Nova CB 650R

Sredju said:
Ovo je pocetnicki motor i nema veze sa tim monstrumima koje ti navodis.
Ja nisam fan cetri cilindra, ali ova, u odnosu na horneta, ima vise kubika i manje konja i puno vise okretnog momenta u nizim i srednjim okretajima.
marsira 240 kmh, znaci u klasi je najbrza, ima dobar ovjes i kocnice, uz ovaj neo sport dizajn je i dopadljiva.

Lako se sad na sajmovima razbacivat s brojkama.

Kad njega neki test-hajvan u ruke prime onda se bu tek vidlo jel "čupa" iz niskih okretaja ili je "kamilica".  :)
 
Sredju said:
Ovo je pocetnicki motor i nema veze sa tim monstrumima koje ti navodis.
Ja nisam fan cetri cilindra, ali ova, u odnosu na horneta, ima vise kubika i manje konja i puno vise okretnog momenta u nizim i srednjim okretajima.
marsira 240 kmh, znaci u klasi je najbrza, ima dobar ovjes i kocnice, uz ovaj neo sport dizajn je i dopadljiva.

Nit su to neki monstrumi, nit je ovo bebica od motora. Cijenom su tu negdje, tako da spadaju u istu kategoriju.
Horneta sam imao skoro 80000km, CB650 prvu verziju sam provo 4-5 puta, jer me ozbiljno zanimala za kupnju, a kako
sam s Hornetom bio prezadovoljan, bila je logičan izbor. Moje subjektivno mišljenje je da je to bio daleko lošiji motor od Horneta, ovo je korak naprijed, ali nedovoljan.
 
Cekam da dodje u ducan i napravim probnu voznju.
Nemam kristalnu kuglu, za sad, na papiru izgleda dobro i izgled pase.
 
https://www.motorcyclenews.com/news/2018/november/honda-cb650r-2019-unveiled/

6999 Funti, naspram 7699 za gsxs750 :?
 
gvo said:
Nit su to neki monstrumi, nit je ovo bebica od motora. Cijenom su tu negdje, tako da spadaju u istu kategoriju.
Horneta sam imao skoro 80000km, CB650 prvu verziju sam provo 4-5 puta, jer me ozbiljno zanimala za kupnju, a kako
sam s Hornetom bio prezadovoljan, bila je logičan izbor. Moje subjektivno mišljenje je da je to bio daleko lošiji motor od Horneta, ovo je korak naprijed, ali nedovoljan.
Jako zanimljiv motor definitivno premda san očekivati bar 750-800 ccm,to bi u ovoj postavi boja pun pogodak ali opet ako gledamo ovo i ima najviše smisla jer iza ovoga neki logičan slijed bi bila Cb 1000 r koji mi je uživo top :)

Poslano sa mog Lenovo TB-8504X koristeći Tapatalk

 
gvo said:
https://www.motorcyclenews.com/news/2018/november/honda-cb650r-2019-unveiled/

6999 Funti, naspram 7699 za gsxs750 :?

to bu išlo ko alva
 
samo još jedan hondin korak unatrag, naviknuli smo na to u zadnjih 10ak godina :palacdolje:
kužim da će se ovo dopasti ponekom balavanderu ili hipsteru, ali mene zanima ko će to kupovati za 5-10 godina dok te retro pizdarije izađu iz mode :misli:
možda sam staromodan i subjektivan, ali prilično sam siguran da ti motori nikad neće dostići karizmu (a bogami ni kvalitetu) starih efica i horneta na kojima je odrastalo preko nekoliko generacija RejseRa, a koji i dan danas izgledaju svježe i poželjno ako su u iole dobrom stanju..
 
Meni je izgled čisto ok. Od svih aktualnih nejkeda srednje klase (gsxs, mt7/9, z900, f800, šiver) vjerujem da će ovaj izgledom ostarit najbolje. Okruglo svjetlo je vazda u modi, a ostatak bajka isto izgleda prilično konzervativno, bez nekih trendy ludih kuteva i podignutih repova. Bočne plastike bi mu jedino maknuo ća i stavio sporCki nosač...

Problem je mlaki agregat i paprena cijena. To bi trebo bit neki fun bike, a nit ima neki ludi moment dole, nit ima top end fun od starog horneta. Što bi reko rambo: pope milo nit' si vino, nit' si voda. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
8590 Eura u Austriji, 1400 eura je skuplja od mt07.
Sto ima ona ,  mt07 nema, antihoping kvacilo, USD vilicu, radijalne celjusti naprijed, 20 konja vise, dosta jaci ram, Full LED.
Kako kod MT izgleda sa elektronikom, moja nema nista, gola ko pistolj.

Motocikl uopce nije skup.
Danas bi cbr 600 rr kostala minimum 15 000 eura, posto iljada pocinje sa 20 000 eura kod nas.

Onomad, 2007. kada je hornet kod nas kostao 7000, cbr 600rr je kostala 12 000.
 
Taj cbr 650r je debilizam samo takav, kupis ili R ili naked
Obrazlozi mi ovo malo.. I zasto je sa oplatama debilizam, a naked ne?
Ovdje govorimo o kupovini novog motocikla, Honda ne proizvodi 600R za EU, polovni me ne zanima, kao ni R opcenito. Ovo je kompaktni sportouring, konkurencija Apriliji rs 660, Ducatiu Supersport koji su dosta skuplji.. Sta je tu debilizam?
Moderan, nakrcan elektonikom, euro 5 motor od ove godine, itd.. Volio bih da ima 20ak konja vise iako sumnjam da bi mi ijedan R nesto odmakao. Agregat je ogranicen na 95ks zbog A2 kategorije..
 
Agregat je ogranicen na 95ks zbog A2 kategorije..


Impotentan agregat, koji je karakterom korak u nazad naspram prethodnika. 4cil treba biti ili litra, ili relativno naturpijana šestica, ovo na žalost, nije ni jedno od toga. Dolje je mlak, a u gornjim okretajima mu fali udarac kakav je imao stari hornet. Vozio sam ga i nije to - to. Ostao sam ravnodušan. Podsjeća me na XJ6. Što je ok, ukoliko se traži takav tip motora.
 
  • Like
Reactions: ODST
Da, medjutim povecan je moment u nizim i srednjim okretajima, gdje ti u svakodnevici najvise i treba. Tako da u odnosu na 15ak konja snaznijeg R, tu mozda ide cak i bolje.
Uostalom ne znam nikoga tko koristi puni potencijal 600RR.. Bar ne na cesti
 
Impotentan agregat, koji je karakterom korak u nazad naspram prethodnika. 4cil treba biti ili litra, ili relativno naturpijana šestica, ovo na žalost, nije ni jedno od toga. Dolje je mlak, a u gornjim okretajima mu fali udarac kakav je imao stari hornet. Vozio sam ga i nije to - to. Ostao sam ravnodušan. Podsjeća me na XJ6. Što je ok, ukoliko se traži takav tip motora.
Znaci blizi je xj6 nego starom hornetu.. Ako je tako steta..