea, a vani bude 30+ stupnjeva, preznojit će se za tren, trebat će vodu koju možda nije očekivao da će trebat zbog nepredviđene situacije.
- Nosite svu opremu, dijelovi ovih trackova su izolirani u smislu da ćete vi možda biti jedina osoba koja prolazi tu taj dan, uzmite to u obzir, pazite na sebe. Ako motor negdje krene padat, nemojte se žilit na max da spriječite motor od 250kg od pada, nemojte riskirati svoje gležnjeve i koljena na način da na jednu nogu stavljate težinu motora u padu, lakÅ”e ga je kasnije dići kontrolirano i planski ako ga već niste uspjeli zaustavit u inicijalnom dijelu nagiba.
- Ako je moguće nemojte se voziti sami, ako idete sami, recite nekome kuda ćete se vozit.


- ovo je vjerojatno previŔe upozorenja ali to je ono Ŕto bi ja rekao nekome tko ima možda tek prvih 1000km iza sebe i želi na ove trackove -

Tehnički dio:

- Trackovi su u gpx formatu u prilogu ovog posta (arhivirani u zip), u viŔe fileova i isti kao na slici iznad
- Trackovi su takvi da možete sami odlučiti kuda voziti a da opet bude kružna ruta
- Ako samo želite vidjeti detaljno na karti skinuti track, drag-drop gpx file na https://www.hps.hr/karta/
- Za slijediti track na mobitelu postoje stotine dobrih aplikacija, ja koristim osmand https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand&hl=en&gl=US&pli=1
- OBVEZNO je da aplikacija koju koristite ima mogućnost rada u offline modu, jer neće biti signala posvuda, a negdje može biti sruÅ”eno drvo ili neÅ”to, potreba za ili vraćanjem nazad ili traženjem alternative. U većini aplikacija bijela debela linija označuje ili asfalt ili dobar makadam, ako nema takve tražite samo najdeblje crne linije.

Fotke sa tracka:













Nadam se da će nekome pomoći u početnom dijelu otkrivanja Žumberka, meni hoće da ne radim istu stvari viÅ”e puta. JoÅ” jednom napomena, ovo nije za enduraÅ”e, ovo nije benduro track (iako dijelom je), ovo je namjenjeno početnicima na Adventure klasi motora, za početnike tu bi zapravo dodao i sve dual sportove.
Za početnike na većim motorima, nije sve baÅ” kamilica, nikad nije.
Sve dalje od ovih trackova otkrivajte sami.

Sretno i uživajte u vožnjama. (y)
 

Attachments

  • AdvZumberak.zip
    110.6 KB · Views: 0
Meni to izgleda lakŔe od Majstorske ceste i Velebita...
 
Meni to izgleda lakŔe od Majstorske ceste i Velebita...

Velikom većinom slično majstorskoj cesti samo često uže. Ovo Å”to nije u velikoj većini ima krupnijeg kamenja ili veće strmine, npr. kao makadam od cca sredine majstorske prema rovanjskoj na dijelove. Ali da, namjenjeno je da bude lagano, piÅ”e kome je namjenjeno, naravno prikladno je i za starije prekaljene vozače Å tromova u slučaju da se Žumberkom nisu vozili a nađu se u blizini.
 
  • Like
Reactions: Paf
DoÅ”lo na red istražit neke puteve po Geri koje već dugo imam u planu, neki uspjeÅ”ni neki neuspjeÅ”ni, neki možda malo planinarski neki možda malo u Sloveniji, al jbg, radni dan, podne.. :mrgreen:

Tragovi kotača ispred mene gdje ih ima su moji, prvi prolaz nepoznatim putem je obično negledljivo spor i trzav na kameri, drugi/povratak je već OK..
Uspon na 1:35, znam da sam trebao stajat odmah od starta ne od sredine.. i dalje kad se osjećam manje sigurno sjedim, a onda kasnije kad se sjetim da je bolje stajat, skužim da i je bolje i zaÅ”to je bolje..

 
Opet ja, ovaj put video, nakon uvodnog samoborskog kadra, istraživanje puteva sa slovenske strane Sv.Gere, spuÅ”tanje i skroz do KrÅ”kog, pa Kozjanski park, malo na naÅ”u stranu, opet na Harmici odlučio rađe nazad u Slo jer je zapravo i kraće do Samobora, nekih skoro točno 200km sve skupa i lijepo potroÅ”enih 5 sati danas. (na idućoj vožnji CRF će zaokružiti 40 000km :) )

 
Nije ti dopizdila Hondica?:unsure:
Za Žumberak teŔko da postoji bolji motor. Dovoljno lagan a opet stabilan, sa 13T lančanikom i enduro gumama dovoljno sposoban, nikad nije potroŔio viŔe od 3.8l na 100km ni u offu, nikad nije ne-upalio u 8god/42 000km..

Ali s druge strane, zanimaju me CB500X/NX500/eventualno Versys650 u svrhu dužih vikend vožnji i ponekad na posao.

Koliko god je i CRF iÅ”ao i ići će i ove godine na 300-400km u danu, da je idealan za to -nije, nije za to napravljen (komfor). A nekim "ozbiljnijim" terenima se vozim sve manje i mogao bi (pokuÅ”ati) prijeći na isključivo asfalt i dobar makadam ponekad.