Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Nije problem cok ni gorivo, covjek je bio na putovanju u Vijetnamu/Tajlandu pa valjda zna to vec ako je tamo prezivio 350 km?!
Kakav servis sada kad se tu garantiralo za taj motor da je sve vec sredeno..?

'ima ovog, novijeg, više opreme, manje km i može s njim na kraj svijeta'
'nema se što previše raditi po motoru, eventualno promijeniti gume jer su ove gore stare 5-6 godina i gasss na kraj svijeta'
'sređene su frge, naštelani ventili, stavljen novi akumulator i promijenjeni semerinzi, ja ne vidim što bi tu osim eventualno reglera moglo krepati u dogledno vrijeme..'
Svijećice 🤔
 
Nije problem cok ni gorivo, covjek je bio na putovanju u Vijetnamu/Tajlandu pa valjda zna to vec ako je tamo prezivio 350 km?!
Kakav servis sada kad se tu garantiralo za taj motor da je sve vec sredeno..?

'ima ovog, novijeg, više opreme, manje km i može s njim na kraj svijeta'
'nema se što previše raditi po motoru, eventualno promijeniti gume jer su ove gore stare 5-6 godina i gasss na kraj svijeta'
'sređene su frge, naštelani ventili, stavljen novi akumulator i promijenjeni semerinzi, ja ne vidim što bi tu osim eventualno reglera moglo krepati u dogledno vrijeme..'
e pa onda je garant zaribal
 
Gledo malo po netu pa sam se malo bacio na eliminaciju. Za početak sam izmjerio napon na akumulatoru, te je pokazalo cca 11.2V. Danas je na punjenju pa ću vidjet dok dode na svojih 12+ V jel bude upalio.

Ako neće ni to onda mislim da ću dalje svječice provjerit. Danas sam ulio do čepa benzina za svaki slučaj da i to prekrižim.
 
Nisam danas probo. Samo sam ga stavio na punjac pa cemo vidjet sutra.. Ako upali onda cu vidit kakva je, pa ako opet padne tako nisko svakako po novu bateriju.
 
Vidi da li i motor puni, da nije neki kontakt od reglera, ako je stajao motor neko vrijeme... ili regler možda...
 
2 puta ga upališ i ostaviš da radi sa svjetlom 2-3 minute... ako ne upali ponovno, dobra je indikacija..
 
Kako mogu provjeriti da li je sve s reglerom i kontaktima ok?

Upali motor i daj malo gasa, npr drzi ga na 3000-4000 rpm i izmjeri na akumulatoru napon. Trebalo bi biti 13.5 do 14,5 volti. Ako pokazuje vise od 14,5 ili nize od 13.5 volti, onda ne puni kako treba i vjerovatno je regler crkao. Ili alternator, ali to je dosta rjedje. Kada ugasis motor, trebalo bi biti oko 12 do 12,5 volti. Ako je nize onda je akumulator krepao ili se ispraznio.
A ako bude problema sa voltazama, mozes i direktno regler provjeriti. Evo fin tutorial kako ces do odraditi
 
Last edited:
  • Like
Reactions: El Mravac
Gledo malo po netu pa sam se malo bacio na eliminaciju. Za početak sam izmjerio napon na akumulatoru, te je pokazalo cca 11.2V. Danas je na punjenju pa ću vidjet dok dode na svojih 12+ V jel bude upalio.

Ako neće ni to onda mislim da ću dalje svječice provjerit. Danas sam ulio do čepa benzina za svaki slučaj da i to prekrižim.
Aku je za smeće!
 
Upali motor i daj malo gasa, npr drzi ga na 3000-4000 rpm i izmjeri na akumulatoru napon. Trebalo bi biti 13.5 do 14,5 volti. Ako pokazuje vise od 14,5 ili nize od 13.5 volti, onda ne puni kako treba i vjerovatno je regler crkao. Ili alternator, ali to je dosta rjedje. Kada ugasis motor, trebalo bi biti oko 12 do 12,5 volti. Ako je nize onda je akumulator krepao ili se ispraznio.
A ako bude problema sa voltazama, mozes i direktno regler provjeriti. Evo fin tutorial kako ces do odraditi
preko 14.5 je u pravilu regler, ispod 13.5 su namotaji, nije uvijek, ali u većini slučajeva
 
Sutra provjerim sve. Hvala puno! Odličan stvarno forum i puno se stvari nauči.

Da pitam još jednu stvar - gdje inače kupujete dijelove? Tipa regler, svječice, i ostale zamjenske/potrošne dijelove?
 
Ovlašteni servis, E-bay, Auto Krešo, Tokić Motomike, ..... bar je u današnje vrijeme lako naći bilo koji originalni ili zamjenski dio da se i ne makneš s kompa ili moba...
 
Kako mogu provjeriti da li je sve s reglerom i kontaktima ok?
Ne znam imaš li možda punjač mobitela ili 12 V itičnicu na motoru ali meni je bila sjebala bateriju na Hornetu 600,sad je na 900 nosač mobitela sa usb priključkom i ON/OF prekidačem.Nema stuje dok je ja ne pustim 😊
 
u svijećicama nije problem milijun posto i nemoj ih bezveze kupovati jer su mijenjane pred 2000 km
vrlo vjerojatno kombinacija lošeg akumulatora i paljenja hladnog motora bez čoka i zalijevanje fergazera, definitivno provjeri i napon punjenja dok uspiješ upaliti motor da eliminiraš regler
 
Na kraju je bio prazan AKU. Napunio ga prije koji dan, mjerio sve i po svemu izgleda da je i regler dobar i stator. Moguće da je problem bio jer sam se vozio na 3k okretaja par dana dok sam ga probavo, pa nije ni punio kako treba?

Uglavnom kako vadite db killer? Meni se čini da je moj zapeo i nikako ga izvadit. Danas sam bio par sati u vožnji, zagrijo auspuh i nikako da izađe van. Imate kakvih savjeta oko toga?
 
Ja sam pokusao jednom ga vaditi dok je bio vruc ma ne znam kako si ga uspio izvadit xD
Jos imam i klijesta cime ga vadim ma nema sanse koliko se rasiri... vadi ga hladnog xD