MotoGP - Qatar 2021 R1 28/03/21 a odmah i R2 04/04/21 😄

zanimljivo kako niko od vas ne spominje ali evo mene veseli da je aprila na nekom dobrom putu prema vrhu,espargaro je ima dobre treninge a i u utrci se pokaza konkurentan a koliko san razumio ovaj tip staze na otvaranju sezone im čak manje odgovara....

Last edited:
Fali im jedan bolji vozač, Savadori je tu ko prošle godine Tito na dukcu - da ima tko popuniti zadnja mjesta :mrgreen:

Reactions: Mario9
166941011_1941452639364249_3489849711725835977_n.jpg

Sve ok sto se tice aprilije imaju poboljsanja ali nemaju vozace. Espargaro ako dobro napravi kvalifikacije tako je na utrci, ako ne padne. Na prste mogu nabrojat kad je on koga presao dok je trka trajala. Ako uspiju sa dovijem bit ce jako dobri jer on je majstor na motoru. A savadori... mislim da nista od toga, smith bi jim bila bolja opcija.

Nemojte mi te fore s gumama. Moto gp fala kurcu JOŠ nije F1. :mrgreen: .
Nažalost postat će, prije ili kasnije, nije daleko od toga. Ali još nije...
zadnja krilca su pitanje dana , a onda DRS samo što nije … ;)

"Maybe after the race I explained myself a bit too roughly because the adrenaline was multiplied by two after such a bad result and bad feeling," Morbidelli said. "What I meant, for sure I’m not on the top of their list. They have other Factory riders to care about. That’s for sure.

"I was wondering about the timing of their help and finally the timing of their help was great. They gave me the right support and the support they can give me with the right timing and right way. Everything is fine.

"What I said on Sunday is only natural. I said I might be not the first rider in Yamaha. But that’s ok, and I’m right. I am not. But anyway, this doesn’t mean I’m mad with Yamaha or mad at somebody.

"After the race I was just wondering and my wonders succeeded to get a good answer. I’m happy about that. What I said after the race was just a natural thing."

Reactions: bolcic
"Maybe after the race I explained myself a bit too roughly because the adrenaline was multiplied by two after such a bad result and bad feeling," Morbidelli said. "What I meant, for sure I’m not on the top of their list. They have other Factory riders to care about. That’s for sure.

"I was wondering about the timing of their help and finally the timing of their help was great. They gave me the right support and the support they can give me with the right timing and right way. Everything is fine.

"What I said on Sunday is only natural. I said I might be not the first rider in Yamaha. But that’s ok, and I’m right. I am not. But anyway, this doesn’t mean I’m mad with Yamaha or mad at somebody.

"After the race I was just wondering and my wonders succeeded to get a good answer. I’m happy about that. What I said after the race was just a natural thing."
1617303093988.png

Reactions: bolcic and dovla
Morbidelijeva M1 pljuca dvotaktol.
😂😂😂😂

• Haha
Reactions: piljun
:mrgreen:

Attachments

• Screenshot_2021-04-02-15-29-38-263_com.wssnew.app.jpg
    Screenshot_2021-04-02-15-29-38-263_com.wssnew.app.jpg
    61.5 KB · Views: 70
Kakva zesca kemija mora biti na snazi od Djidjija kada su svi protagonisti na dnu 😳

Ocito dolazi neki novi trend nakon krilaca...

Eto Bolci Djidji odvrno pipu i odma lete svi jedino u utrci ce bit malo guravo prvi zavoj uhvatit :mrgreen:

Djidji Midji 😁

Za FP1 je definitivno bio neki experiment. Ne znam kada sam zadnji put vidio u rezultatima da vozac na zadnjem mjestu ima najvecu brzinu 🤔

Kako god bilo, siguran sam da cemo uskoro saznati kakvu pakost sada sprema...

Nije mi jasno,svi govore Dukci su počeli skretat i to je wauuu svi sretni i zadovoljni.
Pa kako to da onda izgube 0,3s na dijelu zavojitog dijela staze???
:mrgreen:

Prljava posla 😂

Nego da se vratimo na sport&glazba temu

1617390875178.png

1617390908342.png

Prica se da ih je dvije zarostiljao danas. Sta kazu tvoji Mocy? Hoce li opet bit prvenstvo neregularno?