zx10r cudan zvuk,prilikom davanja gasa!

Mislim da ih vrtnja ne može hladiti, jer su u zatvorenom deklu, a ulje ih još dodatno grije. Izgore kad lak na žicama probije, najbitnije je da je žica na namotajima sa kvakitetnim lakom. Redovita zamjena ulja i filtera pomaže čak i namotajima da dulje traju, komadić špene u ulju ih može fino zagrebati i onda kreće lančana reakcija. Problem s reglerom zna napraviti sranje jer krene prevelika struja kroz namotaje i počne se topiti lak.
 
Što je forumaš enduro htio reč je to da je njegov motor..zračno hlađen..kao takav ima puno višu radnu temperaturu samim tim i temperaturu ulja (kod zračno hlađenog motora se orijentiraš po temp.ulja jer naravno nemaš vode).. i unatoč vručem agregatu ..(a namotaji su u kučištu u sklopu mašine i samim time prenosi se temp.. ) izdržali su xx godina... Nije point šta je gdje unočeno i šta se vrti ili hladi....
 
sve 5 e39,znam na sta je mislio,ja sam samo napisao za svoju desetku da nista nehladi namotaje,osim vrtnje magneta pa on malo mozda samo vrtnjom ga hladi...
 
  • Like
Reactions: e39